Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i ulykke februar i fjor, fikk ingen medfølelse, ble møtt av en kundebehandler som lo av hele hendelsen og hånte meg. Følte meg ikke som en verdsatt TOTALKUNDE!! I tilleg er det svær dyrt å være kunde. Hadde full toppkasko, men ble likevel skyldet å måtte betale 20.000,- etter forsikringsoppgjøret.
Fikk utmerket hjelp og oppgjør ved bilskade. Det motsatte opplevde jeg ved tyveri av min lommebok på reise
Bra oppfølging fra lokal representant. Det årlige prishoppet kommer og da må en ta kontakt for å få en forsikringspris som en mener er akseptabel. Dette burde være unødvendig, de kunne basert prisen på kundeforholdet og ikke generell basis.
Synes egentlig det er merkelig trofaste kunder blir belønnet med høyere premie for hvert år man er lojal. Premien øker hvert år. Men slik er det vel hos alle.
Ingenting å klage på for min del. Bra service og fornøyd med utbetalingen jeg fikk for min Iphone som ble stålet.
Vi ble godt tatt i mot og fikk etter hva jeg kan se gode priser på våre forsikringer.
Servicen er god men vet ikke kås prisen er i forhold til andre
Takstmann er ikke til å stole på. Pass på å få taksten skriftlig. Opplevde at taksten var utskrevet i ettertid og ca. dobbelt så høy som det takstmannen nevnte i telefon. Dette medførte høy egenandel for min del og at bilen ble reparert for en høyere sum enn bilens verdi. Men de innrømmer selvfølgelig ikke feil. De sier bare at bilens antatte verdi var høyere. Så pass dere.