Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask hjelp og oversiktlig i appen. Fått god hjelp over telefon ved behov av saksbehandler og ikke AI.
Hei Gunnar Takk for at du deler opplevelsen din! Det er flott å høre at du fikk rask hjelp, og at du synes appen vår er oversiktlig. Vi vet hvor viktig det er å kunne snakke med en saksbehandler når du trenger det, og vi er glade for at du opplevde god støtte over telefon. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ta gjerne kontakt igjen hvis du trenger oss! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og greit oppgjør. God hjelp fra lokal taksmann.
Hei, Jorgen! Så bra å høre at oppgjøret gikk raskt og greit, og at du fikk god hjelp fra den lokale takstmannen. Når både tempo og samarbeid fungerer, blir hele prosessen mye enklere. Fint at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
God oppfølging ved skadesaker, og god informasjon rundt forsikringsdekninger
Hei, Ove! Så fint å høre at du opplever oss som en god samtalepart når du skal avklare forsikringsbehov. God oppfølging i skadesaker og tydelig informasjon om dekninger er helt sentralt for oss, så det er veldig hyggelig å høre at dette fungerer godt for deg. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Rask behandling og god veiledning underveis. Enkelt med opplasting av dokumentasjon.
Hei, Baard! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt, at veiledningen underveis var god og at opplastingen av dokumentasjon fungerte enkelt. Det er akkurat denne flyten vi ønsker at du skal oppleve når du melder en sak. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Gjensidige har vær et fint selskap å være hos. Syns det var dumt med et bonus tap da det ikke var noe en person kunne unngått. Jeg har to biler forsikret hos Gjensidige og har vært her siden dag 1.
Hei, Casper! Så fint å høre at du i det store og hele er fornøyd med å være kunde hos oss, og at du har valgt å samle bilene dine her fra start. Samtidig skjønner jeg godt at bonustapet oppleves frustrerende, spesielt når skaden ikke var noe du selv kunne unngå. Det er en reaksjon mange deler. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en ærlig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Dette var et uhell det burde forsikringen dekke...
Hei, Egil! Hvis du ønsker at vi ser på saken en gang til eller forklarer vurderingen grundigere, kan du skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan vi gå gjennom dokumentasjonen sammen med deg og se om noe kan vurderes på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om opplevelsen din. Hilsen Marcus
Rask og grei behandlig når jeg hadde behov for informasjon og bekreftelser.
Hei, Arne! Så fint å høre at saken fikk en positiv utgang, selv om utgangspunktet var kjedelig. Rask og grei behandling, med tydelig informasjon og nødvendige bekreftelser, er akkurat slik vi ønsker å følge deg opp når du trenger det. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Rask og proff. behandling av innsendt skadeomfang. God oppfølging av saken.
Hei, Eivind! Så bra å høre at du opplevde behandlingen som både rask og profesjonell, og at oppfølgingen av saken fungerte godt hele veien. Det er akkurat slik vi ønsker at skadebehandlingen skal oppleves fra start til slutt. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Alt bare bra, bra komunikasjon med saksbehandler, fik fort tilbakemeldinger😊
Hei, Knut! Så bra å høre at du opplevde god kommunikasjon med saksbehandleren og fikk raske tilbakemeldinger i saken din. Når dialogen flyter godt, blir hele prosessen tryggere og enklere. Takk for at du valgte å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Veldig bra selskap med god oppfølging. Jeg har ingenting å utsette på noe.
Hei, Helge! Så fint å høre at du opplever god oppfølging og sitter igjen med et helhetsinntrykk uten noe å utsette. Det er akkurat slik vi ønsker at møtet med oss skal være. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Passe durt, rask oppfølgning og imøtekommende. Samt utbytte via Stiftelsen.
Hei, Bjørn! Så fint å høre at du opplever oss som passe dyrt, raske i oppfølgingen og imøtekommende. At du også trekker frem utbyttet gjennom stiftelsen er hyggelig, det er en viktig del av hvordan vi gir tilbake. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Ledende priser med gode samlerabatter. God dialog. Stort sett kort behandligstid
Hei, Helene! Så hyggelig å høre at du opplever gode priser, fine samlerabatter og god dialog med oss. At behandlingstiden stort sett er kort er også viktig, for det skal være enkelt og effektivt å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Utrolig kjapp og grei utførsel/utbetaling av reisekrav!
Hei, Kjetil! Så bra å høre at reisekravet ble håndtert både kjapt og greit, og at utbetalingen kom raskt på plass. Når ting går så smidig, er vi akkurat der vi ønsker å være. Hyggelig at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Steinsprang på frontrute. Det ble gjort ryddig og ordentlig.
Hei, Mona! Så fint å høre at håndteringen av steinspranget på frontruten opplevdes ryddig og ordentlig. Når slike skader skjer, skal det være enkelt å få hjelp og komme videre uten styr. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Rask behandling og ryddig håndtering. Savner likevel erstatning på pyntefelgene.
Hei, Lars! Så bra å høre at du opplevde rask behandling og ryddig håndtering av saken. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på vurderingen av felgene, kan du skrive direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan teamet gå gjennom grunnlaget og forklare hva som ligger bak avgjørelsen https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Fint at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Fornøyd med bilforsikringen. Første gang jeg har bilforsikring i Gjensidige.
Hei, Geir! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med bilforsikringen hos oss, spesielt når dette er første gangen du har valgt Gjensidige. Vi håper det gir en trygg og enkel opplevelse også videre. Fint at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus