Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke bruke telefon i bilen. Dekning er dårlig langs veien dom gjør det vanskelig å jobbe som pendler.
Hei Max, Vi leier nett av Telia og de bygger stadig ut nettet sitt. Vi håper derfor at du har opplevd en bedring i områdene du ferdes. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og greit abb, men tvilligsim og datasim koster hver kr,59 ekstra hver eneste mnd.
Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Godt fornøyd med tre abonnement i husstanden. Bra priser.
Hei Inge, Så kjekt at du er fornøyd! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Går veldig fort ut av dekningsområde. Selv hjemme hvor det skulle være maks dekning er det ikke mer enn 2 streker. langt lavere hastighet enn feks Telenor pga dette, spesielt ved teorestisk hastighet på 3 Mbit/sek
Hei, Vi leier nett av Telia og de bygger stadig ut og forbedrer dekningen sin. Vi håper derfor at du har fått bedre dekning i ditt område. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Bestilte kontantkort forandret til fridata til 149 . 2 månder .Må masse om at jeg skal få den rette faktura prisen .
Hei Morten, Så leit at du opplevde en feil her! Jeg håper du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at de fikset opp i det fort. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fornøyd med dekning og priser,selvom andre mobilselskaper begynner å få like billig eller billigere abb.Eneste minus var selskapet som leverer regningene der har det vært mye surr og rør,det har bedret seg nå.Litt treg kundeservice til å svare på tlf eller mail.
Hei, Så hyggelig at du stort sett har vært fornøyd med oss! Jeg håper du har hatt et knirkefritt kundeforhold siden sist. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Biligt og greit men synes de henger etter på betalings løsninger som fekfaktura i vipps
Hei Steffen, Om du har eFaktura aktivert kan du motta faktura fra oss på Vipps! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Et abonnement med "fri data" som setter ned hastigheten på ettermiddagen fordi de mener du nå har brukt nok, så skal du surfe mer nå får du sitte å hakke resten av kvelden hvis du absolutt skal se mer på YouTube. Føler meg lurt. Hadde jeg visst hva Chill mener "fri data" er så hadde jeg styrt unna. Trodde vi var forbi sånt tull i 2022.
Hei Harald, Med Fri Data-abonnementene hos oss får du ikke redusert hastigheten din før du eventuelt har brukt 100 GB ila en måned. Etter dette kan du fremdeles surfe så mye du vil, kun med redusert hastighet. Denne løsningen vil dog ikke passe for alle, og det har vi selvfølgelig full forståelse for! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig men skuffende når vi er på hytta om sommeren og ikke har dekning Dette er tredje året på rad Vurderer å skifte til mobil abonnent med telenor dekning
Hei Bjørg, Så leit at dere har opplevd dette! Kontakt gjerne kundeservice for å få sjekket opp i hvordan dekningen er det nå eller sjekk selv på dekningskartet vårt her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
er veldig fornøyd med chilimobil. har god pris på abonement, god kundeservice.
Hei Kjerstin, Så hyggelig at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Byttet til Chilimobil på grunn av kampanjetilbud på 15GB abonnement. Valgte da eSIM og hadde litt krøll med å få aktivert dette, men takket være kjapp og hjelpsom kundeservice løste det seg fint. Veldig fornøyd så langt!
Hei! Så flott at du hadde en fin opplevelse med kundeservice, det setter vi stor pris på å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Hvis jeg går inn på gulesider og sjekker nummeret mitt får jeg opp et annet navn enn mitt eget. Dårligere start på et nytt kundeforhold har jeg aldri opplevd. Amatører. Hold dere unna.
Hei, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse rundt dette! Jeg håper du fikk løst problemet ditt hos kundeservice. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
fet er det beste selskapet jeg har hatt på lenge, tlia er bare dritt i fohold, ytelenoe begynner åkomme seg pg bu i no
Hei Geir, Så kjekt at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Skrev en omtale om dekningen av ChiliMobil nylig. Min innvending var at det var ustabil eller veldig lav hastighet. Måtte ofte vente over et minutt på å laste enkle sider. Skiftet derfor over til operatør med telenor-dekning. Feilen var imidlertid: At jeg hadde valgt 3g istedet for 4g, og da jeg skiftet over, gikk det mye raskere... Så det var noe med innstillingen på telefonene. Jeg har bare positivt inntrykk av ChiliMobil ellers. Jeg har hatt Chilimobil i flere år nå og har bare positivt å si om dem.
Hei igjen, Espen! Kjekt å høre at du fant en løsning på problemet til slutt og at vi kunne hjelpe deg på veien. Dersom du skulle ønske å komme tilbake ved en senere anledning så er du hjertelig velkommen! :) Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Så tilfeldigvis at jeg ble trukket for mobildata i utlandet da jeg var på ferie i et EU land. Som det står i abonnementet mitt skal det være inkludert data i EU, så jeg tok kontakt med kundeservice og regnet med at de fort skulle ordne opp. Jeg fikk derimot til svar at det ikke var noe de kunne gjøre med dette, jeg måtte bare betale, det var ikke deres problem. Ble ganske satt ut av svaret jeg fikk. De svarte ikke på spørsmålene jeg stilte og sluttet å svare meg på mail. De vet rett og slett ikke hva kundeservice er - styr unna! Så lett som det er å bytte operatør nå, byttet jeg på flekken.
Hei, Camilla! Beklager så mye for at du har hatt en slik dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være. Du kan bruke dataen din som du gjør i Norge i resten av EU/EØS. Dersom du har et abonnement som har rollover så kan du også bruke rolloveren i EU/EØS. For Fri Data er det egne 33 GB for bruk i EU/EØS utenfor Norge. Prisen utover 33 GB for EU/EØS er 31,1 kr per GB. Du kan lese mer om bruk i EU/EØS her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilabonnement-eu-eos/. Dersom du reiser utenfor EU/EØS så er det andre vilkår for dette. Når du reiser med fly, båt, skip eller er offshore så kobles telefonen automatisk til satellittnett. Dette er fordi en er på internasjonalt farvann. Om en reiser med Kielfergen, Danskebåten eller lignende så er dette altså ikke inkludert i EU/EØS-avtalen. Vi har lagt inn en beløpsgrense på 500 kr per måned, for bruk av mobildata i utlandet eller når en er koblet til satellittnett. Når grensen på 500 kr nås, vil datahastigheten strupes. Dette gjør vi for at våre kunder ikke skal få store overraskelser på sine fakturaer etter en reise. Denne grensen gjelder dessverre ikke samtaler, SMS og MMS. Datagrensen kan endres via våre selvbetjeningsløsninger eller ved å kontakte vår kundeservice. For å unngå at telefonen skal koble seg til så anbefaler vi derfor å slå av mobildata og dataroaming, og slå på flymodus. Beklager igjen for at du ikke fikk svar på de spørsmålene du stilte når du var i kontakt med vår kundeservice. Vi vil ta dette med oss videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Fungerer helt greit, men tilbudene blir bare dårligere og dårligere som tiden går.
Hei, Tompa! Det har vært et par endringer på blant annet Fri Data-abonnementet vårt opp gjennom årene. Chilimobil var de første i Norge til å tilby "Fri Data", og med dette så ble det dessverre et par ting vi prøvde og feilet på. Vi har lært av våre feil og tilpasset produktet slik at det skal passe for majoriteten av det kundene våre trenger. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen, slik at vi kan ta det med oss videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Chilimobil