KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har flere forsikringer til ett bra pris. Lett att få kontakt om behov.
Veldig hyggelig når man skulle melde seg inn.. Men guri malla for et rot når man trenger hjelpen deres. Det tok dem 10 mnd for å utbetale en forsikring.. Og har pr i dag en sak med dem for 4 år på rad, hvor jeg må gjøre dem oppmerksom på at dem ikke har gjort samme saken ferdig... Dette er BARE en av mange punkter dem er dårlige på.. Det er nok andre å ta av.. Min kommentar til selskapet. Gjør det dere er gode på (pensjon), og la andre seriøse aktører holde på med det andre. Kan dere ikke forsikring eller bank.. Så la vær å prøv.
Altid behjelpelige, raske tilbakemeldinger, hyggelige samtaler, stiller alltid opp.
Dårlige kundebehandlere, prisen er forsåvidt grei, men ikkje når man tenker på at dette er et selskap med spesialpris for medlemmer i klp. Når skaden har skjedd fikk jeg veldig lite hjelp og endte opp med å måtte saksbehandle saken på egenhånd.
Hevder de er best i markedet på pris. Sjekker om det fremdeles er tilfelle.
Grei forsikring. Raskt skadeoppgjør. Kunne ønsket meg månedlig faktura.
Oppfatter de som veldig lite tilgjengelig og nettsiden samt kunderservice er utrolig gammeldags og firkantet.
Har ingen erfaring da vi ikke har hatt uhell el annet i den tiden vi har hatt forsikringer der.
Har bare god erfaring fra den ene gangen vi brukte forsikringen.
Bra priser, sørvis og tilgjengelighet. Anbefales gjerne til andre.
Selv om mine to biler er 10 og 14 år gamle, øker forsikringen. Jeg ble aldri involvert en uhell.
Får den hjelp jeg trenger når jeg ringer. Det er hyggelige kundebehandlere, så jeg føler at dem hører på meg.
Ansatt i kommunen, desidert billigst i KLP når jeg var i behov av forsikring.
Vi er kjempe fornøyd med KLP Forsikringen. Billig og bra forsikring. Kundeservice super. Ingen problemer med utbetaling når vi har hatt skade på bilen.
Ufattelig at vi som ansatte i kommunen er forsikret hos dem. Hatt en skade, 12 mnd gått fra innmeldt, og enda ikke avklart. De viser en arroganse, trenering og uthaling som ut fra mitt forstand ikke kan være lov i forhold til de faktiske dokumenterte tap og i forhold til beh.tid. Men er vel slik de opererer for å bryte ned/ ta motet fra den skadede. Så sparer de det erstatningskravet. Men som ansatt prisgitt de. Men aldri i livet et valg for privat forsikring. De får stryk x 100.
Kundevennlig. Raske å få tak i, lite kø på kundeservice.