Meny

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
5 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
15 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
30 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
Fri tale, SMS og MMS
174 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God hastighet"

Hastigheten på nettet er tilfredsstillende. Prisen på data kunne vært bedre sammenlignet med de billigste. Men de skal ha for god dekning å enkelt å oppgradere abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ALT GIKK GALE DA FJORDKRAFT TOK OVER SKYMOBIL"

Den verste av de verste mobiloperatørene noen gang jeg har vært borti. Evig mye rot, bare feile fakturer, løfter som aldri ble holdt, kundeservice som er skamforvirret og ikke løsningsorientert i det hele tatt, og skylder på kunden. Jeg benyttet i utgangspunkt en skymobilabbonement på 39kr pr mnd. Lovte meg samme pris gjennom overføring til Fjordkraft, men allikevel ble det en 580kr faktura på meg de siste to mnd. De lovte meg dobbel data de to første mnd, men det er ren svindel. Brukte «dobbel data» så får de meg til å betale 580kr. Uten at jeg får faktura gjennom bank eller mail eller post. De bare trekker rett fra konto. J***a forbanna banditter f**n. Så helt forbanna j****g ass.🤓🤓 tullete mobiloperatør

Arne M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lyktes med svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.

Grumpyoldman
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice og spam oppringning"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, rask respons billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ventetid hos kundeservice mer enn 30minutter - 19.1.22 kl.1000"
1 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grådig og rotete"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Banditter"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR