Meny
Nemi Forsikring er kjøpt av Storebrand
Nemi Forsikring har blitt kjøpt av forsikringsselskapet Storebrand. Eksisterende Nemi kunder vil gradvis bli overført til selskapets nye eier, Storebrand. Klikk her for å lese omtaler om Storebrand.

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Nemi Forsikring
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
0
av 30 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
490
177
100
81
177
Sorter omtaler etter
Viser av 1025 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"IKKE la deg lure av gode priser.."
1 syns denne omtalen er nyttig

For når du først er kunde, og trenger hjelp til noe så får du aldri tak i noen. Deres konsulenter sier tydeligvis opp ofte, for ved hvert tilfelle så hadde min konsulent sagt opp. Ingen info til meg som kunde at jeg skulle forholde meg til ny konsulent. Aldri hatt behov for oppgjør ved skade, men Google anmeldelser gir grunn til å finne bedre selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt påslag etter skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Egentlig fornøyd, men da jeg etter min første skade noen gang fikk omtrent doblet forsikringssummen og på toppen går ned 30%, synes jeg det var veldig voldsomt. En skade på 33 000 som utgjør så mye var veldig overraskende. Kunne tenke meg å få tilbud både med kasko og delkasko, men det var ikke noe punkter for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig"

Høyt bonustap selv med høy bonus! lang tid for opprykk. Elendig side - priser oppgis ikke, ingen kalkulator. «Min side» var utilgjengelig i månedsvis. Spm må mailes eller ringes om. Dårlig dekning og vilkår er vagt forklart. Ellers kjapp å svare ved skadesaker.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Torleif W. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"3 biler + 1 motorsykkel + enebolig + 1 campingvogn er etterhvert blitt kostbare objekter å forsikre,"

Fint med kjent, lokal fast forsikringskonsulent som kundekontakt., men prisen er etterhvert blitt høy - over kr 4 000 pr. mnd som jeg synes er for dyrt.

Snorre L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Søppelfirma med mye rot og svindelforsøk."
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette firmaet burde vært øyeblikkelig stengt ned. De driver på ulovlige metoder som går raskt kraftig utover kunder Vi rakk å ha Nemi forsikring i hele 13 dager før de fullstendig uten forvarsel sa opp forsikringen med TILBAKEDATERING på to dager. Noe som gjorde at vi plutselig stod uten forsikring, og måtte betale dyrt til TFF for de to dagene NEMI tilbakedaterte. Har pågående sak i finansklagenemda som nå har tatt over 12måneder saksbehandslingtid. Ikke svarer de finansklagenemda, ikke svarer de oss, men de var steike flink til å sende ut en HAUG med fakturaer uten mål og mening samme dag som vi ble tvunget til å bytte til Gjensidige da dem sa oss opp uten mening... Dette er noe av det mest fantastiske useriøse rassfirma jeg har opplevd i mitt liv. Det å ha forsikring hos disse kan gi deg alvorlige problemer den dagen du virkelig trenger hjelp. STAY AWAY, for gudsskyld!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

+ Raske til å hjelpe til og gjøre opp for skade. Hyggelige priser. - Kun eier og samboer for kjøre bil med veteranstatus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lokketilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble garantert at ikke prisen ville stige fra år til år, men øker prisen med 10-12 % årlig. Jeg må klage på økningen hvert eneste år . Veldig slitsomt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna Nemi!!"

Billig til og begynne med så blir det dyrere.. stanset forsikring uten personlig varsel. En termin var ikke betalt i tide, det førte jeg fikk gebyr over 2000kr. for geby fra trafikkforsikringsforeningen!!!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kristina K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget god kundeoppfølging"

Ekstremt god kundeoppfølging! Vi har også erfart at skadeoppgjør har vært meget raskt, effektivt og realt. Men der er særlig kundeoppfølgingen som er særs bra!

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Foreløpig veldig bra"

Jeg har hatt behov for forsikringen 2 ganger, på de to årene jeg har vært kunde. Begge ganger reiseforsikring. Veldig raskt oppgjør begge gangene, helt problemfritt. I tillegg får jeg snakke med en person, det går an å sende mailer frem og tilbake, og få en kundebehandler å forholde meg til, og det teller mer for meg enn pris. Prismessig aner jeg derfor ikke hvordan de er i forhold til andre selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bånn i bøtta"
3 syns denne omtalen er nyttig

De ødelegger livet for deg når skaden skjer. Dikter opp datoer og hendelser selv, og i tillegg prøver de seg på å Doble egenandelen fordi du ikke så hele skaden på 1 time kl 24 å måtte opp på hytta igjen på ett senere tidspunkt for å sjekke over.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er veldig fornøyd med Nemi over tid. Sammenlignet med andre er dette det selskapet vi har best erfaring med. Aldri noe snusk slik som feil i papirer og ting som ikke stemmer med avtale som blir gjort. Dette har vi opplevd flere ganger med andre selskaper. Virker som Nemi tar vare på oss som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Økning i pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Nemi pga dem lovte lav pris, og lav pris over tid, men det ble en voldsom oppgang i pris etter første år.

Fredric S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser"

Jeg har hatt Nemi forsikring i noen år nå, og er ganske fornøyd med prisene de har. Ingen andre selskap har klart å få gitt meg rimeligere tilbud. Har hatt en sak hvor jeg måtte få ny tlf grunnet vannskade. Jeg betalte egenandel og fikk ny dekket på forsikring. Jeg vurderer selvfølgelig å bytte selskap for å evt få bedre priser men pr nå så har ikke dette skjedd. Skal ha elbil om noen år og da tror jeg at det blir et annet selskap hvis de blir dyre?! for tidlig å vite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempe fint selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et forsikringsselskap som er billig og greit å forholde seg til. Vil ikke bytte med noe annet. Forsikringsavtalene er enkle og lettforståelige.

Tormod S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rimelig, serviceinnstilt, fleksible og ærlige"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har stilt opp slik jeg ønsker og har forhåpninger om at et forsikringsselskap skal gjøre. Jeg har riktignok ikke hatt store ulykker, men holdningen jeg har blitt møtt med i det daglige, gjør at jeg har tillit til dem!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindel?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et bra tilbud i anbudsrunde på bilforsikring, men mitt gamle selskap kom med et enda bedre tilbud i 12 time. Har nå mottatt «erstatningsfaktura» etter å ha benyttet meg av angrerett. Selger ringte meg og sa han ble kalt inn på teppet, fikk kjeft av sjefen og at han mistet sin sommerbonus.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt topp"

Har vært her nå i 5 år og aldri hatt noen av problemene som skrevet i kolonnene. Aldri problemer å få kontakt ,og min kontaktperson som heter (anonymisert) er alltid imøtekommende. Jeg vil anbefale på det sterkeste. Nå har ikke jeg hatt noen skader på 15 år så når det gjelder oppgjør kan jeg ikke uttale meg der. Men det er ryddig og enkelt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tidigare spesifikasjoner er ikke tillgengliga på "min side"."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke grunn til å ha denne side om man fortsatt må printa ut fakturer man fått, og spare i permer på loftet. Skadeoppgjør gikk ganske raskt.

Ronny A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dramatisk økning av forsikringspremie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått en premieøkning på ca 40 % siste året. Forklaring fra selskapet er økning av verkstedspriser og indeksregulering.

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på tilbakemeldiner og lite imøtekommende."

Ingen tilbakemeldinger etter skade, samt lite fleksible i forhold til leiebilavtale. Alt for høyt bonustap ved skade. 30 % ?..

Kjetil L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden har vært nede i 6 mnd eller mer. Min side fungerer ikke. Finner heller ikke noe info om hvem som sitter i konsernledelsen. Nemi er nå en del av et annet selskap. Må nå kun forholde meg til en agent på telefon eller epost. Gammelldags. Kan ikke handle/endre forsikringer selvbetjent. Kan jeg stole på selskapet ved evt skade?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig i starten og setter opp prisen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig til og begynne med så blir det dyrere.. Hadde frende var veldig fornøyd der, men så kom Nemi med er tilbud så jeg slo til, angrer idag..

Vibeke S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rot ved salg av bil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endel delate, ikke fått med bonus ved bytte av bil, ikke gått bort fra bil 2 pris til bil 1 pris. Tar ikke ansvar for tannhelseforsikringen jeg hadde krav på. Rot ved salg av bil.

Torbjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enestående service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra service, her kan man få forsikret til alle døgnes tider, personlig service. Holder seg til avtalen, uten noe skjult Fiksfaks. Anbefaler Nemi på det sterkeste😊

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR