Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode rabatter, konkurransedyktige priser og en svært profesjonell og imøtekommende serviceopplevelse.
Hei Naciri Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever både gode rabatter, konkurransedyktige priser og en profesjonell og imøtekommende service. Da vet vi at vi treffer godt. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Rask og god kundebehandling. Pengende på konto dagen etter at saken var avsluttet.
Hei Asbjørn Takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde kundebehandlingen som rask og god, og ekstra bra at pengene var på konto allerede dagen etter at saken var avsluttet. Slik skal det fungere når du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Grei prosess, men tok lang tid på verksted. Skaden var ikke stor.
Hei Håkon Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at prosessen ellers var grei. Samtidig har du helt rett i at lang tid på verksted trekker ned opplevelsen, spesielt når skaden ikke var stor. Det skjønner vi er frustrerende. Ventetid hos verksted er noe vi jobber med å bli bedre på, sammen med samarbeidspartnerne våre. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Lynrask behandling av min avbestilling grunnet sykdom
Hei Tore Takk for tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at avbestillingen din på grunn av sykdom ble behandlet lynraskt. Når situasjonen er krevende, skal hjelpen komme fort og uten styr. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Meget god erfaring. Følte meg godt i varetatt. Viste med ord omtanke for meg som hadde mistet min beste venn
Hei Inger Tusen takk for at du deler dette med oss. Det gjør inntrykk å lese. Når man mister sin beste venn, er det en sorg som setter spor, og da betyr det mye å bli møtt med omtanke og forståelse. Det er godt å høre at du følte deg ivaretatt og møtt med varme i en vanskelig tid. Det er akkurat slik vi ønsker å være når livet gjør vondt. Takk for tilliten du har vist oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling av skade saker. Slipper å bruke mye tid på dette.
Hei May Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever skadebehandlingen som rask og enkel, og at du slipper å bruke mye tid på det selv. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Hei, Jeg var fornøyd med behandlinger min bil av hos Gjensidige ingen klager på. Tusen takk
Hei Supinya Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av bilen din hos oss, og at alt fungerte som det skulle. Takk for tilliten. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian