Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi Mobil
3.2
35 verifiserte omtaler
Slutt for Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
35 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Middels
Gudbrandsdal Energi Mobil er rangert
#11 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler Gudbrandsdal Energi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 35 omtaler om Gudbrandsdal Energi Mobil

FILTRER OMTALER
11
1
12
4
7
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no

ELENDIG SERVICEHÅPLØST

Omtale av  Inger M

Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,

Nyttig (5)

Klarer ikke å rette opp i teknisk problem.

Omtale av  Tore A

Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.

Nyttig (7)

Ikke rollover kjøpt datapakke!

Omtale av  Jan

Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.

Nyttig (9)

Helt ok

Omtale av  Arvid A

Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!

Nyttig (5)

Påslag på 49.-

Omtale av  Kjell

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:55

GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dobbelt fakturagebyr

Omtale av  Mobilbruker

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:47

GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)

Nyttig (15)

Fri tale stemmer ikke

Omtale av  Pumba

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10:13

Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår. GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve. Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger! Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)

Nyttig (7)
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi Mobil mener

Gudbrandsdal Energi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR