Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid rask svar på telefon og grei behandling. Greit oppgjør ved skade.
Hei Johan, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Vi setter stor pris på at du ser verdien i det vi leverer, selv om prisen kanskje er litt høyere. Rask respons og god behandling når du trenger oss, er noe vi jobber hardt for hver dag. Det er ekstra hyggelig å høre at du opplever dette i praksis. Vi lover å fortsette å være på ballen for deg. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Dette var en skadesak med Campingvogn. Behandlingstiden har vært fra juli-25 til mars-26 Veldig ulikt Gjensidige, så vi håper vi ikke opplever dette flere ganger. Skaden gjaldt uvær, så vi var ganske uforskyldt
Hei Marit, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at det er skuffende når både kommunikasjon og saksbehandling tar så lang tid, spesielt når skaden skyldes uvær og dere ikke kunne gjøre noe for å forhindre det. Dette er ikke slik vi ønsker at det skal være, og jeg skjønner at det føles ekstra tungt når dere har hatt tillit til oss. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og bruker den til å bli bedre. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da kan vi undersøke hva som har skjedd, og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en god dag, og håper vi kan gi deg en bedre opplevelse neste gang. Vennlig hilsen Kristian
Det tar alt for lang tid å få saken behandlet, og når man først tar tak er ikke ydmykhet for oppstått situasjon noen framtredende egenskap ved selskapet.
Hei Kristian, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når saksbehandlingen tar lang tid, og at du savner mer ydmykhet og forståelse for situasjonen din. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vi ønsker å bli bedre, og tilbakemeldingen din hjelper oss med nettopp det. Hvis du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da kan vi finne ut hva som har skjedd, og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en god dag videre. Vennlig hilsen Kristian
Raskt svar og oppgjør med dekning av reise som vi måtte kansellere grunnet sykdom
Hei Kjell, Velkommen til oss! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd som ny kunde, og at du fikk raskt svar og oppgjør da reisen måtte kanselleres. Vi vet hvor viktig det er å få hjelp når noe uventet skjer, og vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Takk for tilliten – vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg. Vennlig hilsen Kristian
Enkel skademelding. Kjapp tilbakemelding og raskt oppgjør.
Hei Jan, Så godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å melde skade, og at du får raskt svar og oppgjør. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss energi til å fortsette å levere på det som betyr mest for kundene våre. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Dårlig erfaring, fikk ingen utbetaling på uføreforsikring. De jobber kun imot kundene for å slippe å betale.
Hei Svein, Det er sterkt å lese at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse. Jeg forstår at det føles både urettferdig og frustrerende å ikke få utbetaling på uføreforsikringen, og det er alvorlig når du opplever at vi ikke jobber for deg som kunde. Slik skal det ikke være. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjøre dette bedre, og setter pris på at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Hesten ble avlivet. Betalt masse i forsikring for så å sitte igjen med NULL
Hei Emma, Dette gjør inntrykk å lese. Jeg forstår at det føles både urettferdig og frustrerende å stå igjen uten utbetaling etter å ha betalt for forsikring, spesielt i en så tung situasjon. Slik skal det ikke oppleves. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å hjelpe deg videre, og setter pris på at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian