Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i ytre strøk av Trøndelag , mange områder uten dekning , samt i tunneler . Mangler Din Sky i abbonnement
Hei Eli, Takk for din tilbakemelding! Vi er veldig lei oss for at dekningen ikke oppfyller forventningene i ytre strøk av Trøndelag og i tunneler. Telia jobber kontinuerlig med å bygge ut sitt nettverk for å forbedre dekningen. Dessverre har vi ikke Din Sky mulighet per nå, men tak gjerne kontakt med oss på Kundeservice så kan vi eventuelt gå igjennom andre muligheter som kan erstatte Din sky. Takk for at du deler din erfaring med oss – vi setter stor pris på det! Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Telefonen virker uten noe problem. Hva mer kan man vente ?
Hei Geir! Vi setter pris på din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Helt greit, som forventet. Det er grei pris for et greit mobilabonnement, hva mer trenger man liksom.
Hei Siri! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Varm hilsen Maiken, Fjordkraft Mobil.
Byttet pga fikk tilbud. Pris ok, men dekning betydelig værre selvom det skal være telenor
Hei Van Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at dekningen ikke lever opp til forventningene, spesielt når du har byttet på grunn av et godt tilbud. Selv om det er Telia-dekning, kan det være variasjoner i signalstyrke avhengig av hvor du befinner deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på epost for råd og veiledning dersom du ikke har anledning i arbeidstid: [email protected]. Du kan også nå oss på telefon 55 52 67 00 eller chat på våre nettsider mellom 09.00 og 16.00. Hilsen Camilla, Fjordkraft Mobil
Jeg opplever at kvaliteten som leveres er god! Jeg får det jeg betaler for. Og det er veldig enkel oversikt i appen!
Hei, Simen F! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Varm hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
Hadde trøbbel med PUK kode torsdag 21.11. og fikk umiddelnart hjelp
Hei, Marit Takk for hyggelig tilbakemelding og kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen. Med vennlig hilsen Marcus, Fjordkraft mobil.
Virker kjappt og ok på mobil ,Nettbrett ! Bra info om tapte anrop når mobil avslått
Hei, Fridtjov! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Varm hilsen Amalie, Fjordkraft Mobil.