Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg opplevde god oppfølging og informasjon undervegs. Det var nyttig at Gjensidige hadde lokal røyrleggjar som kunne føljga opp.
Hei Vigleik Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde god oppfølging og tydelig informasjon underveis. Fint også at den lokale rørleggeren gjorde oppfølgingen enklere for deg. Samspill lokalt gir ofte de beste løsningene. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask og god behandling av skadesak ifm travhest. Dyreklinikken sendte inn saken for direkte oppgjør og det gikk kort tid før jeg fikk brev fra Gjensidige om at saksbehandling var ferdig.
Hei Jan Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at skadesaken ble raskt og ryddig behandlet, og at direkte oppgjør med dyreklinikken fungerte som det skulle. Da skal det gå effektivt, også når det gjelder travhest. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Tungvint når man først får forsikringspenger. En måned etterpå kommer en faktura på egenandel på samme beløp som man da må betale inn. Dette kunne enkelt forsikringen ha ordnet FØR penger ble betalt ut.
Hei May Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette oppleves tungvint og unødvendig komplisert. Slik er ordningen i dag. Vi betaler først ut erstatningen for skaden. Egenandelen faktureres i etterkant. Det er ment å gjøre utbetalingen rask, men vi ser at det for mange føles lite logisk når beløpene kommer så tett på hverandre. Her er vi enige i at det kunne vært løst på en enklere måte. Tilbakemeldingen din er både tydelig og nyttig, og den tar vi med oss videre. Målet vårt er at det skal være enkelt å få oppgjør, også når egenandel er med i bildet. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Fikk en veldig rask og enkel saksgang. Godt fornøyd.
Hei Marianne Takk for tilbakemeldingen din. Så fint å høre at du opplevde saksgangen som rask og enkel, og at du er godt fornøyd. Det er akkurat slik vi vil at det skal fungere. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask og fin kundebehandling. Alt gikk velidg greit. Fikk dekket alle behandlinger jeg trengte.
Hei Lise Takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at alt gikk raskt og greit, og at du opplevde kundebehandlingen som god. Ekstra fint at du fikk dekket alle behandlingene du trengte. Slik skal det være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
sak ferdig behandlet på bare noen timer uten spørsmål
Hei Andreas Takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at saken ble raskt ferdig behandlet, og at du slapp unødvendige spørsmål underveis. Enkelt og effektivt er akkurat slik det skal være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Gjaldt hytte i sverige. Rask avklaring og kontakt med Svensk takst i løpet av 3 virkedager.
Hei Roar Takk for at du deler erfaringen din. Det er fint å høre at du fikk rask avklaring i saken, og at samarbeidet med svensk takst fungerte godt. Når ting skjer på tvers av landegrenser, er det ekstra viktig med god flyt og tydelig kontakt, så dette er godt å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Proff, men litt arrogant og tilbakeholden med hva som dekkes
Hei Birgitte Takk for at du deler opplevelsen din. Det er leit å høre at du opplevde oss som arrogante og lite åpne om hva som dekkes. Slik skal det ikke føles når du er i kontakt med oss, særlig i en personskadesak som kan være både krevende og sårbar. Vi skal være profesjonelle, tydelige og tilgjengelige. Du skal få klare svar på hva som dekkes og hvorfor. Når det ikke oppleves sånn, har vi noe å lære. Tilbakemeldingen din tar vi på alvor. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Bra selskap, lett å forholde seg til. Forventninger er som forventet.
Hei Svein Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever saksgangen som lett å forstå, og at vi er enkle å forholde oss til. Når forventningene dine blir møtt, da gjør vi jobben vår. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask behandling, alt oversiktlig og greit. Hyggelig og imøtekommende
Hei Solveig Så hyggelig å høre. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å vite at behandlingen var rask, oversiktlig og grei, og at du opplevde oss som hyggelige og imøtekommende. Akkurat slik vil vi at det skal føles. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Godt fornøyd med Gjensidige i alle år jeg har vært forsikret der
Hei Ruth Så godt å høre. Tusen takk for at du deler erfaringen din etter alle disse årene. Det betyr mye for oss å vite at du er fornøyd og har hatt gode opplevelser som kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
det er lett å melde skade og blir kontakt av forsikringen.
Hei Azita Så hyggelig å høre. Det skal være enkelt å melde skade, og godt å vite at vi tar kontakt og følger opp raskt. Takk for at du deler erfaringen din. Hvis du trenger oss igjen, er vi bare en melding eller en telefon unna. Vennlig hilsen Kristian
god personlig oppfølging, lokalt kontor lett tilgjengelig
Hei Knut Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplever personlig oppfølging og at det lokale kontoret er lett tilgjengelig. Nærhet og tilgjengelighet betyr mye for oss, og da er det ekstra kjekt når du merker det i hverdagen. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Min omtale er at alt var veldig greit Å heier på dere 😊
Hei Alice Så hyggelig å lese. Tusen takk for den fine omtalen din. Det er ekstra kjekt å høre at alt opplevdes som veldig greit, og vi blir skikkelig glade for heiingen din 😊 Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Sitter igjen med positiv erfaring og rask tilbakemelding angående min skadesak.
Hei Kjell Tusen takk for tilliten gjennom så mange år. Det sier mye, og vi setter stor pris på det. Veldig fint å høre at du sitter igjen med en positiv erfaring og at du fikk rask tilbakemelding i skadesaken din. Slik skal det være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Totalopplevelsen. Ble godt ivaretatt og fulgt opp.
Hei Jan Så fint å høre. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det betyr mye å vite at du følte deg godt ivaretatt og fulgt opp hele veien. Det er akkurat slik det skal være. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara