Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet km dekning fra 35 til 45000 da økt forsikring 300%. Ha det Gjensidige.
Uhyggelig pris på forsikring av MC og bil. Men kundeservice var helt ok.
Kundene skal ikke være tvunget til hele tiden å følge med i bevegelsene i markedet, men selv komme med justeringer og forslag til kundens beste. Gjensidige er flinke til å dele av overskuddet med kundene sine, og de er raske med oppgjør hvis uhellet skulle være ute. Det er vanskelig å si hva som er bra og hva som er mindre bra med de forskjellige forsikringsselskapene, når forsikringsvilkårene i en grunnpakke ikke er 100 % like (altså det som står med små skrift), og ev. tillegg ikke er beskrevet på samme måte med forståelig norsk. Her har bransjen noe å jobbe med. Det burde være lett som bare det å velge forsikringsselskap, og til syvende og sist er det prisen som teller når dekningen og vilkårene ellers er helt lik. Jeg har en MC som NAF ikke gir meg veiassistanse på uten at jeg tegner egen forsikring på den. Jeg vil at dere skal vurdere et alternativ til NAF på alt rundt bil og MC.
Fikk vannskade i eget hus. Saken drøyde bare ut og etter 1,5år med advokater og nærstående rettsak kommer de med et tilbud på 1/10 av opprinnelig takst. De bruker mye ressurser på å finne argumenter for å drøye ut saken, og for å slippe å betale ut erstatning. Resultatet ble hus på tvangssalg og totalt ødelagt familieøkonomi. Selskapet frarådes på det sterkeste.
Har ingen negative ting å seie om gjensidige forsikring.
Bra forsikring, men litt dårlig kommunikasjon. Manglet tilbakemeldinger.
Raske når vi fikk vannlekkasje, men noe misfornøyd med oppgjøret.
Ryddig selskap som jeg har brukt i mange år. Vil vurdere annet selskap pga høy pris på bilforsikring.
Tilgjengelig, hjelpsom, lokal kontakt, dyktig, litt dyr.
Dårlig kommunikasjon fra forsikringsselskapet, og hva du sier.
Får ikke melding om prisøkning på forsikringen. Stor frustrasjon hvert år.
Et kundenummer som tar telefon innen 2 min, som er sjelden i de fleste andre forsikringsselskap. Bra kundeservice, men dårlig valg og meny på telefon appen.
Er veldig fornøyd med gjensidige, sjekker bare om andre selskap er rimeligere.
Gjensidige er bra på det meste, men øker prisene uten varsel...
Har vært kunde i svært mange selskap. Men, har funnet meg godt til rette i norges største og beste forsikrinsselskap! Servicen kan ikke sammenlignes med andre! Tipp topp. 😬
Det som er dårlig er at Gjensidige tar en ganske høy betaling for å skadeforsikre en bilist som har-bank i bordet- kjørt skadefritt i omlag 40 år. Tung sykkel, stor bil, år ut og år inn med til dels lang kjøring. Aldri forårsaket en eneste skade. Slå den! Hvor mange mannlige bilister har dere som er helt skadefrie! Det som er feil med Gjensidige er at dere ikke fortjener meg til den prisen jeg betaler!