Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vær obs på dekningsvilkår. For skade gjelder vilkår 1 år fra skade er meldt, ikke behandlinger per kalenderår. Melder du skade i november og bruker 5 / 6 behandlinger før årsskifte? Da må du selv betale for 4 behandlinger om du trenger 10stk. Styr unna!
Hei Daniel Dette er en tydelig og viktig tilbakemelding. Takk for at du deler erfaringen din. Du har helt rett i at vilkårene for denne typen dekning er knyttet til en periode på 12 måneder fra skaden meldes, og ikke per kalenderår. Det kan få konsekvenser slik du beskriver, spesielt hvis skaden meldes sent på året. Vi forstår godt at dette oppleves urimelig og i disfavør for deg som kunde. Samtidig ser vi at dette ikke alltid er godt nok forklart, verken før eller etter skade. Det tar vi på alvor. Forsikring skal være trygghet, ikke en overraskelse når du først trenger den. Hvis du ønsker, vil vi gjerne gå gjennom saken din konkret og se om vurderingen er riktig gjort, og forklare vilkårene tydeligere enn det du har opplevd så langt. Du kan ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Du kan også skrive til oss via Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Er alltid tilgjengelige og til stede, og løser utfordringer på en god måte.
Hei Roar Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som tilgjengelige og til stede, og at utfordringer blir løst på en god måte. Det er akkurat slik vi ønsker å være for deg. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
God service og hjelp ved startproblem på mitt kjøretøy.
Hei Axel Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk god service og rask hjelp da kjøretøyet ditt ikke ville starte. Når det stopper opp, skal hjelpen være enkel og trygg. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
God kundeservice, fikk raskt og vennlig svar på alt jeg lurte på. Enkelt og ukomplisert.
Hei Elin Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde kundeservicen som god, og at du fikk raske og vennlige svar på det du lurte på. Enkelt og ukomplisert er akkurat slik det skal være. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Gode rabatter, konkurransedyktige priser og en svært profesjonell og imøtekommende serviceopplevelse.
Hei Naciri Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever både gode rabatter, konkurransedyktige priser og en profesjonell og imøtekommende service. Da vet vi at vi treffer godt. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Rask og god kundebehandling. Pengende på konto dagen etter at saken var avsluttet.
Hei Asbjørn Takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde kundebehandlingen som rask og god, og ekstra bra at pengene var på konto allerede dagen etter at saken var avsluttet. Slik skal det fungere når du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Grei prosess, men tok lang tid på verksted. Skaden var ikke stor.
Hei Håkon Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at prosessen ellers var grei. Samtidig har du helt rett i at lang tid på verksted trekker ned opplevelsen, spesielt når skaden ikke var stor. Det skjønner vi er frustrerende. Ventetid hos verksted er noe vi jobber med å bli bedre på, sammen med samarbeidspartnerne våre. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Kristian