Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tryg Forsikring
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 31 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
277
243
195
144
307
Sorter omtaler etter
Viser av 1166 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tar kontakt på chat angående faktura, fordi den er over dobbelt så stor som vanlig. Den inneholder prisen for den gamle forsikringen, I TILLEGG til ny forhøyet pris. De skal se på det og lover å svare neste dag. Hører ingenting. Tar deretter kontakt etter tre dager, og de kan fortsatt ikke svare meg. Kan ikke se at det er vanskelig å svare på et enkelt spørsmål angående en faktura (vet de ikke hva de fakturerer?). Tar kontakt på telefon, og hun lover å finne ut av det i løpet av dagen. Hører ingenting. Neste dag får jeg mail, hvor de heller ikke kan svare på spørsmålet, og ber meg vente. Der ble det nok for meg, og de mistet meg som kunde. Jeg tør ikke tenke på hvordan man blir behandlet, hvis man skulle ha reelt behov for hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"God forsikring helt til ulykken inntreffer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter en måned med krangling sitter jeg igjen med følelsen av å ha blitt lurt gang på gang. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen vår og ville ikke gi denne tilbake grunnet at dette ikke var forsvarlig for økonomiske og sikkerhetsmessige årsaker. Jeg finner nå ut etter å ha måtte legge ut egne penger for ny bil, at Tryg ikke skal vrake bilen allikevel. Kjempehyggelig å ha vært kunde så lenge jeg ikke har vært utfor noen ulykker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vær på vakt når rådgiver «anbefaler»"
2 syns denne omtalen er nyttig

I mitt tilfelle gjelder dette utenlandsreise som for så mange andre ble stoppet av pandemi. Vi kunne avbestilt reisen og vært dekket av forsikringen men fikk følgende anbefaling av rådgiver: «Vi anbefaler deg å ikke avbestille reisen hos flyselskapet/turoperatøren før avreisedatoen er passert. Hvis reisen blir kansellert av flyselskapet/reiseoperatøren vil du normalt ha rett til å få igjen pengene derfra.». Det som i praksis skjer er at flyselskapet kansellerer flygningen og Tryg slipper erstatningsansvar. For meg betyr der 6–7 måneders ventetid mens saken behandles i transportklagenemnda. Til sammenligning har reisefølget med forsikring i IF fått hele beløpet dekket ved første henvendelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid god service"

Har alltid fått god service og hurtige oppgjør.Har selv oppbevart kvitteringene etter oppgjør, noe som lettere arbeidet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Tryg forsikring/ Utryg forsikring rette navn"
3 syns denne omtalen er nyttig

Aldri opplevd så dårlig behandlet som i tryg. For guds skyld hold dere langt unna dem. Værre en dem fins det ikke.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God pris i starten!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk kjempetilbud på forsikringer på grunn av OBOS medlemskap, Men så økte prisene på bilene med 60%.

Barham F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Saksbehandlingstid,kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det hjelper ikke å ha grei pris, det har dem faktisk heller ikke det, men men. i løpet av 25år har jeg hatt tre saker hos dem, og har da dårlig opplevelse av dem tre. Det er ikke tilfeldigheter. Elendig på service .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig forsikring"

Det er ingen vits i å ha forsikring hos Tryg. De finner alltid en måte å unngå å dekke skadene.

Juho E. P
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Var fornøyd, men den gikk opp ca 2200,- for år"

Var fornøyd med det, men etter at forsikringen gikk opp så er jeg ikke så fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tolking av rettshjelpsdekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er 4 hytteeiere som har hatt felles sak mot grunneier. 3 av hytteeierne har fått rettshjelpsdekning via sine forsikringsselskap. Vi fikk ikke. Dette er for dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Høye priser. Jeg kan legge inn ny Alcatel å spare 8500 kr i året i samme selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan lage ny avtale i trygg å spare over 8000 kr i året. Dere gir ikke kundene deres de beste avtalene automatisk. Jeg føler meg lurt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god kundeservice"

I forbindelse med Covid—19 fikk jeg ikke refundert beløpet for hotellet jeg hadde booket siden hotels.com tilbydde voucher som måtte brukes på samme hotell innen 6 måneder- dette var ikke et alternativ å benytte seg av, men fikk likevel ikke støtte fra forsikringsselskapet (KLP). Heldigvis hadde jeg også rettigheter gjennom Eurocard og fikk hjelp av Tryg. Her fikk jeg kjempegod service og pengene tilbakebetalt innen få dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig med hjelp."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd gjentatte ganger og ikke få hjelp fra dem jeg har kommet til. Har ikke mottatt heller noe betalings påminnelser før jeg har fått purring brev 2. De har gitt beskjed om at det er mitt problem at jeg ikke har mottatt dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ufulstendige opplysninger vedr egenandel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å forstå vilkår og komplisert produkt. Umulig å vite verdien av og omfanget av tilleggs forsikringer som man får etter at man bestilt forsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke til å stole på når man trenger dem"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er veldig skremmende å tenke på at man tror man har alt i orden angående forsikringer og så viser det seg at dette kun gjelder innbetalingene, og ikke forsikringene, trenger man hjelp så kan man ikke forvente at dette useriøse selskapet med det svært så misvisende navnet " Tryg" stiller opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjør ikke det de sier de skal"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har brukt uendelig lang tid på å rette en skade som i utgangspunktet tar 2 dager. Har purret så og si hver dag i tre måneder og det skjer ingenting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Greit selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei nettside og hyggelige saksbehandlere. Innholdsrike poliser med mye detaljer. Skal du printe ut total polisen blir det en komplett bok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er bra Service hos de ansatte, og selgere er heller ikke for påtrengende. Du får det du ber om, og tips til hva som kan være lurt å ikke lurt å gjøre som ung bilfører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uholdbart høye priser på MC"

Svært dårlig og feilaktig tilbud pr tlf ift egen sjekk på nettsiden i etterkant.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God pris og service."

Har god erfaring med Tryg. Gri meg gode priser og er behjelpelige når jeg har spørsmål.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"DEKKER IKKE AL SKADE"

Lav dekning/UNDERDEKNING på noen av produktene som inngår i fullverdiforsikringen.

Wouter T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask hjelp"

Har hatt problemer med min tommel og måtte opereres, ble rask hjulpet og alt ble dekket av Tryg.

Arne O. J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lure/lokke tilbud"

Tryg lokker kunder med billige forsikringer som stiger utrolig mye etter første år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"30% økning pris på bil"

Har vært lojal kunde i mange år, men må diskutere prisoppgangen hvert bidige år. I år økte de bilforsikringen med 30% uten at de kunne forklare hvorfor når jeg ringte. De var heller ikke villig til å redusere noe på prisen. Har aldri hatt skade på bil eller krevd dem for noe oppgjør. Ergo de mister meg som kunde.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gir meg erstattningssummen som gavekort hos en mye dyrere forhandler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gir meg erstattningssummen som gavekort hos en mye dyrere forhandler, men hvis jeg vil ha pengene utbetalt til konto, da må jeg ta til takke med en lavere sum. Useriøst. Lange telefonkøer uten mulighet for å bli ringt tilbake.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR