Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var vanskelig å melde inn saken på starten, men utenom det Veldig fornøyd med reiseforsikring. De ba om dokumentasjon og erklæringer. Fornøyd med prosessen og behandlingen.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Wajeeha. Det er fint å høre at du er fornøyd med både prosessen og behandlingen til slutt, selv om starten ble mer krevende enn den skulle være. Det skal være enkelt å melde en reisesak hos oss, så her tar vi med oss innspillet ditt videre. God dokumentasjon er viktig for å sikre riktig oppgjør, men det skal fortsatt føles ryddig og håndterbart hele veien. Takk for at du delte erfaringen din. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med at dere behandler saker raskt,og raske utbetalinger. Det har vi opplevd hver gang vi melder onn skade. Som vi heldigvis ikke har gjort ofte,men når vi første melder inn en skade går det veldig raskt.
Tusen takk, Lisbeth Dette var utrolig hyggelig å lese. Det betyr mye for oss at du opplever rask behandling og raske utbetalinger når du først har behov for oss. Målet vårt er nettopp å gjøre skadedagen litt enklere og litt mindre stressende. Vi håper selvfølgelig at du slipper flere skader, men hvis det skulle skje igjen står vi klare til å hjelpe deg like godt neste gang. Takk for at du deler opplevelsen din. Det gir oss energi.
Ting er uproblematisk med Gjensidige, og de behandler kunden bra. De krangler ikke på småting og har en grei webløsning.
Tusen takk, Ann Dette var en skikkelig fin tilbakemelding. Det gleder oss å høre at ting oppleves uproblematisk hos oss, og at du får løsninger uten styr og smådiskusjoner. Slik skal det føles når du er kunde hos oss. En grei og tydelig webløsning er også noe vi jobber mye med, så det er ekstra hyggelig å høre at den fungerer godt for deg. Takk for at du deler opplevelsen din. Det betyr mer enn du tror. Hilsen Mathias
Har alltid hatt veldig gode erfaringer med Gjensidige forsikring.
Tusen takk, Finn Dette var en varm og oppmuntrende tilbakemelding. Det betyr mye for oss at du alltid har hatt gode erfaringer hos oss. At det er lett å få kontakt og at servicen oppleves god er akkurat slik det skal føles når du er kunde i Gjensidige. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi virkelig pris på. Hilsen Mathias
Ufattelig dårligt selskap,,Gjensidige var bra før. Men etter trafikkulykken jeg var i 16.09.2020 der jeg ble påkjørt av en semitrailer, da viste Gjensidige Forsikring seg fra en annen side,,TOTAL ansvarsfraskrivelse på en opplagt ulykke med varige skader,,3 stk spesialister i nevrologi som undersøkte meg tidsnært etter ulykken, alle 3 konkluderte med årsakssammenheng mellom ulykken og plagene mine. Tok Gjensidige ansvar?? NEI
Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at du er både skuffet og frustrert når du opplever at vi ikke har tatt ansvar i en så alvorlig sak. Slik skal det ikke føles. Store personskadesaker kan være krevende og krever grundige medisinske vurderinger før vi kan konkludere. Når du opplever at dine vurderinger ikke er blitt tatt hensyn til, er det noe vi må ta på alvor. Jeg vil gjerne at vi ser på saken din en gang til. Hvis du fortsatt har en aktiv skadesak, kan du sende oss en melding direkte under Mine skadesaker, slik at riktig team får innsyn i hele saken din. Du finner siden her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage slik at vi går gjennom alt på nytt. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gi deg en opplevelse som står i stil med alvoret i situasjonen din. Hilsen Mathias
Fantastisk raskt og effektivt utført. Meget bra og god opplevelse.
Takk for den strålende tilbakemeldingen, Snorre. Så godt å høre at alt gikk raskt og effektivt og at du sitter igjen med en veldig god opplevelse. Akkurat slik ønsker vi at det skal kjennes når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Dårlig at ikke sekking av grunnmur dekkes av forsikringen
Takk for at du sier ifra, Morten. Jeg skjønner godt at du opplever dette som skuffende. Sekking av grunnmur dekkes dessverre ikke av forsikringen fordi dette regnes som naturlige og gradvise endringer i konstruksjonen. Det faller derfor utenfor det vi kan dekke, som må være skader som skjer plutselig og uforutsett. Jeg forstår likevel at dette kan føles frustrerende når du står midt i det. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det hjelper oss å være tydeligere på hva forsikringen faktisk dekker. Hilsen Mathias