Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tide forsikring selger skikkelig billig forsikring, det kan jeg ikke nekte for. Men hva er du egentlig forsikret for?? Hvis du er av typen som liker å kaste penger ut vinduet og tror du har et greit forsikringsselskap i ryggen, da er du som meg. Rett å slett på bærtur:-) Vær OBS her...Selgeren var veldig trivelig type og lett å prate med.. Skulle nå ønske samtalen vår var tatt opp på bånd, da videre omtale av Tide kunne blir bedre verifisert. Opplevde nå i sommer (på campingferie) en forsikringssak som var en relativt klinkende klar maskinskade på bil. Tok kontakt med forsikringselskap og ba om hjelp. Samtalen startet bra, men etter 6 timer og 4 saksbehandlere senere begynte jeg å se tråden. Tide brukte i starten tiden til å være behjelpelig, men det tok ikke lang tid før jeg følte meg som en svindler. De prøvde å villede meg (m/familien på autobahn i tyskland) med dokumentasjonskrav og "beviser" som vi måtte fremlegge, mens i mellomtiden fant Tide også noen korte tekster i de 2 kg forsikringspapirene som gjorde hele vår sak til et spørsmål som kunne diskuteres. De valgte derfor å avslå å hjelpe oss videre + valgte å legge hele bevisbyrde på oss. Takk Tide forsikring.. Veldig irriterende at det der å da føltes som om dere sparker oss mens vi lå nede på bakken og trengte dere mest. Godt råd til mange... Hold dere langt unna og spar heller pengene enn å sende dem til Tide forsikring. De tar kun imot vederlag, og stiller advokatsterke ikke med, men imot sine kunder når uhell først er ute. Min anbefaling er å bruke noen tusenlapper ekstra, hos et større og velrenomert selskap. Da er man ihvertfall forsikret. Har fått et godt råd fra bekjent som arbeider i et velrenomert bank og forsikringsselskap. Hans anbefaling i generelt alle forsikringsaker hvor en ikke er enig, om å sende skriftlig klage. Da må forsikringselskapet enten godta/gå med på klagen eller betale ca 18-20 000,- pr.skriftlig klage for at saken skal gå til en tredjepart som skal vurdere saken på ny.
Etter å ha blitt anbefalt selskapet sparte jeg 30 000 kr i forsikring. Ser en masse sure oppstøt på dårlig reaksjon fra selskapet. Hva er det med din reaksjon/relasjon? selskapet reagerer på relevant hendelse når du ber om at du må ha hjelp. Med all den svindel som finnes, og de klagene på selskapet jeg har lest, klarer jeg ikke å se at dette var en dårlig investering. DU må investere i ett selskap der seriøse kunder blir tatt alvorlig. Vurder sjøl.
Hadde et problem hjemme med et bordtennisbord som var blitt vandalisert, sendte inn skademelding og oppgjøret var inne 4 dager etterpå - uten mye kluss og treghet. Enn så lenge er jeg fornøyd med forsikringsselskapet og kan gledelig anbefale det videre.
Fikk god hjelp fra personelig rådgiver, frem ti at vi fikk en skade på bil. Etter dette har vi vært frem og tilbake med skade avdelingen, samt at prisen gikk i været uten at noen virker til å kunne hjelpe oss med den, når vår rådgiver har tatt ferie. Vi brukte motor og drivverk forsikringen.
Dårlig forsikringsselskap som tegner avtaler når man ringer for å høre om pris og i tillegg sender de ut betalingspåmindelser på epost som ikke eksisterer. Har ringt og spurt om hvorfor jeg får betalingspåmindelser når jeg verken har eller har hatt noe forsikret hos dem, men får aldri svar på det. Det eneste de sier er at jeg må ta kontakt med en rådgiveren som ikke svare. Anbefale å styre unna detta selskapet!