Meny
Tide forsikring har opphørt
Tide forsikring har opphørt, og er nå en del av Storebrand. Kunder av Tide Forsikring vil få forsikringene sine overført til Storebrand. Gå til Storebrand Forsikring.

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tide Forsikring
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
0
av 31 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
Tide Forsikring
Filtrer omtaler
166
50
44
51
158
Sorter omtaler etter
Viser av 469 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Priser og hvem du skal kontakte"

Setter opp prisene veldig mye hvert år, ikke lett å vite hvem du skal ringe til når du trenger svar

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Voldsomt prishopp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Greit nok selskap men mye rot og dårlig oppgjør på tyveri av båthenger. Enormt prishopp ved hovedforfall, økte med nesten 10.000,- pr år

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig god oppfølging ved skade/hendelser. Er blitt betydeliger dyrere de siste årene"
7 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god oppfølging ved skade/hendelser. Det negative er at de er blitt betydeliger dyrere de siste årene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vært lojal kunde i flere år, helt til avtale skal fornyes. Kontaktet agent flere ganger, uten å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra forsikring"

Aldri noe problem ved et eventuelt skadeoppgjør..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Konkurransedyktige priser og rask service"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd Tide kunde i flere år, god oppfølging og rask service fra kundeservice. Flere andre selskaper har gitt meg pristilbud, men ingen er i nærheten av prisen til Tide.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Erfaringer etter vannskade"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fikk vannlekkasje i vegg mellom vaskerom og kjøkken, med en god del vann i omløp. Erfaringen med Tide og deres samarbeidspartner Frøyland Bygg er ubetinget positiv. Jobben med utbedring av skaden og oppgjøret i etterkant har vært meget profesjonelt godt utført.

Arnfinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Erfaring Tide Forsikring"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har nå erfart Tide Forsikring i alle vinkler : Gode priser - derfor skiftet jeg til dem. Meget god oppfølging. Lett å finne frem på "mine sider" Har også brukt min reiseforsikring, da jeg måtte ha legehjelp på cruisetur. Absolutt alt fungerte 100 prosent fra Tide. Ja, fikk utbetalt mine legeutgifter fra dem før jeg måtte innbetale utlegget med mitt Eurocard.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kjempeenkelt helt til du ikke skal betale noe ekstra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super service og det meste av endringer og kontakt ble gjort men en enkel sms til forsikringsrådgiver. Helt til det var tid for å nedgradere en forsikring. da var det plutselig ikke svar å få... rar policy men okei I`m out! aldri mere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Grei saksbehandling - oppgjør"
7 syns denne omtalen er nyttig

God hjelp med reiseskade i utlandet. Benbrudd med sykehusbesøk. Ombooking av flyseter pga. gipset ben.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Plutselig prisøkning uten noe forvarsel"

Plutselig prisøkning nå på nyåret uten noe forvarsel. Helt utrolig at det er lov.

Kristine K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Greit selskap"

Vanskelig og nå kontaktperson, og ofte er det uklart hvem det er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig første gang,men!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig når du tegner første forsikring men veldig dyre ved tegning av ny etter at du har blitt kunde. Treg/dårlig oppfølging ved skadesak.

Einar A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Gunstige priser. Ingen erfaringer på skadetilfeller"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundebehandling. Gunstige priser på avtale. Ingen erfaringer med skadeoppgjør enda.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Personlig og god oppfølgning"
9 syns denne omtalen er nyttig

Bra personlig service av egen kundebehandler og hyggelig skadeavdeling. Bilen ble stjålet på søndag og ferdig oppgjort på fredag. Prisgunstig helhetpakke når jeg byttet til Tide.

Torill S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempe service"
9 syns denne omtalen er nyttig

Var på Gran Canaria og min mann ble alvorlig syk og døde. Kontakt, oppfølging og service var meget flott og respektfull, spesielt etter dødsfallet. SOS internasjonal var enestående og veldig god som organisator og samtalepartner i denne akutte og sjokkartede opplevelsen. En stor takk for konstruktiv hjelp i situasjonen og etterpå.

Josefine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri mer Tide forsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bilforsikring (kun delkasko) på en gammel bil ble plutselig økt med over kr 3.000 pr år fra hovedforfall, med samme kjørelengde, og til og med med 10 % høyere bonusopptjening! I tillegg hadde de lagt til en slags "grunnpremie" på kr 298. Byttet straks forsikringsselskap hvor tilbudet ble halve forsikringspremien av Tides forsikring. Styr unna Tide forsikring! Det er et godt råd hvis du ikke vil betale for over 30 % premieøkning etter et år som forsikringstaker!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Odd A. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Begynte så bra,men det er jo forsikring vi har å gjøre med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig fornøyd,men vår kontakt slutta uten at vi viste noe, våre forsikringer steg med 40% fra ifjor til iår. 😡😡😡 Så vi er garantert på vei videre. 💰

Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, alltid feil beløp på faktura"

Elendig kundeservice, tar ikke telefon, svarer ikkje på mail. Får alltid feil beløp på faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Billig... til og begynne med"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et veldig bra forsikringstilbud på biler, hus, innbo, scooter. Det var et par lapper billigere enn hva jeg fikk tilbud om fra et annet selskap. Jeg spurte selgeren om at han kunne love at dette ikke var noe lokketilbud, og det forsikret(catchy) han meg om at det ikke var. Jeg valgte da å hoppe på. Nå på nyåret fikk jeg tilsendt avtalefornyelse med oversikt over forsikringer. Jeg tenkte at dette var helt ok og at det ikke var større justeringer, men åpnet likevel oversikten for å sjekke. Og glad er jeg for det. De hadde justert opp prisene med 40%!!! Jeg hadde ikke fått noe varsel om at jeg skulle få en prisoppgang. Jeg har heller ikke hatt noen skader. De regnet vel med/håpet på at jeg ikke skulle sjekke oversikten. Ringte sporenstreks selger og han kom med diverse bortforklaringer om at de hadde byttet system ved nyttår bla bla bla. Det ble ikke noen endring. Bytta samme uke. Men for all del, de kan være billige til å begynne med. Husk bare på å følge med

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hold unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Drastisk prisøkning uten noen beskjed. Elendig kundeservice som aldri svarer. Hvis du er heldig med å komme gjennom så blir du møtt av noen som ikke vet hva kundeservice betyr og er uhøflige.

Rajinder S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler og settes pris opp 100%"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kjøpte Verdigjenstandforsikring hos Tide. Premien var 2904 kr. hvert år, etter 2 år var premien 5400 kr. Nå fikk jeg ny faktura premie er 6720 kr. De setter opp prisen 132% uten å si ifra. Jeg har aldri meldt noen som helst skade uansett så setter de opp prisen. Jeg ringte dem for å snakke om dette og de ba meg om å bytte forsikringen men de ville ikke endre på prisen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Knut E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Smålige med oppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

De brukte selskapet forsikringstakst ved skade på bil for å beregne oppgjøret til meg og det virket som at det var mest om å gjøre at taksten var så lav som mulig for at motpartens forsikringsselsap skulle være fornøyde selv om jeg ikke hadde noen skyld i skaden, det tok i tillegg over 3 mnd. å få oppgjør!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lang behandlingstid og min kundekontakt svarer aldri eller gir tilbakemelding de få gangen jeg har vært i kontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hyggelig kundebehandler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rask tilbakemelding fra kundebehandler. Gode priser.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR