Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er så utrolig lei meg for at de plutselig sier opp alle som har abonnement hos GE. Jeg valgte GE på grunn av at de hadde telenordekning. Og det er totalt urimelig å bare sparke kunder over til noen som har Telia dekning. Det står i brevet at strømabonnement vil fortsette som tidligere. Men hvis rabatten på strøm blir borte på grunn av dette , så skifter jeg strømleverandør også.
!! GE mobil avvikler all mobilsatsing mai 2023. Kunder blir overført til Fjordkraft :-(
Fullstendig uakseptabelt lange ventetider telefonkø. Aldri tilbud om tilbakeringing slik andre firma gjør. Mailer til GE ignoreres og forblir ubesvart. Fortsetter å fakturere numre som er sagt opp skriftlig. Konsekvens: Umulig å kontakte selskapet for å rette opp noe.
Har brukt GE Mobil i snart 2 år. Funker fint, gode priser, rask og tydelig kundeservice. Har abonnementer tilpasset alle brukernivåer. Bra nettside og app som viser forbruk etc. Ekstrabonus for de som har strøm fra GE.
Hei Zanta, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har vært kunde hos GE mobil siden Komplett forsvant og er fornøyd med både service og dekning. I ikke-korona tider bruker jeg telefonen endel i England, Tyskland, Sverige, Nederland og USA og bortsett fra at jeg hver gang i USA må svar på melding om at jeg fortsatt skal bruke telefonen der (noe som er veldig tungvint og burde vært fikset for lenge siden) så anbefaler jeg GE.
Veldig fornøyd med GB som mobilkunde og strømkunde.
Hei Marit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil