Meny

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
1 GB
pr. mnd
119 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
3 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
5 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
15 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
15 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
30 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
SIM-kort
eSIM
192 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil

Fjordkraft er et norsk strømselskap stiftet i 2001. I 2017 endret dette seg slik at man nå også kan kjøpe mobilabonnement gjennom Fjordkraft. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Fjordkraft for å få mobilabonnement, men en redusert månedspris på mobilabonnementet tilbys til alle eksisterende kunder, og til de som også velger å flytte sin eksisterende strømavtale til Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Christian T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt abonnement og mangelende kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt abonnement og lite data. Kundeservice stenger telefonen kl 18, men de reklamerer med kl 20. Det henvises til min side i alle spørsmål, og e-post tjenesten på nettsiden svarer error. Lykke til!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Efaktura"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært fornøyd med abbonementet generelt. Men vanskelig å nå kundeservice, chat er nesten aldri åpent og ikke svart på e-post. Jeg ønsker efaktura men på mine sider (mobil siden) så finner jeg det ikke, heller ikke når jeg googler og går via de linkene. Jeg fikk kontakt med chat som sa det så greit ut, men har fått brevfaktura.. Skulle nok ha byttet før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke svar fra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Funker bra men vil KUN tilby papirfaktura for 59,-/mnd."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke valgt Fjordkraft, blir bare overført til dem. Forrige provider var helt makaløst og tilbød e-faktura. Abonnementet skulle liksom ikke innebære endringer, men et fakturagebyr på 59,- oppå et abonnement på 119,- er for drøyt. Jeg finner meg en annen leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
31.05.2022 09:04
Hei, og takk for tilbakemeldingen din Peter. Det er fullt mulig å få fakturaene våre både som eFaktura eller via epost, man slipper fakturagebyret med begge disse alternativene. Dette kan man endre selv via Min Side, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Vi ser allikevel at vi kunne gjort det enda enklere for deg å endre på dette selv, slik at du unngikk å få papirfakturaen du har fått, takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:05
Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fordel avtale 249.- for 10mb med rollover. Og billig strøm avtale...

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Urimelig å kreve en hél måned portering 1 dager inn i måneden""
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnement i 1mnd skifte, pga av heligdag den 1 første. skjedde dette den 2. ble belastet for hele mnd. fjordkraft sier dei leier av telenor. og dei må fakturer for hele mnd

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei Helge og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke helt hva folk klager så fælt over her inne, på Fjordkraft. Jeg har vært kunde hos dem i flere år, både strøm og mobil, og er fornøyd så langt. Oppfatter dem som et ryddig og godt selskap. Hyggelige kundebehandlere har de også. Lett forståelig app, hvor du kan skifte datapakke lettvint sjøl. Og hvor du kan følge med på strømforbruket ditt. Veldig greit, synes jeg.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR