Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringene er dyre til tross for medlemskap i fagforening.
Ble løyet til via telefon om hva vi får ut av å bruke våres innboforsikring. Saksbehandleren var aldri på jobb, så de brukte lang tid på å løse saken. Når de løste saken var det ikke det vi forventet og ble fortalt om. Trakk tilbake saken.
Jeg har aldri opprettet forsikring hos de. Men da min romkamerat skulle ordne forsikring hos de, så satt de den heller i mitt navn uten å informere meg, og uten tillatelse. De mente vi var registrert som partnere. Det vil da si at ikke bare har de oppretta forsikring i mitt navn uten tillatelse, de har også registrert meg som noens partner uten min tillatelse! Fant ut av dette da en regning for et års forsikring var gått til inkasso. Prøvde å ringe de for å løse det, noe de ikke var interreserte i å gjøre i det hele tatt. Måtte ta de til forliksrådet, noen dager før vi skulle møte der fikk jeg beskjed om at de trakk saken. De viste tydeligvis at det de gjorde var galt, men ønsket å prøve å få pengene ut av meg uansett. SVINDLERE!
Har vore konkurransedyktige på pris. Har hatt gjensidige lenge.
Det er lite jeg har vært i kontakt med Gjensidige til nå. Har forhandlet forsikringer og er fornøyd med de. Et pluss til Gjensidige er utbytte som vi får vært år. Det utgjør litt i året det også.
Grei pris, kunde utbytte hvert år, hurtig skadeoppgjør, Anbefales. 👍
At kundeutbytte blir utbetalt. Vanskelig å få kontakt med.
Hadde ville få avdragsordning typ betale hver 3 måned.
Kundeservicen kan bli bedre, litt lang saksbehandlingstid.
God oppfølging men dyre på pris for ny bil som er en Tesla model x 100d.
Fint og god tilbud men blir dyr for meg, jeg anbefaler til mine venner og kjente folk.
Billig forsikring. Litt dårlig på kundeservice. Skulle endre kjørelengde. Ringte. Det ble ikke gjort.
Jeg vet ikke om noen andre selskap som ville øke forsikringspremien med over 1000 kr, når man henvender seg til selskapet for å rette opp feil adresse og ber om at innboforsikringen på fritidshuset blir fjernet. Når man attpå til skriftlig ber om forklaring på dette, får man ikke svar.
Kundeservice er for dårlig overfor min gruppe forsikringstager.
Ble påkjørt og svært skadet av buss i Oslo, var uten skyld, fikk greit oppgjør. Saksbehandler var dårlig tilgjengelig ved henvendelse.