Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De betaler, hvis du er så heldig å få tak i dem. Systemer og tilgjengelighet er helt pyton. Har vært kunde i alle år, nå orker jeg ikke mer!
Trygg forsikringspartner med kontor lett tilgjengelig midt i sentrum hvor du får hjelp og svar på det du måtte lure på (alternativ til telefon og e-post).
Som tittelen sier, rask og god kundeservice. Kunne være litt lang behandlingstid til tider.
Ryddig, god kundeservice og hyggelige kundebehandlere
Har billån der og forsikring men syntes forsikringen blir for dyr når dette er min første bil. Hadde en super start med de. Fikk 40% startbonus og betalte kun rundt 500 kr for full kasko i 3 mnd. Men nå må jeg betale hele 2091,- kr... veldig kjedelig å betale så mye.
Første året er billig og deretter øker det. Dårlig selskap.
Hadde en skade for noen år siden, det ble behandlet kjapt og greit. Alle jeg har vært i kontakt med har vært service-innstilte. Svært gode priser som fagorganisert! Kunne ønske forsikring på Tesla var litt rimeligere...
Null problem ved skadeoppgjør :) Fikk uheldig opplevelse på Kreta og tok bilde av regningene og mailet de og Gjensidige betalte ut før vi var hjemme fra ferie ;) KONGE service ;) Flott selskap men jeg bytter pga pris og finner at jeg finner tilsvarende billigere...
Fikk delt opp forsikringa på månedsbeløp. Fikk en skade på bil, syns ikke dem var flinke nok til å stå på fra det andre if.
Jeg har person- og uføreforsikring hos Gjensidige og har hatt det i alle år. Nå som jeg faktisk trenger dem gjør de bare en vond situasjon verre. De har hittil brukt 7mnd på å behandle saken min og det er ingen fremgang. Når man ringer og spør om hvordan det ligger an møter man en åpenbart sur dame i andre enden som ikke kan svare på noenting av det du lurer på. Kommer ingen vei, føler meg mistenkeliggjort, tidsfristen de gir seg selv blir ikke overholdt, de legger skylden på andre instanser og det virker ikke som de har kontroll eller vet hva de driver med. Alt i alt et forsikringsselskap jeg ville holdt meg langt unna om jeg hadde visst dette på forhånd.
Satte opp prisen mye uten å gi beskjed. Dette var såppas mye at jeg bytter omgående.
Greit system for å melde skade og raske utbetalinger uten noe knussel. Føler dog jeg betaler mye for forsikringene mine (bil og hund).
i dont like it anymore and i dont like the attitude from the saksbehandler to me as customer
Vanskelig å få tak i, dårlig kommunikasjon ved skade. Sum summarum lett når du ikke har skader og vanskelig når du får skader, men kanskje likt for alle;)
Er veldig fornøyd, og alt går veldig fort. Liker veldig godt innbo Pluss forsikringen den dekker også Mobil og blir den skadet får du ny en på et par dager eller penger tilbake for kjøp av ny.
Fra dag 1 har det funket, i tillegg har de bank og finans. Overskuddet deles med kundene