Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig rask respons på innmeldt skade og meget rask saksbehandling og utbetaling av erstatning
Hei, Trond! For en tilbakemelding å få. Utrolig rask respons, kjapp saksbehandling og rask utbetaling er akkurat slik det skal fungere når du melder skade. Da vet vi at vi har truffet godt. Dette ga oss ekstra energi i hverdagen. Takk for at du delte skrytet med oss. Hilsen Marcus
Litt skuffet over byråkratiet ved skadebehandling av en liten skade
Hei, Erik! Skjønner godt at det er skuffende når en liten skade oppleves som unødvendig byråkratisk. Da har vi ikke gjort det enkelt nok. Små saker skal kjennes nettopp små også i behandlingen. Noe dokumentasjon og noen regler må vi forholde oss til, men innenfor det skal opplevelsen være ryddig og smidig. Når den ikke er det, tar vi tilbakemeldingen på alvor. Bra at du gir oss beskjed. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Tilbake betaling tar alt får lang tid, og det ser ut til at det enda lengere tid. Vi har alle forsikringer hos dere og forventer en bedre behandling.
Hei, Wilfried! Det er leit å høre at tilbakebetalingen tar så lang tid, og jeg forstår godt at forventningene er høyere når dere har samlet alle forsikringene hos oss. Da skal oppfølgingen være ryddig, tydelig og gå raskere enn det du beskriver. Her anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan riktig team se på hvorfor det stopper opp og følge det videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier tydelig ifra. Det gir oss mulighet til å rette opp. Hilsen Marcus
Svarer ikke på henvendelser og leser ikke hele spørsmålet. Må purre på svar. Får ikke svar heller på enkle spørsmål. Reiseforsikring har kun tlf nr kontakt.. burde ha en internett basert kontak mulighet som feks WhatsApp. I land utenfor europa er det ikke normalt å ha kontakt på dyr norsk tlf nr.
Hei, Lars! Dette skjønner jeg godt at oppleves frustrerende. Når du ikke får svar, må purre, og i tillegg føler at spørsmålene dine ikke blir lest skikkelig, da svikter vi på det viktigste. God tilgjengelighet og tydelig kommunikasjon. Du har også et helt reelt poeng når du er på reise utenfor Europa. Det er ikke ideelt å måtte bruke et norsk telefonnummer som kan bli dyrt. På reiseforsikring er telefon fortsatt hovedkanalen i akutte situasjoner, nettopp for å sikre rask hjelp og riktig medisinsk oppfølging. Samtidig ser vi at behovet for flere digitale kontaktmuligheter er der, og dette er innspill vi tar med oss videre. Når det gjelder manglende svar og oppfølging, er ikke det greit. Hvis dette fortsatt gjelder i din sak, anbefaler jeg at du skriver til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker, slik at riktig team kan gå gjennom hva som har skjedd og hjelpe deg videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du deler konkrete og ærlige tilbakemeldinger. Det gir oss faktisk mulighet til å bli bedre. Hilsen Marcus
God informasjon og rask saksbehandling. Rask refusjon av utgifter.
Hei, Marianne! Det er godt å høre at reiseforsikringen ga deg trygghet etter en vond skade på reisen. Klar informasjon, rask saksbehandling og rask refusjon er ekstra viktig når situasjonen er vanskelig, så det er fint å vite at dette fungerte for deg. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Jeg har ventet 3 måneder for en svar det er ikke bra ogsa jeg har fått darlig kommunikasjon med kunde service
Hei, Besar! Dette er ikke bra å høre. Å vente i tre måneder på svar, kombinert med dårlig kommunikasjon, er frustrerende og langt fra den oppfølgingen du skal få hos oss. Her har vi ikke levert som forventet. Du skal få tydelige svar og oppleve at kundeservice følger deg opp underveis, ikke at du blir sittende og vente uten informasjon. Det tar vi på alvor. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker, slik at riktig team kan se på hva som har skjedd og følge opp videre Fint at du sier ifra om dette, selv om opplevelsen har vært dårlig. Hilsen Marcus
Saken ble ordnet på en rask måte. Ble påkjørt av utenlandsk bil. Gjensidige tok kontakt med vedkommende og saken løst på grei måte
Hei, Jan! Så bra å høre at saken ble løst raskt og på en grei måte, selv med en utenlandsk motpart. Når det er vitner på plass og vi kan ta direkte kontakt, er målet vårt å rydde opp effektivt og få deg raskt videre. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Dårlig, da en ikke klarer å behandle eller overføre saken til korrekt del for deres eget selskep
Hei, Michael! Dette er ikke godt nok, og jeg forstår godt at du reagerer. Når en reisesak ikke blir behandlet riktig eller ikke havner hos riktig del av oss, skaper det unødvendig frustrasjon. Det er vårt ansvar å sørge for at saken din blir håndtert korrekt internt, uten at du må bruke krefter på å få den flyttet videre. Slik du beskriver det, har vi ikke levert som vi skal. Det tar vi på alvor. Hvis dette gjelder en konkret sak, anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan riktig fagmiljø få sett på saken og følge den opp videre https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier tydelig ifra om dette. Hilsen Marcus
Gjensidige oppleves som ekstremt firkantet i alle saker du som kunde ønsker hjelp. Oppfølgingen du får skal alltid være innenfor deres ekstremt snevre og overdefinerte rammer, og er du 1cm utenfor så står du helt på egenhånd. Lite samarbeidsvilje, selv når deres egne teknikkere og partnere ikke klarer å fikse problemet du orginalt hadde. Hadde ikke fagforeningen min hatt avtale med de hadde jeg byttet til noen andre for lenge siden.
Hei, Michael! Jeg skjønner godt at dette føles dårlig. Når du ber om hjelp, men opplever at vi blir firkantede og at du står alene fordi noe faller utenfor rammene, så treffer vi ikke. Og når våre egne samarbeidspartnere ikke klarer å løse problemet du startet med, skal du i hvert fall ikke sitte igjen med følelsen av at du blir sendt rundt i systemet. Forsikring har vilkår, og de setter noen grenser. Men innenfor de grensene skal vi være løsningsorienterte, tydelige og lette å samarbeide med. Hvis dette gjelder en konkret sak, vil jeg gjerne at vi får sett på hva som har skjedd og hvordan du ble fulgt opp. Skriv til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Jeg håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ditt. Takk for at du sa tydelig ifra. Hilsen Marcus
Meget rask og effektiv saksbehandling ang. Enkelt å sende skademelding. Raskt oppgjør. glad vi har
Hei, Staale! Så godt å høre at dere er glade for valget deres. Rask og effektiv saksbehandling, enkel skademelding og et oppgjør som kommer fort på plass er akkurat slik det skal være når noe skjer. Veldig hyggelig at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig kjapp behandling og utbetaling etter at jeg hadde levert dokumentasjon.
Hei, Trude! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt, og at utbetalingen kom kjapt etter at dokumentasjonen var levert. Når alt er på plass, skal oppgjøret gå smidig og uten unødige stopp. Hyggelig at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Rask behandling av saken. Dem ringte kjapt tilbake og svarte raskt på appen
Hei, Paul! Så bra å høre at saken ble behandlet raskt, og at du fikk kjapt svar både på telefon og i appen. Når ting skjer, skal det være enkelt å komme i kontakt med oss og få svar med en gang. Dette var veldig hyggelig å lese. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Marcus
Rask og god, med et godt resultat. Enkelt å melde skade,men skaden var enkel. Mer kompliserte hendelser går ikke like fort.
Hei, Hall! Fint å høre at du opplevde både rask og god behandling, og at resultatet ble bra. Du har helt rett i at enkle saker ofte går raskere, mens mer kompliserte hendelser kan kreve litt mer tid og avklaringer underveis. Da er målet vårt å holde deg godt informert hele veien. Takk for at du delte en nyansert og ærlig erfaring. Hilsen Marcus
Jeg vil anbefale Gjensidige. Vi sparte masse penger i forhold til IF
Hei, Tor! Så hyggelig å høre at du vil anbefale oss, og at dere har spart mye penger sammenlignet med tidligere selskap. Det er ekstra godt når både pris og løsning oppleves som riktig. Veldig stas at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Tok kontakt 1, dag med info. Fikk flere meldinger underveis.
Hei, Hanne! Fint å høre at du er ganske fornøyd, og at du fikk rask første respons og god informasjon underveis. Tydelige oppdateringer betyr mye, særlig når man først tar kontakt. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd. Vil sterkt anbefale flere til å velge Gjensidige forsikring.
Hei Lukas Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg og bilen din, både når det gjelder skade og reparasjon. Ha en super dag videre! Vennlig hilsen Kristian