Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging og liten støtte. Lang behandlingstid førte til at jeg måtte utbedre feil på egen regning, og etter avslag fra Gjensidige står jeg med en vanskelig sak i forhold til reklamasjon mot selger.
Hei Øyvind, Dette høres både frustrerende og krevende ut. Vi ønsker at alle skal føle seg godt ivaretatt hos oss, og det er tydelig at vi ikke har levert som forventet i saken din. Når behandlingstiden blir lang og oppfølgingen ikke er god nok, forstår vi at det kan få store konsekvenser – spesielt når du må ordne opp selv og står i en vanskelig situasjon med reklamasjon mot selger. Vennlig hilsen Kristian
Bare positive erfaringer med Gjensidige. Hyggelige og profesjonelle ved kontakt.
Hei Rune, For en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du bare har hatt positive erfaringer, og at du opplever oss som både hyggelige og profesjonelle. Vi ønsker å være et selskap du kan stole på, og slike ord gir oss ekstra inspirasjon til å fortsette å levere på det vi lover. Tusen takk for anbefalingen – vi setter stor pris på deg som kunde. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Et selskap med god dekning og rask saksbehandling.
Hei Dagfinn, Tusen takk for anbefalingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med både dekningen og hvor raskt vi behandler saker. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på tilliten din. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Trivelig folk, go hjelp! Ringer jeg så får jeg svar av de jeg lurer på
Hei William, Så godt å høre at du opplever oss som trivelige og hjelpsomme! Vi vil at det skal være enkelt å få tak i oss, og at du alltid får svar på det du lurer på. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss energi til å fortsette å levere god service. Vi setter stor pris på tilliten din. Ha en super dag videre! Vennlig hilsen Kristian
God hjelp fra begynnelse til slutt. Veldig fornøyd.
Hei Elisabeth, Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp hele veien! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon å vite at du er veldig fornøyd. Slik skal det føles å være kunde hos oss. Takk for tilliten – vi er her for deg når du trenger oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Vi fikk rask tilbakemelding om at skaden ble dekket.
Hei Elin, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask tilbakemelding fra oss, og at skaden ble dekket. Slik skal det være. Vi tar med oss tilbakemeldingen din om Haugaland Caravan videre. Samarbeidspartnerne våre er viktige, og vi ønsker at hele prosessen skal oppleves trygg og enkel for deg. Hilsen Kristian
Saken ble løst på en grei måte, slik det bør være i slike saker.
Hei Ove, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, greit og trygt når du trenger oss. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Hilsen Kristian