Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra på oppgjør for hus skade (vannskade). Bra på oppgjør bilskade men overstyrer verksted valg, som kvalitetsmessig ikke er helt på topp.
Ryddig hyggelig og effektiv skade dekning, trøstet meg med at parkering skader er det vanligste selv om jeg skammet meg for å vært for rutinemessig i utkjøringen fra min parkering.
Stor prisøkning på hele pakka med forsikringer, kommer ikke noe varsel om prisøkning det bør stå hvor mange prosent hver forsikring øker, eller bli kontaktet om hvor store økninger det blir på de forsikringene man har i selskapet, ca. 10% økning, slik er det vel etter at man får en billigere pakkeløsning det første året.
Belønn gode kunder. Alt for høg forsikring på eldre biler. Swap forsikring på mobiler på innbo er utrulig dårlig.
Som regel enkelt og greit skadeoppgjør. Misfornøyd med reiseforsikring.
Det meste er bra. Minus er at det ikke er kontor i Lyngdal
Vurderer IF pga endring i bonusbestemmelsene. Jeg har nå 70% bonus 4. År. Har hatt en skade i 2017 og havner da på 40% fra juni 2018. Derfor aktuelt å vurdere prisen med 60% bonus sammenlignet med det jeg kan oppgi Gjensidige skal ha (med 40% bonus)
Noe er bra, det meste er ikke bra. Mye av forsikringen er dyre og med dårlig dekning.
Arrogant kundeservice. Forskjellsbehandler kundene sine. Bekjent fikk dekket alt da bilen hans fikk parkeringsskader, men ikke jeg. Måtte betale egenandel og fikk bonustap. I kontrakt stod det "første skade er gratis", plutselig gjaldt det kun når man hadde oppnådd full bonus. Samboer fikk første skade i fjor, og fikk alt dekket. De driver stor forskjellsbehandling. Styr unna!
Det som skjer med alle forsikringsselskap er at etter 1-2 år setter de opp summen, da skifter jeg til nytt, for alle er hissig på å få meg som kunde.
Kanske är ett bra forsikringssellskap men vad gör det om man betalar mer än dubbelt så mye som alle andre ja sjekket?
Greie priser, god kundeservice og bra opp oppgjør ved behov. Ikke best på hundeforsikring. Prisene på bilforsikring skrus opp over tid, da er det bare å flytte rundt.
Alt er bra. God oppfølging. MEN....Prisoppgang i 2018 var på ca. 30 prosent, ikke bra!
Er veldig fornøyd med kundebehandlingen og at de er billig i utgangspunktet. Gjensidige betaler også utbytte til sine kunder noe man må ta med når en gjør sammenligning mot andre selskap.
God pris på forsikring av buss i mange land. Ikke alle gir veihjelp og redning i alle land i HELE Europa.
Dårlig på kundeservice, etter nedlegging av lokale kontor med lokal oppegående personer. Samme med skade, ingen som bryr seg om ansvar, får berre dårlige svar