Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fullstendig uakseptabelt lange ventetider telefonkø. Aldri tilbud om tilbakeringing slik andre firma gjør. Mailer til GE ignoreres og forblir ubesvart. Fortsetter å fakturere numre som er sagt opp skriftlig. Konsekvens: Umulig å kontakte selskapet for å rette opp noe.
Har brukt GE Mobil i snart 2 år. Funker fint, gode priser, rask og tydelig kundeservice. Har abonnementer tilpasset alle brukernivåer. Bra nettside og app som viser forbruk etc. Ekstrabonus for de som har strøm fra GE.
Hei Zanta, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har vært kunde hos GE mobil siden Komplett forsvant og er fornøyd med både service og dekning. I ikke-korona tider bruker jeg telefonen endel i England, Tyskland, Sverige, Nederland og USA og bortsett fra at jeg hver gang i USA må svar på melding om at jeg fortsatt skal bruke telefonen der (noe som er veldig tungvint og burde vært fikset for lenge siden) så anbefaler jeg GE.
Veldig fornøyd med GB som mobilkunde og strømkunde.
Hei Marit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har mobil og strømavtale til GE og er svert fornøyd.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Det er kun en ting som gjorde at jeg byttet: Manglende rollover! Når jeg kjøper og betaler for mer data litt sent i måneden får jeg svært liten glede av det. Man betaler mye for noe man ikke får utnyttet. Det som ikke er brukt slettes ved overgang til ny måned. Jeg opplever det som tyveri og har byttet til en annen leverandør
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er data rollover på våre abonnement, men ikke rollover på kjøp av ekstra mobildata. Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil