Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med alt! Veldig lett å melde skade, så veldig fornøyd! 👍
Hei, Torunn! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at det var lett å melde skade. Når prosessen går så smidig som dette, er vi helt der vi ønsker å være. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Profesjonell oppførsel. Grei oppfølgning og jeg fikk igjen mine verdier etter total skade.
Hei, Sigurd! Så bra å høre at du opplevde både profesjonell behandling og god oppfølging etter totalskaden. At du fikk igjen verdiene dine på en ryddig måte er akkurat slik vi ønsker at skadeprosessen skal fungere når uhellet først er ute. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Personen som leder saken ber om private og privilegerte opplysninger uten å ha noe grunnlag for det, noe som fremstår som svært uprofesjonelt. Jeg betaler omtrent 50 000 kroner i året i forsikring, men vil nå vurdere å flytte forsikringen min til et annet selskap som behandler kundene sine på en bedre måte
Hei, Sanja! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer når du blir bedt om å dele opplysninger du opplever som private og uten tydelig grunnlag. Slik skal det ikke være. Du skal kjenne deg trygg på hvorfor vi spør om noe, og du skal oppleve at saksbehandleren både er profesjonell og tydelig i forklaringene sine. Når du sitter igjen med en helt annen følelse, må vi få sett på saken på nytt. Det beste er at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kommer du rett til teamet som kan gå gjennom hva du ble spurt om og hvorfor, og som kan sikre at vurderingen skjer på en riktig og ryddig måte: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig godt fornøyd, har blitt møtt med fin service og god hjelp når jeg har trengt dere.
Hei, Hildur! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at du har fått fin service og god hjelp når du har trengt oss. Det er akkurat slik vi ønsker at møtene med oss skal kjennes, uansett hva du trenger hjelp til. Fint at du delte tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
meget bra forsikring, kan ambefales på det beste fra meg
Hei, Odd! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med forsikringen og at du anbefaler oss videre. Det betyr mye for oss når kunder opplever trygghet og god dekning i hverdagen. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har vært forsikringskunde siden 1970, og jeg er generelt fornøgd. Det er profesjonelle folk i organisasjonen.
Hei, Bjørn! Så fint å høre at du har vært kunde hos oss så lenge og fortsatt er fornøyd. Profesjonelle folk som gjør det enkelt å være kunde er akkurat det vi ønsker at du skal møte uansett hvem du snakker med hos oss. Takk for tilliten gjennom mange år. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg fikk veldig god hjelp da jeg ble syk i utlandet.
Hei, Mona! Så godt å høre at du fikk skikkelig god hjelp da du ble syk i utlandet. Når situasjonen er urolig og langt hjemmefra, er det ekstra viktig at oppfølgingen er rask og tydelig. Det er akkurat slik reiseforsikringen skal fungere når du trenger den mest. Setter pris på at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus