Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde inn skade, rimelig rask respons og utbedring
Hei, Berit! Så bra å høre at det var enkelt å melde inn skaden, og at både responsen og utbedringen kom raskt. Samspillet med REDGO skal gjøre hverdagen enklere når noe skjer, så det er fint å høre at det fungerte godt for deg. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Etter innmeldt sak var det rask behandling og oppgjør
Hei, Jørn! Så bra å høre at det gikk raskt både med behandlingen og oppgjøret etter at saken ble meldt inn. En enkel prosess og god flyt er akkurat det vi jobber for. Fint at du ga oss en tilbakemelding på opplevelsen din. Hilsen Marcus
Tilbakebetaling etter full fakturering ved bilberging av Viking
Hei, Even! Så fint å høre at beløpet som oversteg egenandelen ble tilbakebetalt etter bilbergingen. Når slike oppgjør blir ryddig håndtert i etterkant, skal det gi en trygg og forutsigbar opplevelse for deg som kunde. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
God service og rask behandling! Ble fulgt opp og behandlingsstedet var meget effektive
Hei, Janne! Så bra å høre at du opplevde både god service og rask behandling. At du ble fulgt godt opp og at behandlingsstedet var effektivt, er akkurat den helheten vi ønsker å levere når du trenger hjelp. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Vi har samlet våre forsikringer hos Gjensidige. For oss er Gjensidige det rimeligste alternativet hver gang jeg sammenligner med andre. Alltid effektiv sakshåndtering, så godt som alt er håndtert på nett. (Vi har sjelden behov for å prate med saksbehandler.) Det eneste jeg ikke liker noe særlig er Kundeutbyttet. I praksis betyr det at jeg betaler inntektsskatt to ganger på samme beløp. (Først når jeg får lønn, så når jeg får tilbake penger som er innbetalt for mye til Gjensidige (i.e. kundeutbytte))
Hei, Ivar! Så fint å høre at dere har samlet forsikringene hos oss, og at sammenligninger over tid viser at vi ofte kommer best ut for dere. Effektiv sakshåndtering og gode nettløsninger er nettopp ment å gjøre det enkelt å være kunde, også når behovet for kontakt er lite. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en grundig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og ryddig saksbehandling enten det har vært skade på bil eller tyveri av sykkel
Hei, Kristoffer! Så bra å høre at du opplever saksbehandlingen som både rask og ryddig, enten det gjelder bilskade eller sykkeltyveri. Det er akkurat denne forutsigbarheten og profesjonaliteten vi ønsker å levere, uansett type sak. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Alt funker greit. Eneste så synes jeg premien er for høy og at jeg ikke har tatt det opp med dere.
Hei, Erik! Godt å høre at alt fungerer greit hos oss. Samtidig skjønner jeg godt at en høy premie trekker ned helhetsinntrykket. Prisene påvirkes av flere ting, men ofte er det mulig å gå gjennom avtalene og se om noe kan justeres eller tilpasses bedre. Hvis du vil ta en prat om dette, er det bare å ringe oss på 915 03 100, så ser vi gjerne på løsningen din sammen og forklarer hva som ligger bak prisen. Fint at du tok deg tid til å gi oss en ærlig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ryddig og oversiktlig. Rask og oversiktlig innmelding av sakde. Raskt svar og god oppfølgingundervegs.
Hei Kristin Takk for at du deler opplevelsen din! Det er godt å høre at du synes det var enkelt å melde inn bilskaden, og at du fikk raskt svar og god oppfølging underveis. Vi jobber for at det skal være trygt og oversiktlig å være kunde hos oss – og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi er her hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
De gangene jeg har hatt bruk for hjelp av Gjensidige, har jeg fått god hjelp, så jeg er veldig fornøyd.
Hei Lise Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp de gangene du har trengt oss! Vi blir glade for å vite at du er fornøyd – det gir oss lyst til å fortsette å gjøre en god jobb for deg og alle kundene våre. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen! Vennlig hilsen Kristian
Et glass i hev/senk glassrekkverket på hytta, knuste i vinter. Leverandøren fant ikke årsak. Meldte skaden med dokumentasjon, bilder, og mottatt tilbud på reparasjon. Gjensidige behandlet saken omgående basert på mottatt dokumentasjon, og informerte godt.
Hei Egil Takk for at du deler opplevelsen din! Det er godt å høre at du fikk rask og tydelig hjelp da glasset i rekkverket knuste, og at du opplevde kundebehandlingen som god. Vi vet hvor viktig det er å få ting ordnet raskt når uhellet først er ute. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Håper du får en problemfri tid på hytta fremover! Vennlig hilsen Kristian
Good experience. I have received good service and experienced personnel took care of my case. In general, I am very satisfied.
Hi, Rade! Great to hear that you had a good experience with us, and that you felt well taken care of by experienced people. That is exactly how it should be when you need help. We appreciate you taking the time to share your experience. Hilsen Marcus
Skadeoppgjøret hos Gjensidige er effektivt og problemfritt. Alarmtjenesten er svært pålitelig og reagerer raskt ved utløsning.
Hei Magnus Så flott å høre at skadeoppgjøret gikk effektivt og uten problemer, og at alarmtjenesten leverer når det virkelig gjelder. Vi blir ekstra glade når vi får slike tilbakemeldinger – det gir oss energi til å stå på videre! Takk for at du deler opplevelsen din. Godt å ha deg med på laget! Vennlig hilsen Kristian
Veldig fint og bare melde skade på Gjensidige sin side . der er det bare og skrive hva som har skjedd
Hei John Så godt å høre at det var enkelt å melde maskinskade på traktoren din hos oss. Vi jobber for at det skal være raskt og greit å forklare hva som har skjedd, slik at du får hjelp uten unødvendig styr. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din – håper du får en super uke! Vennlig hilsen Kristian
Jeg maatte pga oppstaatt skade, avbryte planlagt reise til Thailand for meg og min datter, meldte det inn til Gjensidige og fikk svar samme dag at saken var behandlet og godkjent. Penger var paa konto dagen etter!
Hei Roger Så bra å høre at du og datteren din fikk rask og god hjelp da dere måtte avbryte reisen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere – enkelt, trygt og effektivt når uhellet er ute. Takk for at du deler opplevelsen din, det betyr mye for oss. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Alt ble behandlet helt automatisk, uten forsinkelse, og uten videre diskusjon om skadeårsak eller annet. Fiks ferdig, meget fornøyd.
Hei Petter Så flott å høre at alt gikk så smidig med skadesaken din! Vi jobber for at det skal være enkelt og raskt å få hjelp når uhellet er ute. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Jeg trodde jeg var forsikret for verdisaker som kommer bort under reise. Det var jeg ikke.
Hei Kjell Dette var leit å høre. Vi ønsker at det skal være tydelig hva forsikringen dekker, og at du skal føle deg trygg på reisen. Reiseforsikringen vår har noen begrensninger når det gjelder verdisaker, og det kan være at enkelte ting ikke er dekket slik man forventer. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og forklare hva som gjelder for din forsikring. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre og ser på mulighetene dine. Vennlig hilsen Kristian