Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Særlig med fagforeningsmedlemskap for da kan det være du får et ekstra godt tilbud.
Hei marianne :) Så hyggelig å høre! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi håper du får en fin sommer! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ryddig faktura God kundeservice God nettdekning Billig
Hei Egil :) Så hyggelig å høre! Det er fint å høre at du er fornøyd med oss og med abonnementet ditt :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper du får en strålende sommer :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
12 min fra Polen til Norge 350 kr!!! Det er som om jeg ringer fra Afrika!!!
Hei Jan! Hvis du har et abonnement så er det gratis å ringe fra Polen til Norge. Har du kanskje ringt til 1881 eller et annet spesialnummer i Norge når du var i Polen? 1881 og opplysningstjenester koster fortsatt penger selv om du ringer fra Polen. Dette gjelder alle norske mobilselskap. Du kan gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan sjekke opp i dette sammen med deg. Hvis du ringer til vanlige mobilnummer i Norge når du er i Polen så er dette inkludert i abonnementet ditt. Du kan også ringe gratis lokalt og til andre EU/EØS land når du er i Polen. Håper du fortsatt har en fin uke videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Billig og bra med enkle løsninger der man kan styre sitt eget abonnement. Men ønsker høyere data for hyttebredbånd og fri data.
Heisann Jan :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre innholdet i pakkene våre. Vi håper du får en strålende uke videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Aldri hatt problemer eller mangler med chilimobil. Har fri data 150GB til 499 pr måned
Hei Thomas, Så kjekt at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fornøyd med alt, men savner mulighet for eSIM på Apple Watch
Hei Tor, Så hyggelig at du er fornøyd med alt annet! Vi håper vi kan tilby eSIM for Apple Watch en gang i fremtiden. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Meget fornøyd med chilimobil. Byttet da de hadde black friday tilbud, 40 gig til 299 i mnd.
Hei Martin, Så kjekt at du er fornøyd hos oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og bra dekning. Raskt bytte. Greie faktireringsrutiner
Hei Sven, Tusen takk for fin tilbakemelding! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Veldig fornøyd med Chilimobil 349 kr i mnd. Det eneste kunne vært billigere å bruke i utlandet ut for EU/EØS. Fint om dere inkluderer roamning i Europa som Talkmore har pr dags dato
Hei Alfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! :) Vi har inkludert bruk i EU/EØS i alle våre abonnement. Les gjerne mer om dette på nettsiden vår her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilabonnement-utlandet/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Sist fredag ettermiddag mistet vi tjenesten K-service stengt l-dag og s-dag Meldt inn problmet kl 09.00 mandag. Ikke ordnet enda kl.15.00. Vedkommende på k-service hyggelig og hjelpsom, men det hjelper ikke når teknisk ikke tar tak i saken. Kundebehandling på sitt verste!
Hei Svein, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det ønsker vi ikke at våre kunder skal oppleve! Jeg håper at du fikk en god avslutning på saken din, og at du siden dette har vært fornøyd med våre tjenester. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Opplever dårlig dekning etter jeg byttet fra Telia til Chilimobil. Det skal være samme opertør, men jeg har nesten ikke dekning mer her jeg bor. Takk og lov for at fiberen fra Telenor endelig ble ferdig lagt ved hovedveien og jeg kunne heller bruke wifi tale da jeg fikk det montert hjemme. For dette her er jo helt tullete å ikke skulle ha dekning. Hva om det skjedde noe, så får jeg ikke ringt nødnummer? Det som er bra med Chilimobil er at det er billig og får mye GB data for pengene.
Bra service, litt dårlig dekning i enkelte gris-grente strøk
Hei Knut, Vi leier nett av Telia og de bygger stadig ut og forbedrer nettet sitt. Jeg håper derfor at du siden dette har opplevd bedre dekning i disse områdene. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Har til nå sjeldent opplevd at jeg ikke har dekning. De få gangene har jeg vært på båttur ganske langt fra land, og det er som regel borte i kort tid. Prisen er det ikke noe negativt å si om Begrensningen på hastighet har jeg ikke merket noe til, selvom jeg har delt internett med 2 andre telefoner
Hei Simen, Tusen takk for en super tilbakemelding, det blir vi glade for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Lave priser! Bra app med oversikt. Bra kundeservice! Og det er ikke noe «svindel» eller tull når du er kunde. Det er lett å bytte til eller fra chili. Det er også lett å bytte plan på appen, så man kan betale mer for de måneder man trenger mer GB, så kan du lett bytte til mindre GB når du har ikke behov for så mye. Dekning kan være litt bedre tror jeg, men den er grei nok, og har blitt bedre de siste årene!
Hei Julia, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Dekningen blir stadig bedre, så vi håper at du er fornøyd med den nå. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Etter nettutfall og ingen dekkning en helg og fikk omsider svar ettet helg og de måtte undersøke og vente på svar fra Telia Sendte to screenshot av skjerm.hvor det ene viste ingen tjeneste vilet betyr ingen dekkning Og det andre viste chilli mobil vilket betyr dekkning Det var kundbehandler ikke stand til og skjønne , ble stille ettetpå Konklusjon : er liten forståelse for kundens informasjon
100 G for 350! Det er billig! Nettet fungerer fint, også til strømming. I alle fall for 1 person. 😀
Hei Eva, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice