Landkreditt Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig priser, god kundeservice. Svarer etter en dag. Har personlig agent som jeg kan kontakte hele døgnet.
Service bra, men bare rot med innbetalinger på avtalegiro, får det ikke til å fungere.
God service og gode løsninger for de fleste, selv uten og være gårdbruker.
Har hatt forsikringer via jobb i landkreditt forsikring, eller landbruksforsikring som det het tidligere. Har vert så uheldig og måtte bruke reiseforsikringen min ved 3 anledninger, som oppsummerer alle gangene jeg har benyttet meg av forsikring gjennom livet mitt. Sak 1: fikk avslag på flekken, (Fikk dekket på kona sin reiseforsikring i tryg på flekken) Sak 2: Fikk beskjed på telefonen at de ikke dekket skaden (Mastercard dekket skaden) Sak 3: Ingen dekning for hjemreise ved avbrutt tur fra Landkreditt. Jeg regner med dette dekkes av mastercardet men har ikke tatt kontakt med de enda. Moralen i historien er: Det billigste er ikke alltid det beste. Har konferert med kollegaer som også har hatt diverse skader i landkreditt forsikring og den røde tråden er at alle har fått avslag, noen har kranglet seg til oppgjør etterpå. Men ett forsikringsselskap som bare avslår alle saker og kun sjekker opp de sakene der kunden krangler er ikke bra. Jeg fikk heller ikke tak i selskapet sist jeg var på tur. Da jeg bare var i Oslo hadde de ingen linje som kunne hjelpe meg etter 15.30 og jeg måtte vente til jeg kunne kontakte landbruksforsikring på mandag. Dette resulterte i at jeg satt i oslo uten bilett hjem grunnet uvær og bestilte togbilett da jeg ikke fikk kontakt med selskapet. Togbiletten ville Landkreditt naturlig nok ikke dekke da de ikke driver med den skadeoppgjør men kun skadeavslag. Anbefaler og styre unda Landbruksforsikring for alle pengene. Ta heller og kjøp en billig dekning i annet selskap så er man hvertfall forsikret mot noe.
Har hatt en liten hendelse der jeg kontaktet selskapet, prøver i det lengste å finne veien bort fra å måtte betale ut et lite beløp (mindre en det jeg betaler årlig i forsikringer). Tar ikke risken med å bruke dette selskapet videre, tenk om beløpet skulle vert betydelig! All kommunikasjon skal gå med postgang og dermed drar tiden svært ut. Svært grei kontakt person men han er ikke involvert i oppgjør.
Veldig greit og ha en forsikringsagent og holde seg til. Fungerer meget bra.👍
Middels kundeoppfølging. Ved spørsmål om å gå gjennom forsikringene så får man svar som at du blir kontaktet en gang til uka. Får ikke prate med noen som har myndighet til å ta avgjørelser.