Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplevde service og kundebehandling hos skadeavdeling hos Tryg som totalt uakseptabelt. Til tross for flere oppfordringer på epost fra min side fikk jeg ingen tilbakemelding fra skadeavdelingen. Saken gjaldt skade/behandling på vår hund forsikret gjennom Tryg. Det tok nesten 1 mnd før jeg fikk svar, uten noen som helst form for beklagelse. Svar kom etter sterkt press via chat. Har også opplevd laaaang ventetid på å nå frem på telefon, tilbakering har heller ikke fungert. Elendig kundeservice/behandling fra skadeavdelingens side er den direkte årsaken til at vi nå kommer til å bytte selskap.
Som medlem i Utdanningsforbundet har jeg hatt mine forsikringer i Tryg i over 20 år. Jeg har alltid trodd at jeg som medlem i Utdanningsforbundet hadde en ekstra trygghet. Det viste seg å være veldig feil. Da uhellet var ute og jeg fikk en vannskade til 150.000 på badet, fikk jeg utbetalt kr 5.000 til "følgeskadene". De prøvde seg først med at det manglet klemring ved sluk og at lekkasjen kom av vannsprut fra dusjen. Ved hjelp av egen fagmann, motbeviste jeg dette. Han bevitnet at badet er fagmessig utført på alle måter. Jeg ble likevel avvist. Da ble forklaringen at jeg ikke hadde dusjkabinett og derfor hadde det oppstått en lekkasje ved toalettet. Hvem skulle trodd at slikt ikke dekkes? Har du ikke dusjkabinett, bør vurdere å bytte forsikringsselskap. Hvis ikke, kan det bli veldig dyrt!
Ikke fornøyd med hva jeg må betale i premie nå, etter at jeg hadde en skade siste året.
Fakturaene var utsendt på papir istedenfor via e faktura som tidligere. Siden eg var opptatt utenlands så blei det som det blei. Har spurt hvorfor? De hadde til og med e faktura nr på papir regningene. Ingen svar å få Og det etter å ha blitt skadefri kunde hos Tryg / Enter i nesten 30 år.
Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen
Trenger å ordne opp i rot, holde de avtaler som gjøres.
Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.
Det var meget hyggelig mottakelse av min melding til dem om sykkeltyveri!
Dårlig kundebehandling, elendige nettsider som sjeldent fungerer.
Sku hatt et oppgjør etter en skade som gjør at en mer eller mindre er ufør! Dei overtok aĺle poliser fra vital og jeg fikk avslag etter slett arbeid...3 dager tok det til avslag var et faktum!
Dårlig kundeservice og lovnadsbrudd. Har aldri erfart værre behandling
Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017
Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret. Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp. Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓
Dårlig oppfølging ved skade. Elendig på kundeservice. Prisen økte kraftig etter noen måneder.
Litt rot i systemene, ellers bra dei ordner ting kjapt å er greie å prate med
Meget grei og ryddig konsulent, i Måløy. Ryddige og proffe, men har økt prisen noe nå.