Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Noe de kan bli mye bedre på er å respondere på messengermeldinger på Facebook. Jeg har aldri blitt svart av dem der. MEN, ellers så er jeg superfornøyd med FRI BRUK hos Chilimobil, endelig et abonnement som jeg ikke trenger å bekymre meg over på hvor mye data jeg bruker per måned :)
Selskapet har få avtaler med internasjonale operatører som betyr at du risikerer å være uten nett og dekning når du reiser til utlandet, selv om du har kjøpt ekstra GB. Dette har jeg selv opplevd, og kan helt ærlig si at det er det skumleste og mest frustrerende situasjon å være i, da du er avhengig av å kunneholde kontakt med de du reiser med i tilfelle du går deg vill. Jeg har hatt abonnementet i 14 dager, og sier det opp i morgen.
Chilimobil, tross Telianett, har ikke dekning. Der et Teliabonnement virker, vil ikke Chilimobil fungere. Hjelper ikke å lokke med fri data når dette bare er juks. Chilimobil gir deg som kunde veldig mye frustrasjon.
Det som er bra, er at det er billig og en av de som har raskt Internett.
Bra abbonement, mye data for pengene, kundeservice har dårlig åpningstid og appen fungerer ikke.
Gode erfaringer fra min side, har vært rask til å svare på spørsmål, mobil data har vært stabilt og raskt tilsendt nytt sim kort når jeg først byttet leverandør.
Abbonementet er bra, og jeg er svært fornøyd med det. Ingen problemer i forbindelse med verken samtaler eller mobildataen. Derimot er det mangler og problemer med appen og nettsiden, som sjelden er oppdatert. Kundeservice på tlf er derimot alltid behjelpelige og høflige. Så alt i alt er jeg svært fornøyd med chilimobil.
Litt startproblemer, men kom meg på nett og trenger ikke tenke på bruk no mer... :) Kom ikke på nett første halvtimen etter oppkobling. Fikk kjapt hjelp på Messenger og har funka fint til nå... Minus for at jeg ikke har fått ‘min chili’ opp å gå enda...
Bra priser og fantastisk support! Anbefales. Har selv fri data og er fornøyd
Har mobilabonnementet med fri data. Elendig dekning. Jeg har tidligere hatt Talkmore, og etter jeg fikk byttet til chilimobil har jeg opplevd dårlig dekning på de helt merkeligste plassene. (Da mener jeg 0 dekning) Aldri vært et problem tidligere. Ifb. Med ferie rakk jeg beklageligvis ikke å betale regningen i tide, og uten forvarsel sperret de liksågodt telefon. Og mail svarer de ikke på. Helt håpløse folk! Aldri hatt problemer med noen telefonabonnement tidligere, så tenkte som så: hvor ille kan det være? Å joda... ANBEFALES iKKE fra min side.
Leverer det dem lover :) super kundeservice som svarer raskt. Selv om jeg kun trengte å ringe 1 gang.
Fikk plutselig inkassovarsel på at jeg ikke hadde betalt. Ikke hadde jeg fått noe i posten, mail eller på tlf. Ringte å spurte om hva som skjedde. De sa at regningen ble sendt på Mail.. jeg var på sjøen så hadde ikke tilgangen Mail. Kom hjem skjekker Mail, ingenting var kommet bare velkommen til chillimobil. Dette har skjedd 2 ganger! Første gang jeg har fått inkassovarsel.. skjer dette igjen bytter jeg til noe annet!! Bra tilbud med masse surr vil jeg si. Beklager.
Hadde først det billigste abonnementet de har juni 2018. Dette virket ikke på vanlig mobildata. Prøvde å ringe kundeservice. Men fikk beskjed om at de hadde så mye å gjøre og prøve senere. Gikk inn på nettsiden, via WiFi, og fikk oppgradert til Free Data, ettersom jeg var på ferietur og var ganske desperat til å få mobilabonnementet til å virke. Men det har aldri virket på mobildata. Så da er det greit å tilby FreeData-abonnement. Har likevel fått regning som er en hundrelapp mer enn abonnement kostnaden oppgis til. Og jeg har knapt brukt abonnementet. Norges billigste mobiloperatør? Javel. Noen spør om man kan anbefale et produkt. Her er det vel snakk om at man ikke kan advare sterkt nok mot Chilimobil. Trodde ikke det var mulig
Har kjøpt 5 mobilabonnement. Kjempefornøyd alle sammen i familien og aldri mer fri for data 👏👏👏
Masse problemer hele tiden! Surfen forsvinner uten at noen vet hvor. Kundeservice brukte disse ordene selv! Bruker mail når dem sender ut faktura. Får ikke mail fra dem fast dem sier at dem sendt det ut. Du har 14 dager på deg å betale en faktura som du ikke mottar. Visst du ikke betaler innen 14 dager går det til inkasso! Masse kostnader å dem driter i å hjelpe deg som kunde! VELG NOE ANNET!!!!
De satser på å tjene på fakturaer som forsvinner i mailen.