Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En stasbil og skadefri kunde skal ikke måtte betale det jeg gjør i dag. Er innhentet tilbud godt nok vil det bli aktuelt å forsikre ytterligere en bil og resten av forsikringene våre samme sted.
Vært forsikret i Gjensidige i 15 år, mer eller mindre med noen opphold hvor jeg testet andre forsikringsselskap. Ender alltid tilbake hos Gjensidige. Best på pris og dekning i vårt tilfelle.
Gjensidige leverer rask og effektetivt og har hjelpsomme og hyggelige sakabehandlere. Prisen på forsikringene er blitt for høy den siste tiden og må for min del reduserers.
Raskt og ryddig skadeoppgjør,videre formidling til verksrted etc.
Det tar år og dag uten at du hører noe. Sleipe som en ål når du har en erstatningssak hos dem.
Har nå hatt gjensidige i 7 år uten problemer. Får utbetalt kundeutbytte hvert år og gode avtaler gjennom NAF. Ekstremt konkurransedyktige hvis du har flere forsikringer. Selv har jeg Bil (kasko), innbo, reise og personforsikring her. Andre selskaper kunne ikke matche denne prisen for alt i verden. Ekstremt fornøyd!
Pleier å være bra når uhellet er ute, bortsett fra en negativ trafikkhendelse i utlandet da de overlot alt til Falck, som i neste omgang ga slett behandling. Har nå priset seg ut på en bilforsikring.
Vimsete kundebehandling treg til å svare, men høflige å greie folk.
Greie forsikringsoppgjør v/bilskade og reise. Lite rom for forhandling. Har forøvrig god erfaring ved kontakt med kundebehandlere.
Jeg syntes gjensidige har noen bra tilbud. Bra med att du får leiebil med i avtalen. Litt dyrt men bra forsikring.
Vennlig og rask service. Raskt skadeoppgjør på reiseforsikring og innboforsikring. Kjekt å ha forsikring og bank i samme selskap. Trist at arbeidstakerforeningen min velger å skifte fordelspartner for forsikring og bank fra Gjensidige til Tryg forsikring og Nordea bank.
Utbetaling av kundeutbytte. Noe dyr forsikring, sammenliknet med andre selskaper.
Kundebonus. Hadde foretrukket at den var direkte i prisen. Slik jeg ser det får jeg tilbake penger jeg har lånt til Gjensidige som jeg tidligere har betalt inntektsskatt på. Nå må jeg betale skatten én gang til! Det liker jeg ikke!
Har ikke hatt skader den tiden jeg har vært medlem, derfor vanskelig å uttale meg om hvordan selskapet oppfører seg ved skader. Men de har alltid vært imøtekommende på telefon.
Jeg syns dem er vanskelige å forholde seg til, å alt er vanskelig når man spør etter noe.
Ble påkjørt bakfra av en annen mann som også hadde gjensidige. Hele bakfangeren hang løs men ikke synlig skadet på utsiden. Sa til forsikringsselskapet at eg ønsket å ordne skaden via forsikring, og fikk beskjed om å gå til deres verksted for takst. Så fikk eg takst, og bestemte meg for å få utbetalt pengene isteden, men sa aldri ifra om at eg hadde fått takst av verksted. Da måtte en fra forsikringsselskapet (som tydeligvis ikke kan noe særlig om bil mekanikk ) komme og vurdere skaden og lage sin egen takst. Hun kom frem til at her må bare oppheng til bakfanger byttes, og ga meg en pris på 2000kr. Men da klagde eg og det ble mye diskusjon, og hun betalte ut de 2000kr til meg og sa saken er avsluttet. Til slutt viste eg takst fra verkstedet på 14000kr, og da la hun seg flat og virket sjokket.. fikk alle 14000kr utbetalt og ordnet skade selv. Oppsummert: Vil du ha pengene utbetalt gir de deg en takst av takstmann fra forsikringselskapet, som ikke nødvendigvis kan mye om bil. Vil du ha fikset skaden får du gratis takst på verksted..