Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved siste premieøkning på bilen kontaktet jeg kundeservice for å få en forklaring på den stadige økningen av premien. Fikk da til svar på mail at det var på grunn av de klimatiske forhold der jeg bor...???
Har vært relativt godt fornøyd som totalkunde med Gjensidige i gjennom 25 år. Noen mindre bilskader har blitt greit ordnet og betalt. Etter så lang tid som trofast kunde, er det på tide og "shoppe" litt i forsikringsmarkedet. Undertegnede har en følelse av at forsikringen på hovedbilen, VW passat GTE, begynner å bli noe kostbar.
Etter jeg var i en alvorlig ulykke i 2015 har jeg fått oppleve hvor kyniske Gjensidige er. De bruker alle midler for å unngå utbetaling, drøyer med og holder ikke tidsfrister. Er du bedriftseier, leder eller skal ha private forsikringer, så burde du holde deg langt unna Gjensidige.
Kostar en del onödiga pengar, inte den billigaste försäkringsbolaget.
Bra, men dyrere hvert år.. tidlig ut med hjelp, når en trenger de.
De ringer meg flere ganger i uken, og jeg er ikke kunde der engang...
Har ikke hatt noen problemer med selskapet noensinne.
Ryddig å forholde seg til, men tar en standardsjekk for å følge med på prisnivået i markedet. Er det noe å hente?
Har bonus på 70 % 1 år siden 2016. Uten noen ulykker med bil bonus mitt går ikke opp. Har snakket med ansatte i gjensidige, dem sier at jeg bytter biler ofte??? Jeg beteler for mine biler, uansett hvor mange jeg har. Priser går opp uten varsel.
Ok forsikring. Men noe er dyrere enn andre, noe er billigere.
Kjappe, ukompliserte oppgjør med kort og grei saksbehandlingstid og serviceinnstilte medarbeidere
Problemfrie oppgjør ved skade, men mangelfull dokumentasjon etter utbedring. Høy pris på polise.
Fra 2018 til 2019 økte husforsikringen fra 14.338 til 24.144, og bilen fra 9.780 til 12.967! De andre forsikringene økte med mindre beløp, men total prisøkning på alt var ca 18.000! Fikk til svar fra forsikringen at siden vi hadde hatt skade på huset, måtte vi regne med prisøkning. Trodde ikke forsikring var slik... Bytter nå til KLP, og de er billigere enn Gjensidige var før økningen! Gjensidige er også umulig å få snakke med lengre, tar kun henvendelser via nett/chat. Skadeoppgjør har vært bra når jeg først har fått tak i dem.
Gjensidige har alltid vært på den dyre siden. Men elbil forsikringen tar kaka.
God og tilgjengelig kundebehandling. Ingen problemer ved skadeoppgjør.
Bra pris ved inngåelse.. Samarbeidsavtale via arbeidsgiver..