Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mobilabonnement bestilt på mandag med beskjed om at SIM-kort vil bli sendt ila 3-4 virkedager. Får melding på fredag kl. 15 om at nr mitt overføres førstkommende mandag uten at jeg har mulighet til å sjekke postkassa eller ringe pga jobb for enten å utsette portering eller forsikre meg om at SIM-kortet er sendt. Kundeservice stenger 17.00 på fredag og er ikke oppe igjen før på mandag hverken på tlf, mail, chat eller Facebook! Jeg har jobbet i telebransjen i 6 år, og ville gi en sjanse til et lite selskap, men jeg angrer allerede pga useriøsiteten og utilgjengeligheten deres!
Tilbudet er bra, men kundeservice er ikke-eksisterende. Har hatt stengt mobilabonnement 3 ganger, uten forklaring. Hold dere unna, de seriøse mobilselskapene kommer nok på markedet med prisdyktige tilbud, og da er det game over for de ikke-eksisterende ansatte hos bedriften. Trist.
Flyttet fra Telenor til Chilimobil for å spare noe men fysj kjempe dårlig dekning her. Flytter tilbake til Telenor igjen snarest.
Har lastet ned mye fra Netflix til mobilen og fikk plutselig varsling om det tydet på jeg har brutt vilkårene... Kjenner det er ganske provoserende. I tillegg vil abb. endres om jeg ikke ringer kundeservice.. som da hadde over 40stk i kø, og selvfølgelig gikk det ikke an å bruke chatten fordi det var for stor pågang.... Hold dere langt unna om mulig. Kundeservicen er elendig
Data rollover eksisterer ikke hos chilimobil. De sier at dataen automatisk blir rullet over til neste mnd, men mine erfaringer tilsier noe helt annet. Men det verste er at de aldri svarer hverken på mail eller tlf. Prøvde å få utsatt en betaling, men endte opp med inkassokrav rett og slett fordi chilimobil ikke er intr i å svare de allerede eksisterende kundene sine.
Jeg har chili bare en dag. Hadde ikke problemer å bytte sim kortet mitt. Appen er oversiktlig. Dekning er bra, internet rask. Akkurat nå er jeg ganske fornøyd. Jeg har valgt fri data. Det var på tide å ha mobilabonnementet med fri internet og rimelige priser.
Får faktura på epost Kjapt kontakt på kundeservice igjennom e-post God dekning der jeg bor God datadekning Finner ikke noe gæli med dette jeg da :)
Jeg skjønte ingenting av chili mobil. Etter 2 dager fikk melding..Du nærmer deg maks dataforbruk for ditt abonnement denne måneden. Hastigheten vil da sette ned til 64 kbit/s.Jeg har bestilt fri data.. Hvordan er det mulig. Det har ikke noe forklaring på.. På appen var det ikke mulig å se forbruke. Angrer veldig på at jeg har brukt tid til å gå over til chili mobil. Helt forkastelig.. Anbefaler ikke til noen.
Bestilte abonnementet Fri Data for 2 uker siden. Fikk mailer med Sumo abonnement og bekreftelse på bestilling av mobilabonnement direkte. Fikk sms 1 dag før portering til nytt simm. Da lå simmkortet i postkassa med pin og puk. Dette tok ca 7 dager å få. Porterte på varslet tidspunkt på minuttet og jeg satte inn nytt simm. La inn medfulgt pin på telefonen og voila. Dekning er identisk med den via Chess (nå Telia). Testet hastighet og den er lik om ikke bedre. Ønsket jo ikke denne Sumoshiten, så jeg sendte mail til Chilimobil i stad kl 14. Fikk svar kl 16 om at fornyelse av Sumo var stoppet. Har prøvd å dele wifi fra telefonen, for de som lurer på dette. Det fungerer helt utmerket. Har jobbet endel fra laptop via vpn og remote desktop. Ikke noe problem. Faktisk foretrekker jeg det fremfor bredbåndet hjemme, da det er minst dobbelt så raskt. Streaming av innhold er det tyngste og det som belaster nettet mest. Dette har gått smertefritt. Har også streamet via delt internett på telefon og det fungerer fint. Men varsko: ikke overdriv, da unormalt høyt forbruk kan bety sperret abonnement. Dette er ikke et bredbåndsabonnement. Personlig skulle jeg helst sett at de fjernet denne «regelen». Kan ikke si noe negativt så langt. Fikk til og med faktura med kun beløp tilsvarende antall dager igjen i inneværende måned. Bra! Og forfallsdato 20. er fint, da mange får lønn denne datoen. Skulle kanskje sett at Min Side ble bedre, men dette er jeg sikker på kommer etterhvert, når Chilimobil får tatt igjen pusten.
Fungerer akkurat som det skal! Har brukt abonnementet i ca 2 uker og har ingenting å utsette. Jeg sendte en e-post ang. adresse endring og fikk svar om at det var ordnet neste dag. Appen har hatt noen innlogging problemer, men etter en re-installering i går fungerer også denne bra.
Vet det kunne vært noe bedre kundeservice, men for slike som meg som ytterst sjeldent snakker med kundeservice er dette et topp abonnement.
Har nå fått testet det nye abonemanget hos chilli. Fungere kjempebra. Har hatt noen spørsmål når eg skiftet. Men fekk hjelp av hyggelig kundeveileder. Eg valgte abonemang med fri data. Er kjempefornøyd. Anbefaler denne mobil leverandør på det sterkeste.
Endelig har vi fri data i Norge. På tide at noen har tatt steget, håper så mange som mulig velger å slenge seg på for å støtte oppunder Chili! Telenor og Telia lever alt for godt med for liten konkurranse, tror Chili har fått tankene til å svirre hos de. Har selv flere venner og kjente som har byttet og alle er meget fornøyde! I august brukte jeg over 200gb data, for 399, det er en deal jeg fint kan leve med! Og jeg kunne brukt mer, om jeg ville, det er det beste. :) Dekningen kunne tidvis vært bedre føler jeg. Dog stort sett fornøyd. Kundeservice har jeg foreløpig ikke hatt behov for å benytte meg av.
Hvis Chilli mobil ikke fikser hastigheten på roaming så anbefaler jeg Ikke Chilli. Byttet fra Onecall som hadde langt bedre hastighet. Nytter ikke med fri data som chili tilbyr når hastigheten er på nivå med gammel ISDN linje.
Har ikke noe spesielt å utsette på dem, bortsett fra mobilappen som ikke er oppe å går ordentlig, det er jo ingen krise, men dem satte en dato for når den skulle funke. Har enda ikke skjedd..... Utover det, fungerer det helt ok til min bruk 👍😊
Fri data og god surfeopplevelse er grunner nok til å velge Chilimobil. Deilig å se på video uten å tenke på datagrenser! Begrensninger til en mobil kan jeg leve med. Ikke opplevd noe negativt. Hyggelig folk på kundeservice. Simkort fungerte uten problemer. Regninger er i følge avtale. Hastighet på internett er mer enn nok til vanlig video-streaming. Kort sagt: Har lenge ventet på fri data og tar imot dette tilbudet med takk! Selv om det er 1000 Gb til rådighet, er vanlig bruk for meg ca. 100 Gb i måneden. Da bruker jeg det jeg ønsker. :-)