Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har hjulpet meg bra når jeg trengte dem. Jeg er meget fornøyd med oppgjør, raskt og effektivt.
Oversikten over forsikringene er knallbra. Dessverre er forsikringsrådgiverne gått hjem for dagen, før jeg kommer meg hjem om dagene. Veldig dårlige på skadeoppgjør. Tok ca 1,5 uker før jeg fikk svar på min "lille" skademelding, og da føler jeg at Gjensidige har silt ut halve skademelding som "urelevant" og konkludert med at de ikke trenger å betale noe ut fra resten av skademeldingen. Lange telefonkøer. Bra priser på forsikring, kjempepluss med kundeutbytte selv om det blir beskattet.
God kundebehandling. Bra oppfølging etter liten fuktskade.
Fikk ikkje med meg riktig bonus til gjensidige, har sagt dei skal senda ny forespørsel te gammalt selskap. Men dei gjør det aldri etter gjentatte forespørsler. Har måttet flytte tilbake til gammelt selskap men dei avgir feil bonus til If selv om if har sendt min bonus til dei på 60% så avgir dei bare 50%.
Skadeoppgjør etter skade. Synes de var vanskelige.
Dårlige betalingsalternativ og regler å krav, mine sider på gjensidige stemmer ikke over hva gjensidige sier i telefon.
Er misfornøgd med at prisane er justert opp uten at eg er informert.
Raskt oppgjør. God hjelp. Har blitt litt dyrt. Personlig rådgiver over i ny stilling. Har fortsatt ikke fått ny etter to år.
De har en bra app, å har bra kundeservice, men prisene er i det høye nivå.
Har ikke hatt noen skader de siste årene, men synes det tar lang tid å få tak i folk på tlf.
Helt ok bortsett fra at man må hele tiden be om forbedring av pris for å oppnå ok pris. Synes det er litt problematisk at man hele tiden må være aktiv selv for å få ned totalkostnader på forsikringene.
Ryddig, traust forsikringsselskap, greit oppgjør. Ikke konkurransedyktig på bilforsikring i mitt tilfelle.
Syntes de har en fin ordning med kundeutbytte. Kunne hatt bedre nettløsning.
Syntes de er helt greie. Men alle ønsker jo ett bedere tilbud.
Syns de er veldig vanskelig og forholde seg til, både når det gjelder generelle spørsmål og hvis det har skjedd noe som gjør at man trenger hjelp fra forsikringsselskapet. Umenneskelig, da vi ønsket og videre forsikre vår nyfødte datter (etter de første 6 mnd som er gratis) fikk vi avslag fordi hun var for tidlig født! Selv om vi hadde papirer på at hun var frisk og sprek og hadde vært det siden fødselen, og utviklet seg normalt. Men de var så "hyggelig" og presiserte med at vi kunne søke på nytt etter endt 1. klasse! Syns også at de er fryktelig dyr i pris!
Synes det virker en smule rart at jeg får et dokument i hånden med en pris på en forsikring, og blir trukket det dobbelte. Ikke bra.