Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
353 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
353 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
41%
Middels
41% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 353 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
103
39
32
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 353 verifiserte omtaler på Bytt.no

Så langt så bra

Omtale av  Christine W

Jeg har ikke hatt Fjordkraft mobil mer enn 1 mnd. Men det som jeg ser etter er kostnadene og hva er inkø i prisen av 4g

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:21

Hei Christine. Takk for tilbakemeldingen din. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på kundeservice, telefon eller chat, for nærmere hjelp. Telefonnummeret vårt er 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strålende fornøyd

Omtale av  Gerd M. M

Abonemanget passer utmerket for meg, og er rimlig,dejjer mine behov.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:18

Hei Gerd! Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at abonnementet passer godt for deg og dekker dine behov til en rimelig pris. Vi er glade for å kunne tilby et produkt som møter dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft

Fornøyd

Omtale av  Yngve R

God pris og gode signaler! …. Litt dyrt når jeg måtte kjøpe ekstra data da wifien her var nede en dag

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:14

Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi pris på. Ta kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe du er misfornøyd med, så skal vi se om vi finner en løsning :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

God dekning

Omtale av  Markus

Litt kjedelig at det ikke er Telenor-dekning lenger, men Telia funker fint der jeg bor

Svar fra Fjordkraft Mobil
04.03.2024 13:11

Hei Markus. Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn at det funker! Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil

Rare greier

Omtale av  Amila S

Fikk «tilbudspris» på 5gb/mnd for både meg og mannen. Etter 10 dager får vi begge to beskjed at vi har brukt opp alt data. Dette kan ikke stemme

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.02.2024 15:07

Hei Amila! Takk for din tilbakemelding. Da vi ikke kan se noe informasjon om ditt/deres kundeforhold her inne, så ønsker vi svært gjerne at dere tar kontakt med vår kundeservice på tlf 23006100 eller sender en epost til [email protected]. Jeg er sikker på at vi klarer å finne en fornuftig forklaring og løsning på dette. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

STYR UNNA FJORDKRAFT MOBIL!

Omtale av  Silje G. H

STYR UNNA DETTE SELSKAPET. Jeg oppdaget i desember at de i flere måneder hadde trekt meg forskjellige summer i tillegg til mitt mobilabonnement. Har i flere runder kontaktet de og de sier at de skal betale tilbake pengene som de urettmessig har trekt fra min konto. Summen gjelder tilsammen nesten 2000 kr. Men pengene kommer aldri. Veldig useriøst selskap. Ikke vet jeg om de har noen planer om å betale tilbake heller. Har dere mobilabonnement gjennom Fjordkraft Mobil vil jeg anbefale alle å sjekke at dere ikke har blitt trekt andre summer utennom abonnementet deres, vil ikke forundre meg om dette har skjedd med flere også.

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.02.2024 09:39

Hei Silje G. H, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Vi lever av fornøyde kunder, og vi setter derfor pris på alle type tilbakemeldinger. Dette gir oss mulighet til å finne, rette og unngå feil i fremtiden. Vi håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få sett nærmere på saken din. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil

Villedende og dårlig.

Omtale av  Kenneth

Har hatt 15 GB data i mitt abonnement over lang tid til 299,- pr mnd. Samtidig har Fjordkraft mobil (vet ikke når) fjernet dette abonnementet og gir 20 GB til 299,- pr mnd UTEN Å INFORMERE meg om dette, eller overføre mitt abonnement til 20 GB mnd. Ønsket å benytte meg av deres tilbud om ubegrenset data til 299,- pr mnd da jeg oppdaget dette. Da jeg prøvde å bestille Ubegrenset data til 299,- pr mnd fikk jeg en pris på 379,- ..... dårlig kundeservice og villedende reklame...

Svar fra Fjordkraft Mobil
06.02.2024 13:05

Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Vi har nylig gjort noen endringer på våre mobilabonnement, som også vil være til fordel for eksisterende kunder hos oss. Per tid er ikke endringen gjort for eksisterende kunder, men dette vil også skje. Du kan endre ditt mobilabonnement på Min side på www.fjordkraftmobil.no til 20GB til 299,-. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 52 67 00 ved din anledning for et godt tilbud på Fri Data Normal-abonnementet. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil

Fjordkraft Mobil har 353 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR