Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt veldig godt fornøyd med Gjensidige med tanke på behandling av skade, kunne vært bedre på pris
Hei Harald Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen av skaden. Det betyr mye for oss. Vi tar også med oss innspillet ditt om pris. Det er viktig, og noe vi hele tiden jobber med å bli bedre på. Hvis du vil, kan vi gjerne se på forsikringene dine sammen og sjekke om det finnes muligheter for justeringer. Ta gjerne kontakt med oss, enten digitalt eller på telefon 915 03 100. Vennlig hilsen Kristian
Nær 2 mnd saksbehandling og ignorering av norsk legeerklæring ved hjemkomst som bekreftet sykdom. Bokstavtro regelryttere o stedet for balansert og fornuftig tilnærming. Opplyste ikke om ankemulighet v avslag slik de er pålagt.
Hei Tom Dette er en alvorlig tilbakemelding, og det er leit å lese om opplevelsen din. Vi forstår godt at lang saksbehandlingstid, manglende informasjon og følelsen av ikke å bli hørt oppleves både frustrerende og urimelig. Når du har levert legeerklæring ved hjemkomst, skal den vurderes grundig sammen med vilkårene. Opplever du at dette ikke er gjort, eller at du ikke har fått informasjon om klagemulighet ved avslag, er det noe vi tar på største alvor. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige følger ikke vilkårene sine. Kjøp reiseforsikring et annet sted! Og saksbehandling tar flere måneder.
Hei Rita Dette er leit å lese. Vi forstår godt at det er frustrerende når du opplever at vilkårene ikke følges, og at saksbehandlingen tar lang tid. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å se nærmere på saken din. Da kan vi gå gjennom hva som har skjedd, hva som er vurdert, og forklare grunnlaget for avgjørelsen på en tydelig måte. Hvis noe ikke har blitt riktig, vil vi selvfølgelig ta tak i det. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så har vi all informasjon samlet https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Rask avgjørelse, virker som det er elektronisk alt sammen
Hei Grete Takk for tilbakemeldingen. Så bra å høre at avgjørelsen kom raskt, og at løsningen opplevdes enkel og digital. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Liten samtale kunne forklart mye. Vurderer Annet selskap for mine forsikringer.
Hei Gunnar, takk for at du sier ifra. Det er leit å høre at du opplevde behandlingen som dårlig. Av hensyn til personvern kan vi ikke gå inn i detaljer her på Bytt.no, men vi vil veldig gjerne snakke med deg og rydde opp i dette. Ring oss gjerne på på 915 03 100 eller logg inn og skriv til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Nina
vi har ingen ting å utsette på behandlingen av vår sak. Hurtig og ryddig.
Hei Roar, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig hyggelig å høre at dere ikke har noe å utsette, og at behandlingen opplevdes som både hurtig og ryddig. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen deres. Vennlig hilsen Nina
Rask og positiv saksbehandling. Fikk veihjelp umiddelbart med liten egenandel.
Hei Lars, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som rask og positiv – og at du fikk veihjelp umiddelbart med liten egenandel. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Ukomplisert og oversiktlig med tanke på skademelding. Gjort på noen øyeblikk
Hei Øystein, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig hyggelig å høre at du opplevde skademeldingen som ukomplisert og oversiktlig – og at det gikk unna på et øyeblikk. Det setter vi stor pris på at du deler. Vennlig hilsen Nina
Rask og enkelt å få erstatning for stjålne el-sykler.
Hei, Helge. Så hyggelig å høre. Det er akkurat slik det skal være når noe uheldig skjer. Raskt, enkelt og til å stole på. Takk for at du deler erfaringen din. Det betyr mye for oss. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Prøver å unngå å dekke kravet med juridiske smutthull. Ikke spesielt gøy å krangle med forsikringsselskapet fra en sykehusseng i utlandet for å få hjelp.
Hei, Helge. Dette var vondt å lese. Å ligge på sykehus i utlandet og samtidig oppleve kamp for å få hjelp, det er det siste du skal måtte bruke krefter på. Sånn skal det ikke føles. Når vi vurderer en skadesak, må vi forholde oss til vilkårene i forsikringen. Det kan oppleves som firkantet, spesielt i en sårbar situasjon. Det betyr likevel ikke at vi ønsker å trenere eller lete etter smutthull. Målet vårt er å hjelpe deg på en riktig og trygg måte, også når saken er krevende. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare hva som har skjedd, og hva som eventuelt kan gjøres videre. Skriv til oss under Mine skadesaker, her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis det er vanskelig akkurat nå, kan du også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vi håper helsa er på bedringens vei, og at vi får ryddet opp i dette sammen. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Den årlige utbetaling av utbytte kunne med fordel vært benyttet til reduksjon av premiene. Da ville forsikringstakerne fått glede av hele summen. Utbytte må vi nemlig betale skatt av.
Hei, Iver. Vi forstår godt poenget ditt. Skatt på utbytte oppleves for mange som lite motiverende, og ønsket om å bruke beløpet direkte til lavere premie er helt naturlig. Utbyttet blir utbetalt likt til alle eiere, uavhengig av hvilke forsikringer de har og når de fornyes. Derfor kan vi ikke bruke det direkte til å redusere premiene. Samtidig er innspillet ditt viktig. Det gir oss verdifulle perspektiver på hvordan ordningen oppleves, og det tar vi med oss videre. Takk for at du engasjerer deg og sier ifra. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Imponerende rask og god saksbehandling. Må ha vært verdensrekord i godkjenning av sak, og innbetaling til konto. Helt ukomplisert, enkelt, oversiktlig og greit oppgjør.
Hei, Gro! Så utrolig hyggelig å lese om opplevelsen din, og ekstra stas at det gikk så raskt og smertefritt når fryseren plutselig streiket. Det er godt å høre at både behandlingen og oppgjøret opplevdes enkelt, oversiktlig og effektivt. Dette var virkelig hyggelig å få lese. Tusen takk for at du delte det med oss. Hilsen Marcus
Hadde trodd at dette skulle gå på innbo. Kanskje skulle det vært reise. Da dette var en ferie reise og vi har Pluss reiseforsikring. Fikk ingen info om dette.
Hei, Britt! Det er leit å høre at dette har vært en skuffende opplevelse for dere, spesielt når forventningene var at forsikringen skulle dekke situasjonen dere sto i. At dere i tillegg opplevde manglende informasjon, forstår vi godt at føles frustrerende. Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
My experience with Gjensidige Forsikring has been outstanding, characterized by efficient service, professional staff, and peace of mind. Based on recent customer feedback, Gjensidige is recognized for having one of the highest customer satisfaction rates among the largest insurance companies in Norway.
Hei, Bogdan! Så utrolig hyggelig å lese om den gode opplevelsen du har hatt med oss. Det betyr mye å høre at både servicen, profesjonaliteten og tryggheten har svart til forventningene dine, og at du sitter igjen med en så positiv helhetsfølelse. Vi setter stor pris på at du delte dette med oss. Hilsen Marcus
Ryddig og rask saksbehandling når jeg trenger hjelp. Konkurransedyktige betingelser.
Hei, Gunnar! Så godt å høre at du opplever saksbehandlingen som både ryddig og rask når du trenger hjelp, og at betingelsene våre oppleves som konkurransedyktige. Det er veldig hyggelig for oss å lese. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Rask behandling gode gode tilbakemeldinger. Meget tilfreds.
Hei, Jan! Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd, og at du opplevde både rask behandling og gode tilbakemeldinger. Det er godt å vite at dette fungerte slik det skulle for deg. Veldig fint at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus