Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
20
av 30 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
248
222
181
131
270
Sorter omtaler etter
Viser av 1052 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kjekke folk!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får det jeg trenger i tillegg til gode råd! Har bil, båt, mc, reise, innbo og husforsikring hos Tryg, og har ennå ikke opplevd at de har justert opp prisene sine.

Svar fra Tryg Forsikring
17.12.2019 13:55
Hei Sander! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det er kjekt å høre at du er fornøyd med både forsikringene og rådgivningen du har fått hos oss! :-) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller om det er annet du lurer på. Mvh Tryg Forsikring
Håvard O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tryg er ok det altså..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt jeg har gjort er å betale en forsikringspremie hvert år. Har ikke erfaring med skade i stor grad annet enn en mistet koffert på reise. Skadeoppgjøret gikk sånn passe....

Svar fra Tryg Forsikring
12.12.2019 12:51
Hei Håvard! Takk for tilbakemelding, vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Krise for Tryg forsikring!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvor skal jeg starte? Det har ikke vært annet en surr og manglende kommuniukasjon fra dag en. Regninger som skulle vært sendt pr post har ikke kommet frem og det sendes inkasso. Det tas ikke kontakt med kunde, og i tillegg er det en svært utilgjengelig kundeservice, du må belage deg på å vente lenge for å snakke med en ansatt og chattetjenesten ligger ofte nede da det ikke er "ledige agenter". Gjør deg selv en tjenste, spar tid og penger, finn et forsikringsselskap som faktisk har tid til å bry seg om kundene sine fremfor å bruke masse penger på fjonge reklamefilmer.

Svar fra Tryg Forsikring
12.12.2019 12:51
Hei Om! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Edward C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tryg is difficult to deal with..."

Tryg does not communicate. Their chat function does not work, and they do not answer written requests and inquiries.

Svar fra Tryg Forsikring
18.12.2019 09:16
Hi Edward, Last week we unfortunately had some technical difficulties with our chat one of the days. We do apologize for the inconvenience, and feel free to reach out if there is anything we can help you with, either on phone on 91504040 or chat (which is now working). Best regards, Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forsikringsselskap gjør forsikringssvindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da busselskapet vårt fikk en buss rygget ned av en lokalbuss, avskrev tryg seg ansvaret for å kreve reparasjoner for det fulle ansvaret av skadene. Vi tapte 200 000kr. Alle de hundre tusen kronene jeg har betalt i forsikring, og årene vi har kjørt skadefritt er forgjeves. Forsikring tilsvarer tilsynelatende organisert svindel, jeg anbefaler alle å redusere forsikringene sine til lovens minimum, for dere får ikke skader dekket på et rimelig vis.

Svar fra Tryg Forsikring
12.12.2019 12:50
Hei Jarle! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Store prisøkninger hvert år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trygg øker prisen hvert eneste år med relativt store summer. På to år har forsikringssummen økt med ca 1000 kroner.

Svar fra Tryg Forsikring
12.12.2019 12:50
Hei Tom! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Urimelig prisøkning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skiftet til Tryg for 1 år siden pga et godt tilbud. Nå etter et år gikk porteføljen totalt opp med 12,4%. Bilen isolert sett la de på 18 %. Dette til tross for at KPI økning siste 12 måneder var på 1,5 %. De hadde ingen gode argumenter. Jeg mistenker at jeg har blitt utsett for et lokke-tilbud, og ser meg om etter et nytt selskap nå.

Svar fra Tryg Forsikring
28.11.2019 22:38
Hei Lars! Ta gjerne kontakt med oss for en ny gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring.
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Valgte pga obosbank kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet ikke da jeg ikke har brukt den, bare betalt regningene. Ingen erfaring, kun fått billig forsikring gjennom Obosbank

Svar fra Tryg Forsikring
04.12.2019 21:22
Hei Eva! Tusen takk for tilbakemelding, og godt å høre at du har fått en god avtale via Obosbank :-) Gi oss gjerne en lyd på telefon om det er noe du ønsker å gå gjennom, eller om vi kan gjøre noe mer for deg. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Opplever litt vanskeligheter"

Et eksempel. I en soleklar skadesak, hvor motparten har innrømmet skyld. Og tryg tviler på skyldsspørsmålet. Helt idiotisk. Tror grunn var at motpart var et stor konsern. Og også hadde Tryg.

Svar fra Tryg Forsikring
28.11.2019 22:13
Hei Nils! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse"

Har prøvd Tryg både privat og firma. De klarer ikke selv med liste å skille hva som er privat og firma. For deres avdelinger klarer ikke å snakke sammen. De klarer å sende ut flere faktura på samme vare. Så de har ikke oversikt. De har kun gitt grå hår. Er de virkelig verd lav pris. Nei

Svar fra Tryg Forsikring
24.11.2019 20:46
Hei Mariann! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God hjelp ved skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk god hjelp da vi måtte bruke boligforsikring vår, så veldig fornøyd med den da. Men de var litt dyre på bilforsikringen.

Svar fra Tryg Forsikring
24.11.2019 20:45
Hei Åse! Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandlingstid!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg meldte inn en skade og fikk automatisk svar, pengene blir utbetalt innen 3-4 dager. Aldri opplevd maken til rask saksbehandling! Flott at mye er automatisert. Hvordan de er i de mer avanserte sakene vet jeg ikke, men jeg er fornøyd etter å ha byttet fra Fremtind til Tryg!

Svar fra Tryg Forsikring
24.11.2019 20:43
Hei Sh! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd med Tryg, men de blir bare dyrere og dyrere, samt der har blitt gjort en del feil fra deres side. Som har gitt meg mye mer arbeid. Bilforsikringene er dyre. Men alt i alt fornøyd.

Svar fra Tryg Forsikring
13.11.2019 14:01
Hei Hilde! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"

De klarer aldri å få til noe av det man spør om på telefon, man må gå gjennom samme sak på nytt hver gang man ringer (som man må gjøre en gang i måneden tydeligvis), og de er ganske frekke over telefon (fra første sekund).

Svar fra Tryg Forsikring
12.11.2019 20:16
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i kontakt med oss Tryg. Vi er alltid åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Etter inngåelse, hører man ikke fra de mer, bare jevn / litt økning fra tid til annen"

Man får det man betaler for, og uten "egeninnsats", kan man vel ikke forlange mer?, Så dersom man prøver, vil vel muligens også Tryg, gjøre det bedre? Dermed er vel også vi "fornøyd", sett på bakgrunn av den "jevne" forsikringstaker! Så dette er vår hovedgrunn til å undersøke våre muligheter!

Svar fra Tryg Forsikring
12.11.2019 10:38
Hei Frank! Gjerne ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av avtalen din :-) Ellers er vi alltids åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Tore R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svinedyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Samlet sett når man har mange forsikringer i ett og samme selskap skulle man tro man fikk gode priser. Tryg gir meg riktig nok god rabatt i %, men når den opprinnelige prisen er såpass høy som den er så hjelper det ikke særlig. Det blir som å gi 20% rabatt på en ny Ferrari. Ja, du sparer nesten en halv million men det hjelper liksom ikke når bilen fortsatt koster over 4 millioner.

Svar fra Tryg Forsikring
11.11.2019 20:46
Hei Tore! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Frarådes"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk en skade på bolig og meldte dette til Tryg. De oppleves vanskelige og passive og svarer for eksempel ikke på henvendelser. Jeg har nå ventet over to uker på kostnadsoverslag på skaden. Vi har betalt til Tryg i mange år, men det er først når du har behov for hjelp, det viser seg om du har valgt riktig selskap eller ikke.

Svar fra Tryg Forsikring
07.11.2019 14:33
Hei Tor! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, ta gjerne kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Mvh Tryg forsikring
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vanskelig / dårlig service / ikke villig til å ordne opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kamp om erstatning siden 2014, de er ikke villig til å forhandle en gang. Nå kommer saken opp i retten. Har blitt 50% ufør etter ulykken men enda så mener trygg at de ikke har noe ansvar.. Styr unna...

Svar fra Tryg Forsikring
07.11.2019 14:32
Hei Arve! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
Yalcin E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"3 måneders reiseforsikring som fortsatte i 2 år!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle reise for 2 år siden så bestilte jeg reiseforsikring i 3 måneder valgte fra og til datum.. Igår fikk jeg brev fra inkasso der det står Tryg! Ringte dem å spurte om hvorfor jeg fikk den inkassoen og hvorfor ble den ikke stoppet etter 3 måneder? Så så dem at jeg måtte ringe til for å stoppe den. Men jeg har jo valgt reiseforsikringen TIL ETT DATO!!! Da må den vel stoppet automatisk! FORFERDELIG

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 10:05
Hei Yalcin! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt. Mvh Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fraråder dette selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er grei, så lenge at du ikke skal ha noe skadeoppgjør, hvis ulykken er ute, da er de ett mareritt :(

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:28
Hei Einar! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Trofaste kunde, bør få gode tilbud"

OK selskap, man bør tenke på de gamle kundene som selskapet har, føler at forsikringen bare blir "dyrere". Har ikke hatt skade, ingen kontakt med kundeservice. Har ikke noen annen kontakt med selskapet, jeg betaler regningen, kan derfor ikke anbefale selskapet. Vil sjekke andre selskaper for å se etter/om der er en bedre avtale.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:27
Hei Otto! Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Tryg er gode på enkle saker men UTROLIG dårlig på kompliserte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt oppgjør på reiseforsikring som gikk veldig smooth. Vi har hatt oppgjør etter stor vannskade, her er det treig saksbehandling, dårlig samarbeid med underleverandører og rett og slett dårlig kundebehandling. Vi har brukt mye energi på å diskutere med forsikringsselskapet ang. takster og hvordan saken skulle løses. Ikke bli blendet av lave priser, dette må du betale for når du faktisk har en skikkelig skade.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:26
Hei Anne! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg og har avsluttet ditt kundeforhold hos oss. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige forsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:26
Hei Ove! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg Forsikring
Gunnar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har stor tillit til kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:24
Hei Gunnar! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring
Preben E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen versting, ingen besting"

Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09:22
Hei Preben! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-) Mvh Tryg Forsikring
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR