Meny

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
3 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
5 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
15 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
30 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
SIM-kort
eSIM
210 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 26 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldrigt haft så dålig abonnemang som fjordkraft"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ångrar jag gikk øver till fjordkraft. Dom stjel data . Dålig kundeservice også

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice er elendig. Abonnementet er greit nok."
1 syns denne omtalen er nyttig

Må være strømkunde for å få billigste abonnement. Har flere dårlige erfaringer med kundeservice på strøm som ikke svarer på spørsmål og som ikke tar kunder alvorlig. Har sagt opp både mobilabonnement og strømavtalen. Oppfordrer andre som har dårlig erfaring om å spre budskapet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
30.11.2022 15:45
Hei Sigurd. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lei av å bli lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett skal være rett- de første månedene var ok, prisen også .Så begynte Fjordkraft å sende papirfaktura a 59 - til tross for efakura og avtalegiro! Etter to måneder og ingen endring byttet jeg til plussmobil (kjempefornøyd) .Byttet var den 4. i måneden. Gjett om jeg måtte betale for hele måneden?! Nei, styr unna er mitt råd!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:14
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjeltring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft sender papirfaktura selv om du har avtalegiro og tar 59kr i fakturagebyr.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:09
Hei Odd, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at man kan få papirfaktura og fakturagebyr selv om man har Avtalegiro. Avtalegiro sørger for at fakturaen din blir betalt automatisk til forfall, men påvirker ikke hvordan vi sender fakturaen til deg. Om du vil unngå fakturagebyr tilbyr vi også å sende fakturaene på både e-post eller eFaktura, dette er helt gratis. Avtalegiro beholder man selv om man endrer hvordan fakturaen blir sendt til deg. Håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden, jeg er helt sikker på at du får en svært konkurransedyktig pris hos oss om du sparer deg for fakturagebyret. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei og billig mobiloperatør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt problemer de ca 5 årene jeg har vært abonnent. En av de billigste, om ikke den aller billigste. Ikke har jeg strømabonnement der heller, men hos Trøndelag kraft som er samarbeidende 👍

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:06
Hei Atle, takk for den fine tilbakemeldingen din. Utrolig kjekt å se at du er fornøyd med både abonnement og pris. Husk at du også kan følge med på mobilabonnementet ditt i Trøndelagkraft-appen, og følge med på blant annet forbruk og faktura. Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Per A. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tverr, påståelig og lite imøtekommende kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble tvangsflyttet hit fra Skymobil for ett år siden. Har siden den gang klart meg bra med 1Gb data pr måned og siden jeg i all hovedsak befinner meg på steder med wifi, så har jeg innimellom til og med klart å få data tilgode ved slutten av perioden. Unntaket har vært i sommer hvor jeg med viten og vilje kjøpte et par ekstra datapakker under en 14-dagers bilferie til Finnmark. Så startet rabalderet da jeg nylig byttet ut min gamle telefon med en ny som er 5G-kapabel. Jeg vil forøvrig advare mot appen "Speedtest" som tydeligvis er i stand til å konsumere store datamengder på kort tid. Jeg foretok et par forsøk med denne første gang jeg kom inn i 5G-dekning for å teste hastigheten på nettet og i ettertid ser jeg at dette alene konsumerte over 3Gigabytes! Så langt er dette "my bad". Det er bare det at jeg abonnerer på tjenesten "datakontroll" og trodde at når resterende kvote på abonnementet (ca 800 Mb på dette tidspunktet) var oppbrukt, så ble det hele stoppet. Påfølgende kjøp av datapakker for å komme ajour ble tydeligvis umiddelbart brukt til "å betale gammel gjeld". Jeg kontaktet kundeservice og la fram dette problemet, men har sjelden så fort fått følelsen av å være en som bare skulle prøve å lure seg til noe form for kompensasjon for en situasjon som jeg selv har satt meg i. Min intensjon var imidlertid bare å finne ut hva som skjedde. Jeg fikk tydelig beskjed at Fjordkrafts systemer ble brukt av mange kunder og at ingen andre enn jeg har opplevd og rapportert noe slikt (er det ikke en første gang for alt?). Ikke komme her og komme her! Jeg ba om en utskrift av databruken min for september og mottok denne dag - og skulle du ha sett! Jeg klarer ikke å tolke rapporten på noen annen måte enn at "datakontroll" ikke fungerer etter hensikten og at du kan risikere å bli belastet for overforbruk ift kvoten din i ettertid. Dette var den berømte dråpen for meg, jeg gidder simpelt hen ikke å bruke energi på å argumentere med en solid vegg av uforstand og uvilje. Fjordkraft: dere "vant" diskusjonen, men tapte to kunder (kona og meg). Sayonara og lykke til videre!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:04
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Sverige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen dekning i Sverige. Ingen kundeservice i helgene. Dette er jo så håpløst som det kan forblitt. Men har god delning i Norge.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Olaug. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kan bekrefte for deg at vi har dekning med Telenor i Sverige. Det kan i noen tilfeller ikke være optimal dekning basert på hvor man er, men generelt sett skal man ha god dekning i Sverige. Per dags dato har vi ikke åpent kundeservice i helger, beklager ulempen dette kan ha medført i saken du beskriver. Hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er superfornøyd, men jeg ønsker 5G, så jeg byttet fordi ICE sa til meg at dere ikke hadde 5G. Venter i spenning på om jeg blir like fornøyd som jeg har vært med Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:04
Hei, det var trist å høre at du byttet. Vi kan bekrefte at vi også tilbyr 5G. Så lenge du har en mobiltelefon som har 5G, og du er i et område med 5G mast, så skal det fungere fint. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR