Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra selskap. Hyggelig kunde behandling. Skikkelige innformasjon angående saken.
Hei Svennung, Tusen takk for gode ord! Det gleder oss å høre at du opplever oss som et bra selskap, og at du har fått hyggelig kundebehandling og tydelig informasjon. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien, og slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg skadet meg på skogstur, og fikk utgifter til både transport (henting av meg og bil) og oppklipt bukse. Dette ble umiddelbart utbetalt, og jeg fikk god veiledning om dekning av ytterligere skaderelaterte utgifter de neste månedene. Sluttoppgjør fire måneder kom også veldig raskt!
Hei Olav, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du fikk rask behandling og god veiledning da du trengte det som mest. At både transport, klær og sluttoppgjør ble håndtert effektivt, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vi vil at du skal føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, også når det dukker opp nye utgifter underveis. Ønsker deg alt godt fremover – og håper du får mange fine turer i skogen igjen! Vennlig hilsen Kristian
God oppfølging, og informasjon. Rask utbetaling av erstatning
Hei Bernt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplever god oppfølging og informasjon, og at utbetalingen gikk raskt. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkel håndtering av skadesaker på nett. Hyggelig kontakt med saksbehandler når det har vært behov for det.
Hei Leif, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du synes det er enkelt å håndtere skadesaker på nett, og at kontakten med saksbehandlerne våre har vært god. Vi ønsker at det skal være trygt og lettvint å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask tilbakemelding og greit oppgjør med ordning for leiebil etc.
Hei Trond, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask tilbakemelding og et greit oppgjør, og at ordningen med leiebil fungerte som den skulle. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, også når uhellet er ute. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Full dekning, effektiv registering av sak og krav og imponerende rask behandling.
Hei Kjell, Så flott å høre at du er så fornøyd med reiseforsikringen vår! At du opplever både full dekning, enkel registrering og rask behandling, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å levere på topp. Ønsker deg mange trygge og gode reiser fremover! Vennlig hilsen Kristian
Ingen jobb ble gjort. Fikk gjentatte innkallinger til videobefaringer ute at noen ringte/møtte opp. Konklusjon på tynt/ingen -grunnlag.
Hei Mattis, Dette høres ikke bra ut, og jeg forstår godt at du er misfornøyd når du opplever at ingen fulgte opp med videobefaring, og at konklusjonen ble tatt uten et skikkelig grunnlag. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og da må vi følge opp på en god måte. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og hva som har skjedd. Vit også at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian