Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling og vennlig og imøtekommende kundebehandlere.
Raskt behandling av saker. Aldri noe problem ved skade.
Måtte bestille forsikring for et helt år for å låne ut bilen en dag.
Lett å få kontakt med dei, for endring av avtaler, innmeldinger av skade, rask utbetaling. Oversiktlig internettside.
Mye billigere enn konkurrentene. De har også en enkel nettside.
Er stort sett fornøyd, men premien stiger stadig. Dyrt!
Veldig dårlig erfaring, det hvor mange ganger når saksbehandleren i gjensidige forsikring ikke har gjort noe for å hjelpe meg
Null problemer ved skade. God Kommunikasjon. Saksbehandler kan være treg til å svare.
Ryddig og seriøst selskap dyktige konsulenter god informasjon og hjelp
Respektfull kundebehandling. Dyr på Tesla forsikring.
Rask service og hjelp når uhellet er ute. Har vert raske å stille opp når feks. orkanen Dagmar dro sin vei med garasjen
Bra service, men for dyre på veteranbiler og generelt biler.
Alltid der for meg. Byttet fra DNB når de ikke dekket lommetyveri.
Noen små glipper og etterjusteringer ved nye og start og stopp på forsikringer er vanlig. En kundebehandler må trå til og rydde opp hvert år dette skjer. Webløsninger ved forandringer er gammeldags og ikke helt oppdatert slik jeg ser det.
Grei forsikring, men har aldri fått utbytte slik de reklamerer for.
Veldig fornøyd, bra kundebehandling. Rask på skadeoppgjør, men litt stive priser.