Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.
De er helt fantastiske til og ordne opp, hvis det er noe en lurer på. Raskt oppgjør
Dem sende faktura til gamle adresse, etter jeg snakket med dem.
De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver. Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.
Ventet 5 mnd på oppgjør. Når endelig oppgjøret skulle komme, fikk jeg ikke leiebil i reparasjonstiden. Selv med dette i avtalen. Bør gjøre noe med kundebehandling og responstid. 5 mnd er alt for lenge. Veldig avhengig av hvem som sitter på saken.
Gode avtaler som YS-medlem, både med bilforsikring, innboforsikring og reiseforsikring. Grei saksbehandling ved bilskade. Hurtig og god kundebehandling da jeg påpekte endret pris for bilforsikring. Finner ingen bilforsikring som er gunstigere enn hos Gjensidige ...
Opplever at saksbehandlingstiden er ment for å utmatte kunden.
Uten å ta kontakt, økes premien til stadighet. Det er et eldre menneske som bor i huset og betaler 4 ganger så meget som meg som har et tilsvarende hus i samme området, uhørt.
Hadde 60 prosent rabatt på 2 biler, og det ble dyrere etter jeg gikk opp til 70% etter et år grunnet "endring i tariffer", de kunne heller ikke konkurrere med andre forsikringselskap på prisen. Jeg "sitter fast" i gjensidige til neste år grunnet oppspart over 8000kr i ungdoms avtale. Kommer garantert til å bytte selskap, og går aldri tilbake på prinsipp hvordan de behandler kunder. Har hatt gjensidige i 4 år, de var ikke interessert i å beholde meg som kunde. Skadeoppgjør var også helt forferdelig.
Greit oppgjør ved tidligere "hendelser" for egen del. Har vært mangeårig kunde hos Gjensidige.
Vær forsiktig med å bruke Gjensidige. Deres kundeservice svarer feil når man spør dem om forsikring, og de gir gjerne villende råd på ting som ligger langt utenfor deres ansvarsområde.
Et uhell med båt. Oppgjør var raskt og greit (veldig fornøyd) Ser at vi betaler mer i forsikring enn andre vi normalt kan sammenligne oss med. Vi har pr i dag forsikringer på 2 biler, 3 båter, hus, hytte og reiseforsikring hos Gjensidige
Veldig bra på alle måter likte bare ikke at min bilforsikring har økt med 800 kr.
Gjensidige forsikring har bra tilbud for deg som er ny bileier.. Jeg er meget fornøyd med dem..
Jeg er stort sett fornøyd. Jeg liker ikke innsalg ifm. barneforsikring der selger spiller på samvittigheten til folk!!
Har mange forsikringer hos Gjensidige, og har nettopp senka kostnadene etter å ha samenlikna med DNB, som er min Bank. Sjekka reiseforsikring før ferie og fant ut at eg hadde 0 i eigenandel. Klarte å øydelegge ein felg på leiebil og fekk full dekning etter 3 dager!