Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok veldig lang tid når jeg fikk skade. Måtte purre opp mange ganger for at det skulle skje noe. Fikk i tillegg veldig høy økning når det var fornyelse på forsikringene (ca 15%).
Kun positive erfaringer. Raskt oppgjør ved skade..
Problemet er at forsikring er bare på min bil men ikke på mitt nav.
Går fort med dem. Fint med at dem deler utbyttet. Dårlig: stilte opp forsikringen da det hadde vært motorhavari på bilen. Enda de endret bonus fra 65 til 70
Har dessverre litt høy pris, spesielt på bilforsikring. Noen av kundebehandlerne kan gjøre en langt bedre jobb, men mange er også flinke. Når det kommer til oppgjør så har det tilfellet jeg kjenner til gått greit.
Har hatt forsikring gjennom Gjensidige via en agent. Dessverre vil ikke denne agenten fortsette med privatkunder. Når agenten forsvinner er jeg redd servicen litt lavere.
Dårlig service og får ingen beskjed eller varsel når noe går feil in til det er for seint
Klarte ikke å opprette månedlige faktura. Årlig går fint. Var i kontakt med de 6 ganger før jeg fikk purring og de stoppet mine forsikringer.
Jeg synes det er drøyt å betale 20000 for innbo, bil, livsforsikring og reiseforsikring. Jeg bor alene i en liten bolig. Har kjørt skadefritt i årevis og har god helse.
Dyrt, og dårlig kundebehandling! Ikke å anbefale dersom du vil ha rimelig avtale, og god behandling som kunde
Var fornøyd til nå, men ble litt skremt av at gjensidige og nito avtale ophører fra jan 2019
Lett å kontakte, rask med svar, behjelpelig, positiv.
Ingen skader bortsett fra rygging i garasje, ingen egenandel eller tap av bonus, fin service og bytte il uten kostnader under rep tiden
Når man treffer uhellet, har Gjensidige vært stortsett vennlig og forståelsesfult. Men det kan sikkert skjerpe seg på noen områder.
Rask og grei behandling ved skadeoppgjør. Noe dyre.
Jeg har bare positive erfaringer med Gjensidige. Gode rabatter gjennom YS-medlemskap. Spesielt lav pris på innboforsikring. Min datter ble syk på reise i USA, og bare noen få dager etter at krav om refusjon av utgifter ble sendt var pengene på konto.