Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektiv, online behandling. Saken var ferdigbehandlet på ca. 1 time. Godt samarbeid mellom verkstedet og forsikringsselskapet. Minst mulig bry for meg som bileier, hvilket er vesentlig i denne sammenheng.
Hei Bjørnar Så godt å høre at alt gikk så smidig! Vi vet hvor viktig det er at ting skjer raskt og enkelt, og at samarbeidet mellom oss og verkstedet fungerer sømløst. Det skal være minst mulig bry for deg som bileier – akkurat slik du beskriver. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi er alltid klare til å hjelpe deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Rask respons på saken, og enkel å melde inn. Erstatning kom inn på konto i løpet av 24 timer.
Hei Dagfinn Så flott å høre at du fikk rask respons og at det var enkelt å melde inn saken. Vi vet hvor viktig det er å få erstatning raskt, og det er akkurat slik vi ønsker at du skal oppleve oss. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Har kun hatt bilforsikringssak nå som er relevant.
Hei Jannet Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er viktig for oss at du får god hjelp når du har skade på frontruten. Vi jobber for at det skal være enkelt og raskt å melde skade, og at du får tydelig informasjon underveis. Vi er alltid klare til å hjelpe deg videre hvis du trenger det. Vennlig hilsen Kristian
De behandler saker rask og kommuniserer effektivt og man får dekning/erstatning umiddelbar. 100 prosent fornøyd kunde.
Hei Kaniz Så utrolig hyggelig å lese at du er 100 prosent fornøyd! Vi vet hvor viktig det er med rask behandling og tydelig kommunikasjon, og det er akkurat slik vi ønsker at du skal oppleve oss. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette det gode arbeidet. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
En saksbehandler som man får følelse av vil prøve å hjelpe til, å finne løsninger, å ikke virke avvisende å arrogant.
Hei Per Takk for at du sier ifra når du ikke er fornøyd. Det er skuffende å høre at Ei pluss forsikring ikke har levd opp til forventningene dine. Vi ønsker at alle skal føle seg trygge og godt ivaretatt hos oss, og da er det ekstra viktig for oss å få vite når noe ikke fungerer. Vi vil gjerne forstå mer om hva som ikke har holdt mål, slik at vi kan bli bedre. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og finner ut hva vi kan gjøre for deg. Vi setter pris på at du gir oss muligheten til å rette opp. Vennlig hilsen Kristian
Pålitelig og sikker forsikring, og rask behandlingstid.
Hei Jacqueline Så hyggelig å høre at du opplever oss som pålitelige og sikre, og at du får rask behandling hos oss. Vi jobber hver dag for at du skal føle deg trygg og ivaretatt, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her for deg hvis du trenger oss! Vennlig hilsen Kristian
Skiftet alle forsikringer samt bilforsikring fra et annet selskap til Gjensidige, alt så til å begynne med bra ut da trekk på autogiro gikk som avtalt, i mars ble summene endret og jeg kontaktet Gjensidige for å bli informert om hvorfor dette skjedde. Det kom da fram at de hadde gjort en feil og jeg fikk tilbakemelding om at dette skulle ornes omgående. Etter var dette enda ikke rettet. Jeg kontaktet da en kundebehandler som var direkte uhøflig. Jeg valgte da å terminere alle mine forsikringer over til et annet selskap. Jeg holder på nå å få klarhet i hvorfor selskapet ikke kan refundere det beløpet som jeg har betalt i forsikring for bilene, det gjelder flere tusen kroner. Bilforsikringen har aldri blitt overført fra tidligere selskap og pga uorden og rot hos Gjensidige sitt system er det de som har misligholdt avtalen. Det er der er direkte uhørt å holde igjen penger i et slikt tilfelle til sluttoppgjør om en måned. Jeg skal også betale mitt tidligere selskap forsikring og trafikk avgift. Hvis jeg hadde misligholdt ville de nok vært snart ute med gebyrer ig renter. Jeg opplever behandlingen fra Gjensidige som arrogant og lite kundevennlig.
Hei Inge Dette er en situasjon som ikke skal skje, og jeg forstår godt at du er frustrert. Overgangen til oss skal være enkel og trygg, og det er vårt ansvar å rydde opp når noe går galt. At du har opplevd både feil med betaling, manglende oppfølging og uhøflig kundebehandling, er langt unna slik vi ønsker å møte deg. Vi skal selvfølgelig refundere det du har krav på, og du skal få en tydelig forklaring på hva som har skjedd. Jeg anbefaler deg å ringe oss på 915 03 100, så får vi sett på saken din med én gang og sørget for at du får pengene tilbake. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og vi vil bruke den til å bli bedre. Takk for at du sier ifra, selv om det ikke ble som du håpet. Vi ønsker deg alt godt videre. Vennlig hilsen Kristian
Veldig bra har jo vært kunden i 25 år. Så det vil jeg fortsette å være.
Hei, Hans! Så bra å høre at du er veldig fornøyd, og ekstra hyggelig at du har vært kunde hos oss i hele 25 år. Det sier mye, og det setter vi stor pris på. At du ønsker å fortsette som kunde, tar vi som en solid tillitserklæring. Takk for at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Beste priser, god dekning. Alltid behjelpelige. Anbefales!
Hei, Stine! Veldig hyggelig å høre at du opplever både prisene, dekningene og hjelpen vår som gode. Å være behjelpelige når det trengs er helt grunnleggende for oss, så dette tar vi med oss som en stor klapp på skulderen. Takk for at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Svært rask behandling og ingen spørsmål. Føler at Gjensidige stoler på meg som kunde. Har aldri hatt probler når jeg har meldt skade i andre saker heller. Har vært kunde i Gjensidige i mange år, og er kjempefornøyd!
Hei, Toril! Dette er virkelig hyggelig å lese. At du opplever rask behandling, få spørsmål og en følelse av tillit når du melder skade, betyr mye for oss. Og ekstra fint å høre at dette har vært gjennomgående over mange år som kunde. Tusen takk for at du deler en så tydelig og positiv erfaring. Hilsen Marcus
Var en veldig ryddig og kjapp avgjørelse. Tok kun dager før pengene var på konto. Har hatt skadesak på bil med samme kjappe og ryddige saksgangen Kan trygt anbefale Gjensidige
Hei, Wilhelm! Veldig godt å høre at du opplevde oppgjøret som både raskt og ryddig, og at pengene var på konto etter kort tid. At du har hatt samme gode erfaring også i tidligere bilsaker, tar vi som et stort kompliment. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Rask behandling, til å stole på at du får hjelp når du trenger det.
Hei, Susanne! Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og at du føler deg trygg på å få hjelp når du trenger det. Det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd, super kundeservice og kundebehandling.
Hei, Jan! Så godt å høre at du er veldig fornøyd, og at du opplever både kundeservice og kundebehandling som super. Det er akkurat slik vi ønsker at møtet med oss skal være. Dette var en skikkelig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen Marcus
Mangeårig kunde. Alltid møtt med god og riktig forståelse av problem vi har hatt. God og trygg hjelp uten vanskeligheter med riktig støtte/oppgjør de ganger det har vært viktig!
Hei, Dag! Det er veldig hyggelig å høre at du gjennom mange år har opplevd oss som trygge og hjelpsomme når behovet har vært der. God forståelse, riktig støtte og et oppgjør som fungerer når det virkelig gjelder er akkurat det vi ønsker å levere. Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige topp selskap kjempefornøyd med saksbehandlingen
Hei, Ole! Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd med saksbehandlingen, og at du opplever oss som et topp selskap. Da vet vi at vi har gjort noe riktig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Overfladisk behandling av sak, måtte engasjere advokat før de vurderte saken seriøst og ga meg medhold.
Hei, Anne! Dette er en tung tilbakemelding å lese, og jeg forstår godt at opplevelsen din har vært både frustrerende og skuffende. Slik skal det ikke være. Du skal oppleve at saken din blir tatt grundig og seriøst fra start, uten at du må gå veien om advokat for å bli hørt. At du først fikk medhold etter ekstra belastning for deg, er noe vi tar på alvor. Det er viktig for oss å lære av slike saker og rydde opp der vi ikke har vært gode nok. Takk for at du deler en ærlig og tydelig erfaring med oss. Hilsen Marcus