Er så utrolig lei meg for at de plutselig sier opp alle som har abonnement hos GE. Jeg valgte GE på grunn av at de hadde telenordekning. Og det er totalt urimelig å bare sparke kunder over til noen som har Telia dekning. Det står i brevet at strømabonnement vil fortsette som tidligere. Men hvis rabatten på strøm blir borte på grunn av dette , så skifter jeg strømleverandør også.
!! GE mobil avvikler all mobilsatsing mai 2023. Kunder blir overført til Fjordkraft :-(
Fullstendig uakseptabelt lange ventetider telefonkø. Aldri tilbud om tilbakeringing slik andre firma gjør. Mailer til GE ignoreres og forblir ubesvart. Fortsetter å fakturere numre som er sagt opp skriftlig. Konsekvens: Umulig å kontakte selskapet for å rette opp noe.
Har brukt GE Mobil i snart 2 år. Funker fint, gode priser, rask og tydelig kundeservice. Har abonnementer tilpasset alle brukernivåer. Bra nettside og app som viser forbruk etc. Ekstrabonus for de som har strøm fra GE.
Hei Zanta, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har vært kunde hos GE mobil siden Komplett forsvant og er fornøyd med både service og dekning. I ikke-korona tider bruker jeg telefonen endel i England, Tyskland, Sverige, Nederland og USA og bortsett fra at jeg hver gang i USA må svar på melding om at jeg fortsatt skal bruke telefonen der (noe som er veldig tungvint og burde vært fikset for lenge siden) så anbefaler jeg GE.
Veldig fornøyd med GB som mobilkunde og strømkunde.
Hei Marit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har mobil og strømavtale til GE og er svert fornøyd.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Det er kun en ting som gjorde at jeg byttet: Manglende rollover! Når jeg kjøper og betaler for mer data litt sent i måneden får jeg svært liten glede av det. Man betaler mye for noe man ikke får utnyttet. Det som ikke er brukt slettes ved overgang til ny måned. Jeg opplever det som tyveri og har byttet til en annen leverandør
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er data rollover på våre abonnement, men ikke rollover på kjøp av ekstra mobildata. Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har hatt GE ei stund nå på mobil svært fornøyd ikke hatt noe form for problem, dekning er det samme som andre. Har og kontroll på data bruk på GE appen som eg har både til strøm og mobilen. 👏👏
Hei Bjarne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
bra mobilselskap men vurdere bytte senere vist jeg er ikke så forynød så, blir sikkert NoergesEngergi å prøve dem vist ikke bra så kanjse jeg vurdere bytte til Gudbrandsdal Energi Mobil ingen, ser ut feilene blir fixa men får se
Helt grei oppstart og alt funkere men syns dekningen er ikke så godt men tiden Vise seg, ellers bytte jeg mobilselskap vist forsette sånn dårling dekning, ellers er jeg fornøyd med ge mobil inntilvidre, jeg velge forbli kunde her, siden ge mobil er bra og bra kundeservice å 😁👌
Vi kjøper også strømmen fra GE og betaler da 119 kr per måned for 1Gb.
Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.
Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,
Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.