Meny
Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Bytt på nettsidene til Fjordkraft Mobil
1 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
2 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
2 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
4 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
4 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
8 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
15 GB Ung
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
8 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
8 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
15 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
15 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
40 GB
Fri tale, SMS og MMS
136 omtaler
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
11
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg opplevd så mye griskhet av et mobilselskap. Det er synd at det var bare nå at jeg for første gang leste andres erfaringer med dem! Jeg fikk lyst til å skrive nettopp fordi min erfaring var veldig dårlig. Jeg måtte betale dobbelt ved bytting av abonnementet både da jeg først byttet til dem, og nå at jeg byttet fra dem. For hele måned, selv om jeg brukte kun 2 dager med dem. Også mens jeg var abonnent, så skjedde det at mitt SIM-kort plutselig sluttet å virke, så sendte de et nytt kort, men mot et gebyr! Har faktisk aldri opplevd at jeg må betale for et nytt SIM-kort, og dette var ikke tapt, men sluttet å virke som ikke nødvendigvis var min feil en gang. Og så må jeg si det samme som mange her har skrevet allerede: jeg gikk veldig fort tom for data. Utrolig fort. Jeg skyldte på alt mulig men ser nå at det er mange som opplevde det samme... Anbefaler absolutt ikke å bruke Fjordkraft Mobil.

Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelkraft"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.

Røgnvaldur
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri vært så fornøyd med et mobilabonnemang. Så enkelt og greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service og dem tar betalt med gaffel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette firma oppfører seg arrogante over telefon. De kan ikke svare på hvorfor ting er blitt som det er blitt. På regningen kommer det små merkelige beløp pr telefon samtale som igjen blir store hvis man ringer en del. Så porterer jeg fra dette firmaet. Da skal de likevel ha betalt for tiden som jeg ikke er kunde hos dem. Så sender ganske kjapt til Inkasso. Hvor jeg tvister på beløpet og vinner. Men det er dessverre mange der ute som ikke gjør det. Så sier dem til inkasso byrået av jeg aldri har kontaktet dem, noe som er blitt gjort flere ganger og som min anropslogg er bevis på. HOLD dere langt unna, hvis dere ønsker å slippe trøbbel med regninger..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vært fornøyd tidligere og håper at det fortsetter fremover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan gi beskjed om å øke GB i sommerhalvåret, da jeg bor på campingplass og så redusere når jeg drar.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.06.2021 16:22
Hei Hege T, Takk for tilbakemeldingen. Kjekt å se at du er fornøyd med oss. Dersom du ønsker å øke GB på ditt mobilabonnement så kan du gjøre dette via appen eller min side. Du kan også ringe vårt kundesenter på 230 06100 så hjelper de deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Michael S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Norge til Eu ringe"
2 syns denne omtalen er nyttig

ringe fra norge til eu fungere ikke med små abonnement .Fikksperre. Hva er det umulig. Skal jeg shifte abonnement. no problem

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.06.2021 10:19
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med kundesenteret så kan de bistå deg med å ringe til utlandet. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noe problemer med Fjordkraft Mobil. Hverken med dekning, kundeservice eller med faktura. De gangene faktura har vært over mnd-beløp, er det pga min bruk. Har ikke noe problem med å anbefale FKM til hvem det skulle være.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.05.2021 14:07
Hei Helge, Så flott å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på min opptjente rollover"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 2gb.+2gb og gikk ned på ett abb. 1gb. og mistet min ærlige opptjente roll over med ett penne strøk ,oppfatter det som svært irriterende......

Svar fra Fjordkraft Mobil
31.05.2021 11:29
Hei Ter G. Takk for din tilbakemelding. Det er lei å høre at du ikke er fornøyd med data-rollover praksisen vår. De aller fleste mobilabonnement i bransjen vil en nedgang i abonnement-størrelse, føre til tap av opptjent data. Vi beklager for at dette ikke har kommet tydelig nok frem. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR