Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var god flyt i behandlingen fra skademeldingen til slutt. Spesielt god oppfølging fra Ocab.
Hei Jan Takk for at du deler opplevelsen din. Det er flott å høre at alt gikk smidig fra start til slutt, og at du fikk ekstra god oppfølging fra Ocab. Vi samarbeider tett med dem for å sikre at du får den hjelpen du trenger, når du trenger det. Vi setter stor pris på tilliten din. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Greit oppgjør, hyggelig kontakt og helt fornøyd med utfallet
Hei Åslaug Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oppgjøret og kontakten med oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Takk for tilliten – vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige gjøres en god jobbe å tenke mye på kundene.
Hei Juan Tusen takk for gode ord! Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos oss, og at du opplever at vi bryr oss om kundene våre. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg og alle som velger oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Ryddige ang skade på eiendom, også tidligere skade i bolig.
Hei Svein Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du har fått ryddig hjelp både nå og tidligere når det har vært skade på eiendommen din. Vi setter stor pris på tilliten din, og vi skal fortsette å være her når du trenger oss. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Litt problemer med å forstå hvordan skadelisten skulle settes opp. Ellers rask og effektiv behandling. Meget godt fornøyd
Hei Tore Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med behandlingen, selv om det var litt knot med skadelisten. Vi jobber hele tiden for å gjøre det enklere å melde skade, så tilbakemeldingen din er verdifull for oss. Takk for at du valgte oss. Vi håper du får en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Som jeg skrev ikke opplevd dette før. Ringte Gjensidige da kofferten ikke kom. fikk grei beskjed hva jeg skulle gjøre. Da jeg kom hjem ringte jeg igjen ang levere kvitteringer for klær jeg hadde kjøpt. Det ble ordnet pr tlf. Så veldig bra og fornøyd
Hei Inger Så godt å høre at du fikk god hjelp da kofferten din ble borte! Vi vet hvor stressende det kan være, og derfor er det ekstra fint at du opplevde prosessen som enkel og ryddig. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Har bare positivt å si om Gjensidige forsikring. Har aldri noe problem fra dem.
Hei Jan Så hyggelig å høre! Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Vi blir glade når alt fungerer som det skal, og du slipper bekymringer. Vi lover å fortsette å gjøre vårt beste for deg. Vi er her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Klare i sin innformasjon og lett å forstå og er direkte
Hei Bjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at informasjonen var klar, lett å forstå og rett på sak. Akkurat slik vil vi at det skal være når frontruten skal skiftes. Hvis du trenger hjelp igjen, er det bare å ta kontakt. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
2 times o didnt get full coverage from the insurance.
Hei Guillermo Det er leit å høre at du ikke har fått full dekning to ganger. Vi ønsker at alle skal forstå hva forsikringen dekker, og hvorfor et eventuelt avslag skjer. Hvis du er uenig i en avgjørelse, kan du alltid be oss om en ny vurdering. Du kan også klage på vedtaket hvis du mener det er feil. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din sammen. Vi vil at du skal føle deg trygg på at vi gjør en grundig og rettferdig vurdering. Vennlig hilsen Kristian
Hadde motorskadeforsikting hos Gjensidige, brukte alle detaljer de kunne finne og endret årsak til å nekte skadeutbetaling flere ganger. Nektet å sjekke skader. Styr unna denne forsikringen
Hei Anders Dette høres frustrerende ut, og jeg forstår godt at du reagerer. Vi ønsker at alle skal oppleve en rettferdig og tydelig behandling hos oss, også når det gjelder motorskadeforsikring. Når du opplever at årsaken til avslag endres, og at vi ikke vil sjekke skadene, er det noe vi tar på alvor. Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på saken din. Ta kontakt med oss på 915 03 100, så undersøker vi hva som har skjedd og gir deg et tydelig svar. Vi vil at du skal føle deg trygg på at vi gjør en grundig vurdering. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Måtte avlyse en utenlandsreise pga dødsfall i nær familie, gjensidige gjorde en meget god jobb ifb med denne saken.
Hei Stig Først vil jeg si at jeg er lei meg for det du har opplevd. Det er godt å høre at vi kunne hjelpe deg i en vanskelig tid. Vi vet at slike situasjoner er krevende, og vi ønsker alltid å gjøre det litt enklere for deg når livet snur brått. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling. Enkelt å legge inn skadebeskrivelse.
Hei Jan Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – rask og enkel behandling, og at det er lett å melde inn en skade. Vi jobber hele tiden for at du skal få en smidig og trygg prosess når du trenger oss. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Har fått god og rask behandling ved hver kontakt med dere 😊
Hei Anne Så hyggelig å høre at du har fått god og rask hjelp hver gang du har vært i kontakt med oss! Vi blir ekstra glade når vi får slike tilbakemeldinger. Det gir oss motivasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidig er så trygge og gode. Veldig fornøyd og har vært kunde i mange år. Vil aldri bytte forsikringsselskap da Gjensidig er der for meg. Lett å få kontakt uavhengig hvor i verden man er og ikke minst veldig god hjelp å få.
Hei Jorun Tusen takk for de fine ordene! Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg og godt ivaretatt, uansett hvor i verden du er. Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i mange år, og at du velger å bli hos oss. Vi lover å fortsette å være her for deg, med god hjelp og enkel kontakt – akkurat slik du beskriver. Vi gleder oss til å være med deg videre. Vennlig hilsen Kristian
Som sagt, fornøyd med oppfølgingen og behandlingen!
Hei Sveinung Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og behandlingen du har fått! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din med oss. Det gir oss ekstra energi til å fortsette å levere gode opplevelser til deg og andre kunder. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
min bedre halvdel var i spania på tur og fikk frastjålet sine briller på en restaurant. da gjelder ikke forsikring.
Hei Per Det er leit å høre om opplevelsen i Spania. Reiseforsikringen dekker ofte tyveri av personlige eiendeler, men det finnes noen unntak. Hvis brillene ble stjålet uten at det var synlige tegn på innbrudd eller bruk av vold, kan det hende at forsikringen ikke gjelder. Mange reiseforsikringer har vilkår som sier at ting må være under tilsyn, eller at det må være tydelige spor etter tyveri for at dekningen skal gjelde. Briller regnes ofte som løse eiendeler, og hvis de blir stjålet fra et bord uten at noen merker det, kan det falle utenfor dekningen. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av saken, anbefaler jeg at du ringer oss på 915 03 100. Da ser vi nærmere på detaljene og forklarer hva som gjelder for akkurat deres sak. Vennlig hilsen Kristian