Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fra tidligere saker ikke noe å klage på. Har derimot flere ganger anbefalt Gjensidige til andre. Håper dette kan fortsette.
Hei Frank Tusen takk for at du deler erfaringene dine. Det er veldig hyggelig å høre at du ikke har hatt noe å klage på, og at du har anbefalt oss til andre flere ganger. Vi setter stor pris på tilliten din, og vi skal gjøre vårt beste for at du fortsatt skal være fornøyd hos oss. Vi er alltid her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Jeg brakk armen ved fjelltur på Gran Canaria og fikk god behandling på sykehus der. Gjensidige dekket alt og ga gode råd.
Hei Inge Så godt å høre at du fikk god hjelp da du trengte det som mest. Det er viktig for oss at du føler deg trygg, også når uhellet er ute på reise. Vi er glade for at alt ble dekket, og at du fikk gode råd underveis. Takk for at du deler opplevelsen din – vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Da jeg etter 2 arbeidsdager (med helg i mellom) ikke var blitt kontaktet av skadefirma, purret jeg Gjensidige. Dagen etter, på 3dje arbeidsdag, ble jeg kontaktet.
Hei Arnfinn Takk for at du deler opplevelsen din. Det skal ikke ta unødvendig lang tid å få kontakt med skadefirma når du har meldt inn en sak. Vi forstår at ventetid kan være frustrerende, og vi vil gjerne se nærmere på hva som skjedde i ditt tilfelle. Hvis du ønsker at vi undersøker saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Kristian
Fikk raskt hjelp uten å måtte diskutere eller krangle.
Hei Mikal Så godt å høre at du fikk rask hjelp uten styr og diskusjoner. Vi vil at det skal være enkelt å få støtte når du trenger det, og det er akkurat sånn det skal føles. Takk for at du deler opplevelsen din – vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Har brukt Gjensidige i mange år fantastisk på dyre forsikring og de andre forsikringene vi har der aldri noe tull derfra kjempe fornøyd
Hei Lars For en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du har vært fornøyd med både dyreforsikringen og de andre forsikringene dine hos oss – år etter år. Vi jobber for at alt skal være enkelt og trygt, uten tull og overraskelser. Ekstra stas at du anbefaler oss videre! Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er alltid her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Problemfritt oppgjør når behovet meldte seg for å avbestille reise.
Hei Knut Så bra å høre at alt gikk problemfritt da du måtte avbestille reisen. Vi vet at slike situasjoner kan være stressende, så det er viktig for oss at oppgjøret går raskt og enkelt. Takk for at du deler opplevelsen din – vi er her for deg hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Melder jevnlig inn utgifter ifbm kronisk sykdom hos min hund, og er svært godt fornøyd med at saken behandles raskt, og pengene er på konto etter svært få dager
Hei Irene Så godt å høre at du er fornøyd med hvor raskt vi behandler utgiftene dine når hunden din trenger hjelp. Vi vet hvor viktig det er at ting går smidig når det gjelder kjæledyrene våre, og vi vil at du skal føle deg trygg på at vi er her for deg – hver gang. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er klare til å hjelpe deg og hunden din videre når som helst! Vennlig hilsen Kristian
Har bra erfaring med skaderstatningen på bilen min.
Hei, Aud! Så bra å høre at skadesaken på bilen ble håndtert raskt, og at du er fornøyd med erstatningen. Når noe uforutsett skjer, er det viktig for oss å gjøre prosessen enkel og oversiktlig. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Marcus
Tipp Topp Tommelen opp god service fra starten til slutt
Hei Aage Tusen takk for tommelen opp! Det er skikkelig motiverende å høre at du har fått god service fra start til slutt. Vi heier på fornøyde kunder, og vi er alltid klare til å hjelpe deg videre. Bare ta kontakt hvis det er noe du lurer på! Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling under en uke fra skade var meldt inn til oppgjøret var utbetalt veldig fornøyd. Ikke opplevd dette tidligere ved andre forsikringsselskaper.
Hei Bente Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både rask behandling og utbetaling. Vi vet hvor viktig det er å få hjelp når du trenger det, og vi strekker oss langt for å gjøre prosessen enkel og effektiv. Ekstra stas at du opplever oss bedre enn andre selskaper du har vært hos tidligere. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her for deg hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige har hvert redelig og raske når det har hvert behov. godt fornøyd med de.
Hei Roar Tusen takk for gode ord! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som rettferdige og raske når du trenger hjelp. Vi vil at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og det er hyggelig å se at du er fornøyd. Vi er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Ødelagt bil nøkkel Veldig fornøyd med service og oppfølging /informasjon
Hei Morten Så godt å høre at du er fornøyd med både service og oppfølging da bilnøkkelen ble ødelagt. Vi vet hvor frustrerende det kan være, og derfor er det ekstra hyggelig å få tilbakemelding på at du fikk god hjelp og informasjon. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vi er her hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
Utfordrende å finne informasjon om avlyste reiser.
Hei Reyhan Takk for at du sier ifra. Det skal være enkelt å finne informasjon om avlyste reiser hos oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre nettsidene våre tydeligere og enklere å bruke. Hvis du har spørsmål om avlyste reiser, kan du logge inn på siden din eller ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vi tar med oss tilbakemeldingen din for å bli bedre! Vennlig hilsen Kristian
Hyggelig og hjelpsom. Rask besvarelse av skadesak på bilen
Hei, Dag. Så hyggelig å høre. Når noe skjer med bilen din, skal hjelpen være både rask og enkel. Godt å vite at du opplevde akkurat det. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Greie oppgjør ved skade og rimeligst for meg i flere sammenligninger.
Hei Ingar Så bra å høre at du er fornøyd, både med skadeoppgjøret og prisen. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og det er ekstra hyggelig når du opplever det slik. Takk for at du deler erfaringen din. Vi håper du fortsetter å være fornøyd, og vi er her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig greit, men litt mye mas om at jeg måtte gå inn på siden min, hvorfor?
Hei Torill Forstår godt at det kan føles masete å måtte logge inn flere ganger. Grunnen til at vi ber deg bruke siden din, er for å ta vare på personvernet ditt og sørge for at informasjonen om deg og saken din er trygg. Da kan vi også hjelpe deg raskere og mer presist, siden vi har alt på ett sted. Takk for tilbakemeldingen – vi tar den med oss videre! Vennlig hilsen Kristian