Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.
Alt er elendig med dette selskapet. Ikke får man faktura, går bare rett til inkasso før man får regning, og når man da skal ringe inn til chili mobil må du vente hvertfall 30 min for å komme gjennom. Er så utrolig dårlig! STYR UNNA!
Man står allerede som nr. 31 eller 19 hvis man ringer kundeservise. Har jeg aldri opplevt før sånn.... Jeg bytter snart.
Trodde det var mer seriøst, bestilte telefon abonnent får aldri bestillings bekreftelse eller sim kort. Sender epost komplett umulig å få svar, ringer inn nesten umulig der å, fikk svar til slutt der satt det noen som var helt uten erfaring bare rør, fikk sagt opp men regningen kommer selv om jeg har sagt opp.
Det er en grunn til at telefonselskapet er så billig! De svindler deg med å sende faktura for en tid du ikke har brukt de som leverandør. De brukte 1 mnd på å sende sim kort. De sier de sletter fakturaen som er feilberegnet, men likevel før du purringer. Kunderservice? Hvor begynner man, det tok 25 minutter i kø på tlf, løste det problemet = Nei!. De svarer ikke på Facebook selv om de ser du har skrevet. (Sjekk Facebook siden deres og se om du finner noen som skriver noe positivt om de) Mail nytter ikke, ikke fått svar på 1 mnd. Styr unna dette uprofesjonelle firmaet, det fortjener å gå konkurs. Gå til komplett isteden som matcher pristilbudet deres!
De klarte ikke å sende nytt sim-kort etter bytte fra telenor til telia innen fristen. Det tok 11 dager og tre telefoner, før jeg mottok nytt sim-kort. Jeg fikk da kontantkort som ikke ble bestilt. Når jeg ringte til dem måtte jeg vente totalt over en time før kontakt på de tre telefonene Nå har jeg byttet til one call familie. Det har jeg god erfaring med.
Ingen problem så langt, simkort kom og operatørbytte gikk smertefritt. Savner Min side men forstår det jobbes med saken. Har ikke noe å klage på.
Her i huset har vi alle kontantkort fra Chili Mobil, og har alltid vært svært tilfreds med det. Det har vært billig, påfylling har vært mulig både via nett og fra et stort antall utsalgssteder, og dekningen har vært superb! Men så byttet de nett til Telia, vi mistet signalene på telefonen, og har nå vært uten signaler eller brukbart simkort i 1 måned. Vi har kontaktet dem gjentatte ganger på både mail og Facebook, og vi fikk først svar når vi åpenlyst etterlyste svar på "veggen" dems på Facebook. Da lovte de å sende nye simkort fortest mulig. 1 uke gikk, ingen simkort. De påsto at det måtte ha blitt borte i posten. Nye simkort sendt. Ny uke gikk, med samme svar som før. 3dje forsøk, ny uke gikk, og denne gangen fikk vi faktisk simkortene(!), men disse må aktiviseres via kundeservice. Og nå er vi tilbake i en runddans med å få svar fra kundeservice, bare for å få aktivisert simkortene vi har ventet en hel måned på. Slik det er nå, så råder jeg til å styre unna.
Etter at de byttet nett fra Telenor til Telia har dekningen drastisk blitt dårligere, kommer ikke lenger inn på min side. Prisene har steget og grunnlaget for å gå fra Telenor til chilimobil har blitt borte, blir å gå tilbake til Telenor.
Elendig og useriøst selskap. Svarer ikke på kundeservice.
Etter å ha ombestemt meg på overføring av abonnementet mitt til chilimobil kansellerte jeg ordren dagen etter jeg porterte den. Avbestilt via messenger og fikk beskjed at den var kansellert. En tid senere ble plutselig abonnementet mitt stengt og var avsluttet hos min operatør. Dette kunne ikke åpnes igjen umiddelbart pga chili hadde overtatt. Jeg måtte da vente i fire dager før det ble åpnet igjen, og prøvde på en dialog med chili om å kunne bruke deres kort uten kostnad i perioden, siden det var de som hadde gjort en feil, men fikk aldri svar av de, selv etter gjentatte henvendelser..
Dårlig dekning først og fremst, blir ikke varslet om brukt opp mobildata og til syvende sist dårlig kundeservice.
DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG! Det har gått en måned siden jeg bestilte overflytting og har ikke mottatt noe simkort. Venner av meg mottok ikke simkort og i tillegg sperra de det gamle abonnementet hos den gamle leverandøren så da stod venna uten mobil på ubestemt tid. De skylder på bytte av nettverk til Telia, men det er bare ren udugelighet!
Etter de byttet til Telia har jeg sittet uten tlf i snart 4 uker, klager hver dag men til ingen nytte. Sender eposter men får ikke svar. HOLD DERE UNNA!
Rot med oppretting av abonnement, håpløse "dine sider" og nå 19 dager uten telefon pga. manglende utsending av nytt simkort da de byttet nett til Telia. Ingen konkrete svar på når jeg skal få nytt sim-kort.
Det er det mest talentløse æ har vært bort i. Burde aldri bytta på slik måte dere har gjort uten å påse at deres kunder hadde mottadd simkortan. Slett service. Har vært veldig fornøyd med chilli men det her slakta virkli chilli 100%...