Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Se tidligere bemerkninger på min besvarelse. Lekkasjeskader skyldes ekstremvær.
Hei Kjell Takk for at du sier ifra. Hvis du mener at lekkasjeskaden skyldes ekstremvær, og ønsker at vi ser på saken din på nytt, kan du sende oss en ny henvendelse. Logg inn på Mine skadesaker og skriv til oss der, så tar vi en ny vurdering. Du finner tjenesten her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vi vil gjerne hjelpe deg videre, og ser gjerne på saken en gang til. Vennlig hilsen Kristian
Rask og tillitsfull behandling av saken. Fint at papirer kan ettersendes ved forespørsel da det gjør det raskere å melde skaden.
Hei Åshild Så hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som rask og tillitsfull. Vi vet at det betyr mye å få ting unna når noe skjer, og vi vil gjøre det så enkelt som mulig for deg. At du kan ettersende papirer når det trengs, skal bidra til nettopp det. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vi heier på deg videre, og er her hvis du trenger oss! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med avtalene. Gjensidige er konkurransedyktige. I tillegg får jeg årlig tilbakebetalt utbytte
Hei, Stein! Så fint å høre at du er fornøyd med avtalene dine og opplever oss som konkurransedyktige. At du også trekker frem det årlige utbyttet er hyggelig å høre, det er en viktig del av det å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Har ikke hatt noen problem med Gjensigige, og bytter ikke selskap pga mindre forselder.
Hei, Anstein. Så fint å høre. Det er godt å vite at du opplever oss som på linje med andre på pris, og enda bedre at du ikke har hatt problemer hos oss. Det er akkurat sånn vi vil det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Knekke tann ved spising ved en restaurant teller ikke som uventet uhell og dekkes ikke.
Hei, Mads! Skjønner godt at dette oppleves skuffende. Når forventning og resultat ikke stemmer, er det viktig at forklaringen er tydelig. Hvis du mener vurderingen ikke treffer, eller ønsker at saken ses på på nytt, kan du skrive til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Hilsen Marcus
Rask behandling ellers gjorde jeg alt på nett. Det fungerte bra
Hei, Heidi! Så fint å høre at saksbehandlingen gikk raskt, og at det fungerte bra å ordne alt på nett. Når løsningene er enkle å bruke og gir god flyt i saken, er vi akkurat der vi ønsker å være. Hyggelig at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Ulykke forsikring ved skade fungerer ikke. Ikke reg de skaden, ingen erstatning. Jeg bet alt selv tross i at jeg hadde 2 forsikringer som skulle dekke mine utgifter. De fikk all dokumentasjon
Hei, Heidi! Dette høres både frustrerende og urimelig ut. Når du har levert all dokumentasjon og i tillegg har to forsikringer som skal dekke utgiftene dine, skal du få en tydelig forklaring på hva som er vurdert og hvorfor du eventuelt har fått avslag. Og du skal ikke sitte igjen med følelsen av at skaden ikke en gang er registrert. Skriv gjerne til oss direkte i saken din under Mine skadesaker, så kan vi finne fram riktig sak, sjekke hva som er registrert og gå gjennom vurderingen på nytt med dokumentasjonen du har sendt inn: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om opplevelsen din. Hilsen Marcus
Bare gode opplevelse med forsikringen. Gjør det aldri vanskelig. Anbefaler dette selskapet.
Hei, Bente! Så hyggelig å høre at du bare har gode opplevelser med forsikringen og at det oppleves enkelt å være kunde hos oss. At du også anbefaler oss videre betyr mye, og det tar vi med oss. Takk for at du valgte å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Topp behandling, rask og greit til avtalt tid og grei pris
Hei, Jon! Så bra å høre at du er kjempefornøyd. Topp behandling som er rask, grei og til avtalt tid, kombinert med en pris som fungerer for deg, er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være. Setter stor pris på at du skrev en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Det stoppet opp slik at jeg måtte purre på framgang.
Hei, Rønnis! Skjønner godt at det er frustrerende når saken stopper opp og du selv må purre for å få framdrift. Det skal flyte bedre enn som så, og du skal slippe å følge opp for å få svar. Dette tar vi på alvor. Takk for at du gjorde oss oppmerksomme på opplevelsen din. Hilsen Marcus
Veldig ordentlig og profesjonell er min erfaring. Derfor velger jeg Gjensidige Forsikring.
Hei, Asbjørn! Så fint å høre at du opplever oss som ordentlige og profesjonelle. Når det er grunnen til at du velger oss, betyr det mye og sier at vi gjør noe riktig i møte med kundene våre. Setter pris på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Fikk kjempe god pris, når dem tok kontakt med meg en liten stund før hovedforfall.
Hei, Ronald! Så bra å høre at du fikk en veldig god pris da vi tok kontakt i forkant av hovedforfall. Det er viktig for oss å være tidlig ute og sørge for at løsningen faktisk passer for deg. Takk for at du valgte å gi oss en tilbakemelding om opplevelsen din. Hilsen Marcus
God personlig service for en 88 åring som ikke er en reser på data.
Hei, Carl! Så fint å høre at du opplevde god personlig service. Det er viktig for oss å ta oss tid, forklare rolig og gjøre ting enkelt, spesielt når digitale løsninger ikke er det viktigste. Da skal hjelpen tilpasses mennesket, ikke motsatt. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
totalt sett er alt veldig bra. selskapet betaler for alt som er inkludert i kontrakten. Jeg anbefaler
Hei, Oleksandr! Så bra å høre at bilforsikringen fungerer slik den skal, og at du opplever at det som er avtalt faktisk blir fulgt opp. At du også anbefaler oss videre betyr mye, og det tar vi med oss. Setter pris på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Bilruteskade. Alt ble ordnet på verkstedet. De fylte ut alle papirer og jeg betalte egenandelen der
Hei, Magnus! Så bra å høre at bilruteskaden ble ordnet enkelt på verkstedet. Når de tar seg av papirarbeidet og du bare betaler egenandelen, blir hele prosessen mye smidigere. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere i praksis. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Som omtalt i svaret vedr.skaden; fornøyd med behandlingen
Hei, Knut! Så bra å høre at du er fornøyd med behandlingen av saken, slik den ble oppsummert i svaret du har fått. Det er viktig for oss at vurderingen oppleves ryddig og forståelig hele veien. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus