Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det har gått en måned siden jeg tok kontakt angående en skadesak. Jeg har purret opp saken flere ganger og ingenting skjer. Det er utrolig at ingen av de 5 kundebehandlerene jeg har pratet med, klarer å ta tak i saken. Det er enda ikke opprettet en sak! Verste servicen jeg har vært borti. Jeg har vært en lojal kunde hos tryg i 3 år nå, aldri benyttet forsikringen før nå. Og når det gjelder så får jeg INGEN hjelp, dette føles ganske frustrerende og det virker som de ikke bryr seg om kunden i det hele tatt. Jeg har nå byttet alle forsikringene mine til et annet selskap og oppfordrer dere alle til å velge et mer seriøst firma! Jeg har også informert og bedt alle jeg kjenner om å bytte forsikringsfirma og dette kommer jeg til å fortsette å promotere til alle jeg møter på!
God pris, kjapp utbetaling når noe har skjedd. Spesielt gode på hundeforsikring
Jeg ba om tilbud på forsikring og en kundebehandler ringte meg. Tilbudet var i og for seg helt ok, så jeg ba om å få dette tilsendt på Epost, og at JEG skulle ta kontakt mot slutten av uken kundebehandler tok kontakt. Jeg fikk aldri epost og kundebehandler respekterte ikke at jeg poengterte at JEG skulle ta kontakt med HAM da en SMS tikket inn torsdagen. Fint å være kundebevisst, men best å faktisk VÆRE kundebevisst. Og om noen kundebehandlere leser dette: Hvorfor bruker dere navnet til den dere ringer i nesten hver eneste setning? Om dere får opplæring i å gjøre dette bevisst så kan det forklare hvorfor mange bare legger på eller ber dere ryke og reise. Det er ekstremt uhøflig.
Fantastisk kundeservice. Enkelt å få kontakt med mim rådgiver.
Å øke totalen fra 23-tusen til 27-tusen medfører at andre får muligheten. Kan akseptere mindre endringer, men ikke dette..
Tryg er ikke trygd. Anbefaler ikke. Vi har tatt kontakt med de nære, familie,, venner tom arbeidskolleger, om å ikke bruker dritt Tryg forsikring. De er rett og slett trege, dårlig service, de ringer aldri og de bryr ikke seg. Eneste hva de er opptatt med, er å suge din penger. Har null kontroll på betaling, overige saker og du kan aldri forbeholder seg til en saksbehandler. Jæ***g dårlig forsikringsselskapet. Ikke anbefalt. Og vi skal gjøre vår best for å råde flest om å ikke bruker Tryg forsikring. Obs obs obs
Elendig kundebehandling, man får feil råd og ender opp med en forsikring som ikke har dekning for det man tror man har betalt for. Det går også halvannen måned mellom hver gang du får et svar, og saksbehandler er aldri tilgjengelig når man ringer etter henne. Dessverre får jeg ikke byttet til et annet selskap før bindingstiden går ut om åtte måneder, ellers hadde jeg gjort det umiddelbart.
Hvis det har vært noe så har de ordnet opp enkelt. Også bra hjemmeside.
Har hatt Tryg som forsikringsselskap 20 år, fordi det er samarbeidspartneren til Utdanningsforbundet og at prisen på gruppeforsikringene er lavere enn hos konkurrentene. Vi er godt forsikra og prisen som var ca 20000 årlig er nå ca 50000 - så på 20 år har vi betalt godt for oss. Jeg har hatt kontakt med dem angående skader 5 ganger på 20 år. To ganger reiseforsikring, to ganger små lakkskader på bilen og en gang i forbindelse med at det ene barnet vårt ikke ble bra etter et beinbrudd. Felles for de 5 gangene er at det tar lang tid å få kontakt med Tryg. Du kan sitte lenge i telefonkø, for å si det slik. I tillegg får jeg ingen god følelse av å snakke med dem. De gangene jeg har trengt hjelp, er opplevelsen min at jeg er til belastning, at saken skal lukkes så fort som mulig uten at det skal koste dem noe. Trist at jeg har brukt så mye penger og frustrasjon på å støtte en slik aktør.
De sa opp min hundeforsikring, trolig fordi jeg har meldt inn sykdom på hunden. Gav først meg skylden og så ett annet forsikringsselskap. Men så dokumenterte jeg at de var dem. Da åpnet de forsikring igjen og økte fra 2.700 til 4000 og året etter til 7000 kr. Grunnen var da først at jeg var risiko, og når jeg bad å prate med dem, var det jeg som jeg viste ikke risiko. Nå har de bare sluttet å svare på mail. Anbefaler ingen å bli behandlet slik og det finnes heldigvis forsikringsselskap som kan å behandle kundene sine.
Codan var bra det første derre gjør etter sammenslåing er å sette opp prisen og får ikke kontakt via mail som kunde må man også betale telefon for å få kontakt nei takk ser meg om etter annet selskap
Sendte inn bestilling tidlig i februar. Har enda ikke fått noe svar på om jeg får forsikringen eller ikke. På min side står det bare at "mer informasjon kommer", men det har stått der i en måned. Jeg er bare veldig glad for at de ikke har begynt å fakturere. Kundeservice virker som de ikke forstår feilen, og jeg sitter her, helt uten forsikring fordi de sendte inn oppsigelse til det andre selskapet mitt i mars
Overpriset forsikring. Selv med rabatt som følge av medlemskap er forsikringen dyrere enn hos andre selskap. Lite imøtekommende kundeservice.
motparter har rygget i biler uten å legge igjen skademelding. derav 8000kr i egenandel blir formye. dårlig dekning på ulykker og skader på gjenstander, og krangling på mail.
Jeg var fornøyd med service og et oppgjør. Men etterhvert ble forsikringen vesentlig dyrere . Da er det på tide og skifte selskap.
Har ved flere anledninger forsøkt å bruke forsikringen som jeg har betalt for i en del år. Hver gang finner de et eller annet som gjør at de ikke dekker hendelsen. Hvis du liker falsk trygghet og ønsker å betale for det: Kjør på! Om du derimot ønsker dekning, velg et annet selskap. Hele resonnementet for å betale for forsikring er for å dekke UFORUTSETTE skader/hendelser/tyveri. Man kan ikke forutsi va som kan gå galt, og anskaffer seg derfor forsikring for å minimere resultatet av hendelsen. Når forsikringsselskapet alltid snor seg unna er det hele verdiløst.