Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god forsikring men har steget mye i det siste
Hei, Arvid! Fint å høre at du opplever forsikringen som veldig god, selv om prisøkningen trekker ned. Vi forstår godt at det er frustrerende når prisen går opp. Endringer kan blant annet skyldes økte reparasjonskostnader, høyere priser på deler og generelt høyere utbetalinger i samfunnet rundt oss. Samtidig er det viktig for oss at du føler du får verdi for det du betaler. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi gå gjennom forsikringene dine og se om det finnes justeringer eller løsninger som passer bedre for deg. Takk for at du deler en ærlig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg opplevde god informasjon og imøtekommenhet fra Gjensidiges side i skadesaken. Det ble utført rask behandling i saken og god service.
Hei, Harald. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde både tydelig informasjon, rask behandling og god service i skadesaken. Akkurat slik vil vi at det skal fungere når du trenger oss. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Imponert over responstid - antar at det har med et langt kundeforhold å gjøre
Hei, Aage! Så hyggelig å høre at du er imponert over responstiden vår. Et langt kundeforhold betyr mye for oss, og det er fint å vite at det også merkes i måten du blir fulgt opp på når du trenger hjelp. Dette setter vi stor pris på å høre. Hilsen Marcus
Gjensidige er veldig dyktige og raske. De responderer raskt, gir god informasjon under veis og er profesjonelle.
Hei, Stig! Veldig hyggelig å lese at du opplever oss som både raske, tydelige og profesjonelle. God informasjon underveis og raske svar er helt avgjørende, og det er fint å høre at dette fungerte godt for deg. Takk for at du deler en så tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjapp avgjørelse ved skade. Skaderstatningen ble avgjort på få timer, penger på konto med en gang.
Hei, Lars! Så bra å høre at skadeoppgjøret gikk så raskt, og at både avgjørelsen og utbetalingen kom på plass med en gang. Når noe skjer, skal det gå effektivt og uten unødvendig venting. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde har en kundebehandler som svarte når jeg skulle melde inn skaden og ikke bare en link som fungerte dårlig og ga en dårlig løsning på problemet
Hei, Øystein! Dette skjønner jeg godt at oppleves frustrerende. Når du står midt i en situasjon med bilberging, skal det være enkelt å få tak i et menneske som kan hjelpe deg videre. Da er det ikke godt nok når løsningen du møter er en lenke som ikke fungerer som den skal. Takk for at du sier ifra om dette. Tilbakemeldingen din er viktig for oss, og den tar vi med oss videre slik at løsningene våre faktisk hjelper når behovet er der. Hilsen Marcus
Enkel og rask behandling av utgifter ved forsinket bagasje
Hei, Lise! Så bra å høre at du opplevde behandlingen som både enkel og rask når bagasjen ble forsinket. Da er det ekstra viktig at utgiftene blir tatt hånd om uten unødvendig styr. Fint at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Tusen takk for all jobben dere gjorde. Jeg er kjempefornøyd.
Hei, Rajana! Så fint å høre at du er kjempefornøyd med hjelpen du fikk i innbosaken. Det betyr mye for oss å vite at jobben vi gjør oppleves som nyttig og trygg når det virkelig gjelder. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Bare positive opplevelser så langt, veldig fornøyd.
Hei, Bjørn! Så godt å høre at du bare har hatt positive opplevelser hos oss, og at du er veldig fornøyd. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Setter stor pris på at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Vi er meget tilfreds med behandlingen av vår skadesak, både Gjensidige og firmaet som gjorde jobben.
Hei, Sigmund! Veldig godt å høre at dere er så fornøyde med behandlingen av skadesaken, både hos oss og hos firmaet som gjorde jobben. Når alle ledd fungerer godt sammen, gir det en tryggere og enklere opplevelse. Takk for at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Informasjonen til alarmsetralen gikk tregt. Blle behandlet på privat legevakt, hvor jeg betalte. Men veldig greit oppgjør etter dekning av utgiftene.
Hei, Øistein! Takk for at du deler opplevelsen din. Det er leit å høre at informasjonen til alarmsentralen gikk tregt, og at du måtte legge ut for behandling selv. Det forstår vi godt kan oppleves frustrerende i en situasjon der man trenger rask hjelp. Samtidig er det godt å høre at oppgjøret i etterkant fungerte fint, og at utgiftene ble dekket slik de skulle. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre, slik at vi kan bli bedre der det lugger. Fint at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Bra oppfølging uten tukkel, takk :-) Alt løste seg uten hindre...
Hei, Tormod! Så fint å høre at du opplevde god oppfølging og at alt løste seg uten hindringer. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger hjelp. Hyggelig at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Dere har kort behandlingstid, er ryddige og tydelige.
Hei Birgitte Tusen takk for at du anbefaler oss videre! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som ryddige, tydelige og raske. Vi vet hvor viktig det er å få raske svar og god oppfølging, og vi blir glade når du merker det i møte med oss. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
Flere saksbehandlere på samme sak og problem med å få bekreftelse på mottatt skademelding som var sendt elektronisk
Hei Rolf Takk for at du sier ifra om dette. Vi forstår at det kan være frustrerende å forholde seg til flere saksbehandlere på samme sak, og at det er viktig å få bekreftelse når du har sendt inn en skademelding elektronisk. Vi jobber for at du skal få en enkel og tydelig oppfølging, og slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Vi setter pris på at du gir oss beskjed, og vi vil gjerne hjelpe deg med å få en bedre opplevelse. Vennlig hilsen Kristian
Tillitsfull og rask behandling av saker man melder inn. Gjensidige gir deg også kundeutbytte hvert år. Vil du føle trygghet, velg Gjensidige som ditt forsikringsselskap!
Hei Bizlett Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som trygge og raske, og at du setter pris på kundeutbyttet. Vi jobber hver dag for å gi deg og alle kundene våre en god opplevelse – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Vi er glade for at du anbefaler oss videre. Vi lover å fortsette å være på ballen for deg! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd. Veldig hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere.
Hei Linda Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd! Vi blir ekstra glade når du trekker frem de hyggelige og hjelpsomme kundebehandlerne våre. Det betyr mye for oss å vite at du føler deg godt ivaretatt. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her for deg hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian