Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
369 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
369 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
42%
Middels
42% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 369 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
113
40
35
51
130
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 369 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dekning.

Omtale av  Eivind

Var fornøyd med Fjordkraft mobil,nær dei benyttet Telenor.Elendig dekning med Telia,tilgjengelig data brukes også fortere opp!Vil bytte over til noen med Telenor dekning!

Svar fra Fjordkraft Mobil
18.08.2023 15:45

Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du har vært fornøyd med oss. Det vil alltid være slik at i noen områder vil Telia være bedre enn Telenor og motsatt. Håper Teliadekningen din blir bedre når Telia er ferdig med sin utbygging og du kan komme tilbake til oss:) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig abonement! Dårlig dekning. Ikke verdt pengene. Anbefales ikke.

Omtale av  Stian

Havner stadig på roaming. Omentrent ingen mobilnett i sverige, kunne ikke ringe kona som satt på siden av meg da vi var i Udevalla, internett var helt borte. For dårlig dekning hjemme i norge også (østfold) Ble flyttet fra gudbrandsdalen energi (som hadde telenor dekning og fungerte helt topp) til Fjordkraft med telia og ble sjokert over hvor dårlig mobildeknig vi fikk. Anbefaler ikke Fjordkraft så lenge dem har Telia dekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 13:11

Hei! Takk for din tilbakemelding. I utlandet må roaming være på om du har en Android telefon. Det vil komme oppdateringer på simkortet som gjør at påsikt vil du ikke trenge det i utlandet. Det vil være som det har vært tidligere, steder hvor Telenor er bedre enn Telia og omvendt. Ønsker deg en god dag :) Med vennlighilsen Fjordkraft

Elendig!

Omtale av  Robert S

Etter at de byttet i fra Telenor til Telia har dekning blitt elendig. Er nå på ferie i Danmark å må låne nett av samboeren for å skrive denne anmeldelsen. Kommer nok til å bytte mobilselskap når vi kommer hjem.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 13:06

Hei! Takk for din henvendelse. Om du har en android telefon må data roaming være på i utlandet for å få dekning, det vil komme en oppdatering på simkortet fra Telia som gjør at du påsikt kan ta dette av. Det vil som tidligere være områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.

Svindel og løgn

Omtale av  Andreas H

De lar være å sende ut regning selv om du har Avtalegiro, og så stopper de abonnementet uten varsel. Jeg ble lovet en gratis måned, men fikk i stedet ekstra regning etter å snakket med dem. Verst i klassen, og de blir selvsagt byttet ut umiddelbart. De lovet også at telefonen skulle komme på senest etter 30 minutter. Det tok to timer, så ærlighet er fraværende

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 13:04

Hei! Takk for din tilbakemelding. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløp skal trekkes på forfallsdato. Denne endrer ikke forsendelesemåte på faktura, så der må du velge mellom papirfaktura, epostfaktura eller efaktura. Får ikke se enkelt saker her, anbefaler deg at du tar kontakt med oss for at vi kan se på den sammen :) Ønsker deg en god dag Med vennlighilsen Fjordkraft.

Dårlig/ ingen dekning med Telia

Omtale av  Anne G. M

Har vært 14 dager på ferie uten telefondekning fordi Telia ikke hadde dekning der jeg var, bare Telenor. Jeg var veldig fornøyd så lenge Fjordkraft hadde Telenorlinje.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 12:44

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil dessverre være som tidliger at i noen områder er Telenor bedre enn Telia og andre områder er Telia bedre enn Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig support og service.

Omtale av  Bernt

Mitt abonnement , som begynte med Hudya, har blitt solgt og overført flere ganger. Jeg endte altså opp i Fjordkraft mobil. Så fikk jeg nytt simkort for noen dager/uker siden. På en lørdag fikk jeg en oppgradering av telefonen, og måtte legge inn en SIM kode. Dette finner man på Min side. Men der kom jeg ikke inn for mailadressen var ikke godkjent(selv om jeg har åpnet disse sidene før) Da var det å kontakte support ??? Som ikke åpner før mandag kl 09.00. ???? Ikke engang en chatrobot... ingenting. 2 døgn uten mobil som jeg stort sett er avhengig av. En ting er den endeløse overføringen av meg som kunde mellom disse idiotselskapene, en annen er at man risikerer å bli uten telefon i dagevis pga manglende service. Som sagt dette selskapet er jeg ferdig med i alle avdelinger.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 12:06

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklagelig å lese at du ble sittende uten mobildekning denne helgen og opplevelsen av oss. Du vil alltid finne pinkoden på arket som ble sendt ut til deg sammen med simkortet. Det kom en ny min side innlogging ved overgangen til Telia hvor du må logge inn på nytt og lage passord. Vi har dessverre ikke åpent i helgene,men er tilgjengelig mandag til fredag fra 09:00-16:00. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.

Føler meg lurt

Omtale av  Yngve

Fikk tilbud om å gratis fastpris i tre måneder for å komme tilbake til Fjordkraft. De ga meg ikke beskjed om at det var en annen type abonnement som ikke hadde sperre for overforbruk. Når abonnementene er til to ungdommer, er det katastrofe. Fjordkraft er bare å holde seg unna. Har også dårlig erfaring med dem grunnet overprising på et strøm abonnement.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 11:54

Hei! Takk for din tilbakemelding. Gratis månedsbeløp gjelder den GB som er inkludert i abonnementet en bestiller. Dersom det er kjøp eller forbruk utenfor det som er inkludert i abonnementet, så vil det bli fakturert til kunde. Vi kan ikke se enkelt saker her, kan ikke du ta kontakt med oss så vi få se på saken din og finne en løsning ? : ) Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil har 369 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR