Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei og oversiktlig på "min side". Har ikke hatt noen skader.
Tilfredsstillende, men dårlig informasjon vedr. prisøkninger! Prisene har økt for mye de siste ca. 3 åra. De deler litt utbytte med kundene, det er flott.
Veldig bra service, masse gode tilbuder, veldig flinke å forklare om tilbud. Mine egne erfaringer er bare positive og ville gjerne anbefale til andre!!! 👏👍👏👍 💐
Elendig service fra både kundeservice og oppfølging. Eneste pluss er kundeutbytte.
Veldig fornøyd med skadeoppgjør, rask saksbehandling. Prisene er for høye!
Greit selskap, men ligger 20 % høyere enn tilbud fra et annet seriøst selskap.
Raskt oppgjør, ærlige kundeveiledere. Hadde kjørt forlangt, men kilometerne blei strøket.
Rimelig, god kundefordeler, kule, sikre, gode, medlemsutbytte, minside og nettrabatter!!
Rask og god hjelp i de fleste tilfeller. Noe dyre, og vanskelige å kommunisere med til tider. Små ting fikser de raskt, litt større tar tid, og føles som fraskriving av ansvar til tider.
Selskapet har ikke service personer. En som har alle sinne forsikringer burde blitt tatt bedre vare på.
Jeg har hatt en stor skade som kostet forsikringselskapet mangfoldige millioner. Fantastisk behandling av oss som kunde og ingen problemer av noe slag. Det var mer enn forventet, maken til oppfølging og seriøsitet hadde jeg aldri drømt om. Dette var ang en husbrann som ble totalskadd. Vi valgt å få med oss en kundebehandler fra Gjensidige på hele prosessen og det var en lykke i elendigheten. FANTASTISK !
Enkel skademelding på nett. Veldig rask saksbehandling!
Jeg har ikke noe negative erfaringer med Gjensidige. De er fin og rask behandler spørsmåler med nøyaktighet. Grunnen at jeg skifter det ble for dyrt og da må finne en annen forsikringsselskap. Du får også utbytte hvert år.
Har ingen ting å utsette på Gjensidige, men har en mistanke om at det er litt for dyrt.
Gode avtaler til konkurransedyktige priser. Dog, vær obs dersom du er i ferd med å kjøpe MC og endringer på pris rett etter tilbud har utløpt. Opplevde et pålegg i pris på litt over kr 1400 juni 2017. Sjekk dette nøyere enn jeg gjorde.
Ble først kunde pga. pris, så ble jeg totalkunde pga. service og pris. Aldri hatt noen problemer når det kommer til dekning av skader, veldig lett å ha med å gjøre. Tjenestene på bank og app er utrolig god og lett å bruke.