For når du først er kunde, og trenger hjelp til noe så får du aldri tak i noen. Deres konsulenter sier tydeligvis opp ofte, for ved hvert tilfelle så hadde min konsulent sagt opp. Ingen info til meg som kunde at jeg skulle forholde meg til ny konsulent. Aldri hatt behov for oppgjør ved skade, men Google anmeldelser gir grunn til å finne bedre selskap.
Egentlig fornøyd, men da jeg etter min første skade noen gang fikk omtrent doblet forsikringssummen og på toppen går ned 30%, synes jeg det var veldig voldsomt. En skade på 33 000 som utgjør så mye var veldig overraskende. Kunne tenke meg å få tilbud både med kasko og delkasko, men det var ikke noe punkter for det.
Høyt bonustap selv med høy bonus! lang tid for opprykk. Elendig side - priser oppgis ikke, ingen kalkulator. «Min side» var utilgjengelig i månedsvis. Spm må mailes eller ringes om. Dårlig dekning og vilkår er vagt forklart. Ellers kjapp å svare ved skadesaker.
Fint med kjent, lokal fast forsikringskonsulent som kundekontakt., men prisen er etterhvert blitt høy - over kr 4 000 pr. mnd som jeg synes er for dyrt.
Dette firmaet burde vært øyeblikkelig stengt ned. De driver på ulovlige metoder som går raskt kraftig utover kunder Vi rakk å ha Nemi forsikring i hele 13 dager før de fullstendig uten forvarsel sa opp forsikringen med TILBAKEDATERING på to dager. Noe som gjorde at vi plutselig stod uten forsikring, og måtte betale dyrt til TFF for de to dagene NEMI tilbakedaterte. Har pågående sak i finansklagenemda som nå har tatt over 12måneder saksbehandslingtid. Ikke svarer de finansklagenemda, ikke svarer de oss, men de var steike flink til å sende ut en HAUG med fakturaer uten mål og mening samme dag som vi ble tvunget til å bytte til Gjensidige da dem sa oss opp uten mening... Dette er noe av det mest fantastiske useriøse rassfirma jeg har opplevd i mitt liv. Det å ha forsikring hos disse kan gi deg alvorlige problemer den dagen du virkelig trenger hjelp. STAY AWAY, for gudsskyld!
+ Raske til å hjelpe til og gjøre opp for skade. Hyggelige priser. - Kun eier og samboer for kjøre bil med veteranstatus.
Ble garantert at ikke prisen ville stige fra år til år, men øker prisen med 10-12 % årlig. Jeg må klage på økningen hvert eneste år . Veldig slitsomt.
Billig til og begynne med så blir det dyrere.. stanset forsikring uten personlig varsel. En termin var ikke betalt i tide, det førte jeg fikk gebyr over 2000kr. for geby fra trafikkforsikringsforeningen!!!
Ekstremt god kundeoppfølging! Vi har også erfart at skadeoppgjør har vært meget raskt, effektivt og realt. Men der er særlig kundeoppfølgingen som er særs bra!
Jeg har hatt behov for forsikringen 2 ganger, på de to årene jeg har vært kunde. Begge ganger reiseforsikring. Veldig raskt oppgjør begge gangene, helt problemfritt. I tillegg får jeg snakke med en person, det går an å sende mailer frem og tilbake, og få en kundebehandler å forholde meg til, og det teller mer for meg enn pris. Prismessig aner jeg derfor ikke hvordan de er i forhold til andre selskap.
De ødelegger livet for deg når skaden skjer. Dikter opp datoer og hendelser selv, og i tillegg prøver de seg på å Doble egenandelen fordi du ikke så hele skaden på 1 time kl 24 å måtte opp på hytta igjen på ett senere tidspunkt for å sjekke over.
Vi er veldig fornøyd med Nemi over tid. Sammenlignet med andre er dette det selskapet vi har best erfaring med. Aldri noe snusk slik som feil i papirer og ting som ikke stemmer med avtale som blir gjort. Dette har vi opplevd flere ganger med andre selskaper. Virker som Nemi tar vare på oss som kunde.
Byttet til Nemi pga dem lovte lav pris, og lav pris over tid, men det ble en voldsom oppgang i pris etter første år.
Jeg har hatt Nemi forsikring i noen år nå, og er ganske fornøyd med prisene de har. Ingen andre selskap har klart å få gitt meg rimeligere tilbud. Har hatt en sak hvor jeg måtte få ny tlf grunnet vannskade. Jeg betalte egenandel og fikk ny dekket på forsikring. Jeg vurderer selvfølgelig å bytte selskap for å evt få bedre priser men pr nå så har ikke dette skjedd. Skal ha elbil om noen år og da tror jeg at det blir et annet selskap hvis de blir dyre?! for tidlig å vite.
Dette er et forsikringsselskap som er billig og greit å forholde seg til. Vil ikke bytte med noe annet. Forsikringsavtalene er enkle og lettforståelige.
De har stilt opp slik jeg ønsker og har forhåpninger om at et forsikringsselskap skal gjøre. Jeg har riktignok ikke hatt store ulykker, men holdningen jeg har blitt møtt med i det daglige, gjør at jeg har tillit til dem!
Fikk et bra tilbud i anbudsrunde på bilforsikring, men mitt gamle selskap kom med et enda bedre tilbud i 12 time. Har nå mottatt «erstatningsfaktura» etter å ha benyttet meg av angrerett. Selger ringte meg og sa han ble kalt inn på teppet, fikk kjeft av sjefen og at han mistet sin sommerbonus.
Har vært her nå i 5 år og aldri hatt noen av problemene som skrevet i kolonnene. Aldri problemer å få kontakt ,og min kontaktperson som heter (anonymisert) er alltid imøtekommende. Jeg vil anbefale på det sterkeste. Nå har ikke jeg hatt noen skader på 15 år så når det gjelder oppgjør kan jeg ikke uttale meg der. Men det er ryddig og enkelt
Jeg skjønner ikke grunn til å ha denne side om man fortsatt må printa ut fakturer man fått, og spare i permer på loftet. Skadeoppgjør gikk ganske raskt.
Jeg har fått en premieøkning på ca 40 % siste året. Forklaring fra selskapet er økning av verkstedspriser og indeksregulering.
Ingen tilbakemeldinger etter skade, samt lite fleksible i forhold til leiebilavtale. Alt for høyt bonustap ved skade. 30 % ?..
Nettsiden har vært nede i 6 mnd eller mer. Min side fungerer ikke. Finner heller ikke noe info om hvem som sitter i konsernledelsen. Nemi er nå en del av et annet selskap. Må nå kun forholde meg til en agent på telefon eller epost. Gammelldags. Kan ikke handle/endre forsikringer selvbetjent. Kan jeg stole på selskapet ved evt skade?
Billig til og begynne med så blir det dyrere.. Hadde frende var veldig fornøyd der, men så kom Nemi med er tilbud så jeg slo til, angrer idag..
Endel delate, ikke fått med bonus ved bytte av bil, ikke gått bort fra bil 2 pris til bil 1 pris. Tar ikke ansvar for tannhelseforsikringen jeg hadde krav på. Rot ved salg av bil.
Veldig bra service, her kan man få forsikret til alle døgnes tider, personlig service. Holder seg til avtalen, uten noe skjult Fiksfaks. Anbefaler Nemi på det sterkeste😊