Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra dekning uansett hvor jeg er og rask mobilnett for en ganske så rimelig pris. Vanskelig for andre operatører å matche!
Hei, Chistopher! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Pris og kvalitet er noe vi har stort fokus på, så det settes stor pris på din tilbakemelding. Dersom det skulle være noe så er det bare til å ta kontakt med vår kundeservice! :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Bra abonnement bra kundeservice Imøtekommende på kundeservice hyggelige på kundeservice
Hei, Øyvind! Tusen takk for din tilbakemelding! Kundeservice er noe vi legger stor vekt på hos Chilimobil. Vi ønsker at kunden skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha kontaktet oss :) Det er bare til å ta kontakt dersom det skulle være noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil
Når jeg har spørsmål gir kundeservice en god resultat på det jeg lurer på. Hyggelige kunde behandler når kunden ringer og får svar på de lurer på.
Hei, Ove! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er utrolig viktig for oss at våre kunder er fornøyde etter å ha kontaktet oss og å være så behjelpelig som mulig. Dersom du lurer på noe, ikke nøl med å kontakte oss! Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Godt fornøyd. Aldri noe mas fra kundeservice, noe som er godt å slippe!
Hei, Camilla! God å høre at du er så fornøyd med oss! Om det skulle være noe så er det bare til å ta kontakt på tlf 91502445 eller sende en e-post til [email protected] :) Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Strålende fornøyd med både service, avtale og pris!
Hei, Siw! Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi jobber hele tiden med å pushe prisene så lavt som mulig for våre kunder, med mest mulig data for pengene :) Dersom du har noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt! Hilsen oss i Chilimobil
Har fri data abonnement. Regningen hver måned er sjelden på noe mer og farten er bra
Hei, Tove! Vi blir utrolig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Det er bare til å ta kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål :) Hilsen oss i Chilimobil
Aktiverte sim den 28jul brukte 0,6g fram til 1aug. Fikk en regning på 621,24 til 15aug byttet med en gang til happy byte. Fraråder på det sterkeste☹️
Hei, Adil! Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse her! Vårt dyreste abonnement koster ikke mer enn 398 kr i måneden, så her må det være noe annet som gjør at fakturaen er høyere enn månedsprisen. Kontakt gjerne vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Med vennlig hilsen oss i Chilimobil
Dårlig kundeservice. Svarer ikke på epost, når en etter laaang telefonkø får kontakt og gjør en avtale om fakturabetaling, registreres ikke dette og de sperrer telefonen din. Som umuliggjør både nettbank og å ringe det oppgitte nummeret, for å oppklare misforståelsen. Svært frustrerende. Skjønner hvor de sparer inn pengene, for å gi lavere pris på abbonement.
Hei, Marianne! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse her! Det ble dessverre litt forsinkelser på henvendelsene våre grunnet ferieavvikling i sommer. 55 dager etter utsendelse av opprinnelig faktura, vil utgående trafikk og data sperres på mobilabonnementet. Dette er i henhold til offentlige regler gitt av Nkom. Dersom det var en feil på fakturaen så kan du kontakte vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere og eventuelt rette opp i feilen :) Hilsen oss i Chilimobil
Etter mye ustabilt nett ser jeg meg nødt til å gi opp chili. Har ikke fått svar etter mange tlf. samtaler der de lover å se på saken.Har sendt inn skjermbilder i hopetal når dekning har vært lik 0.Det virker som ett firma som ikke vet hva det er de selger,huff huff styr unna.
Hei, Knut! Beklager at dekningen har vært dårlig for deg. Det kan være flere grunner til at nettet ikke har fungert, som feil på en sender, en kabelfeil, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. At du ikke har fått svar på dine henvendelser, at ingen har gjennomgått dette med deg og at du ikke har fått den hjelpen du trenger, er ikke bra. Slik skal det ikke være! Vi vil ta saken videre internt slik at dette ikke skjer igjen. Beklager så mye! Hilsen oss i Chilimobil
Supert abonnement, billig, god dekning. Veldig fornøyd!!!
Hei, Stine! Utrolig koselig å høre at du er fornøyd med vårt abonnement. Det er bare til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil
Dårlig dekning. Byttet den 4. dagen i måneden og måtte allikevel betale for hele måneden. Useriøst.
Hei, Adrian! Beklager så mye for at dekningen ikke fungerte for deg. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerte, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. I likhet med de andre mobilselskapene i Norge så fakturer vi dessverre ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Når du har hatt problemer slik du forklarer så skulle du selvfølgelig ikke betalt for dette. Dersom du har lyst til å gi oss en sjanse til så vil vi gjerne prøve å finne ut hva som har forårsaket problemet for deg. Vi ønsker å gi deg kompensasjon for tiden du har vært uten dekning og det du har betalt for mye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter og legg ved denne henvendelsen :) Håper du får en strålende dag! Hilsen Therese fra Chilimobil
Bytta fra Telia til Chili pga GB, men opplever at dekningen er en del dårligere hos Chili. Hvis du bor i Oslo og klarer deg uten kundeservice bør du gå for det. (De svarer ikke på kundeservice)
Hei, Sebastian! Dette må vi finne ut av. Vi har akkurat den samme dekningen som Telia-kunder har, det er ingen forskjell, så her må vi få undersøkt nærmere. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerer, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. Kundesenteret er dessverre ikke åpent i helger, beklager så mye for det! Våre åpningstider er 09.00-17.00 fra mandag til fredag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf 91502445 eller sendt oss en e-post til [email protected], så hjelper vi det gjerne! :) Hilsen oss i Chilimobil
Byttet fra Telia. Chili bruker Telia sitt nett. Men på hjemstedet og på jobben hadde 10 % av netthastigheten av det jeg hadde hos Telia. Ringte kundeservice men ga opp flere ganger. Over 1 time venting. Eposter svarer dem ikke på. Omsider fikk jeg kontakt på telefonen. Fikk et frekt svar at jeg fikk kontakte Telia som eier nettet og be dem bygge ut til 5G i mitt område. Brukte angreretten og bytter selskap. Desuten fakturerer dem på forskudd. Og bruk som ikke er inkludert i etterkant, så det strømmer på med regninger og alle blir belastet med 70 i avgift.
Hei! Dette var veldig merkelig siden vi har tilgang på akkurat den samme dekningen som Telia selv har. Beklager at du ikke har fått svar på e-post og at du fikk et slikt svar på telefonen, slik skal det ikke være! Dette vil vi ta videre internt. Det kan være flere grunner til at du opplever dårlig signal som for eksempel en kabelfeil i området, en skade på simkortet eller feile innstillinger på telefonen. Vi sender faktura i starten av måneden og den gjelder da ut den påbegynte måneden. Dersom en betaler fakturaen mer enn 14 dager etter forfall så vil det legges på et purregebyr, dette er på 35 kr, så de 70 kr omhandler nok noe annet. Du burde jo selvfølgelig ikke blitt fakturert for noe som ikke har fungert så her må jeg bare beklage igjen. Dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse så kan du vise til denne saken slik at vi kan undersøke problemene nærmere og gi deg kompensasjon for feilen. Kontakt oss gjerne på tlf 91502445 eller på e-post: [email protected] dersom du skulle ønske det :) Hilsen oss i Chilimobil
Har hatt chilimobil siden 2017, byttet da fra chess som tidligere var norges billigste. så kom chilimobil med det beste å billigste abonnementet. helt utrolig fornøy, å de vinner vært år som best i test å det biligste abm du får mest gb osv.billig å enkel app der man kan bytte eller velge andre abonnement. har samlet 2 av barna mine i tilegg som kommer på samme regning, og i dems navn
Hei, Linn! Tusen takk for så fine ord! Vi blir utrolig glad for å høre at du er så fornøyd med våre tjenester. Vi har jobbet iherdig med å gjøre appen så brukervennlig og effektiv som mulig, så det settes veldig pris på å høre at du synes den fungerer så bra :) Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe du lurer på :) Ha en strålende dag videre! Hilsen Therese fra Chilimobil
Ikke fornøyd. Avsluttet abonnementet 5 mai, men må likevel betale hele måneden.
Hei, Daniel! Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss. Vi fakturerer ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Dette er likt for de fleste mobiloperatører i Norge, vi anbefaler derfor at en bytter den siste dagen av en måned, før månedsskiftet for å unngå at en faktureres hos to operatører med en gang. Hilsen oss i Chilimobil
DEt er fint med mye data, men synes det er dårlig at man får varsel om betaling for inneværende mnd. Dette er fordi Chilimobil tar forhåndsbetalt, og forbrukere blir normalt frarådet til kjøp av tjenester som ikke fakturerer eller lar deg betale etter utført arb/levering av produkt osv. Dvs, at hos Chili så betaler du ikke for en tjeneste eller produkt du har fått. Du betaler for en tjeneste som de har tenkt å levere/du får senere. Tvilling-sim er etterskuddsbetalt, som vanlig. Noe som er utrolig merkelig,
Hei, Freddy! Fakturaen sendes i starten av måneden mellom den 02. og den 04. Her inkluderes månedsavgiften for kommende måned og forbruk fra foregående måned. Forfall på faktura er 10 til 12 dager etter utsendelse. På dag 15 sender vi en SMS-påminnelse til de som ikke har betalt. Dette er bare en påminnelse og det legges ikke på purregebyr enda. Inkassovarsel/purring sendes 24 dager etter fakturering. Dersom du legger til et tvilling-SIM etter at fakturaen for inneværende måned sendes ut, vil dette faktureres måneden etter. Dersom du for eksempel legger til et tvilling-SIM den 1. i en måned så vil det komme med på fakturaen for den påbegynte måneden. Dersom du ønsker å utsette forfallet på en faktura så er det bare til å kontakte vårt kundesenter så hjelper vi deg gjerne med det :) Hilsen oss i Chilimobil