Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert februar 2024
Happybytes
4.0
963 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
963 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Utmerket
Happybytes er rangert
#5 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 963 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
706
47
34
59
117
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 963 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tipp topp kundeservice!

Omtale av  Bendik S

Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!

Svar fra Happybytes
06.09.2023 16:07

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Wifitale støttes ikke lenger. Manuelt oppsett for data i utlandet

Omtale av  Hilde H. S

Wifi tale støttes ikke av nye simkort. Det sies at operatørene må oppdatere blabla for at det skal skje. Telenor og andre operatører støtter wifi tale så skjønner ikke dette. Og tungvindt at man ikke aht automatisk data i utlandet. Må manuelt skrive inn mms oppsett mobildata apn osv. Syns heller ikke det fungerer med å finne nettverk i utlandet automatisk så for å få signal må jeg manuelt velge en operatør. Vi har dårlig dekning hjemme så wifitale er vi avhengige av. Det er mange måneder siden det trolig skulle bli fiksa men det skjer ikke noe. Så må bytte til en annen om ikke dette bedrer seg.

Svar fra Happybytes
04.09.2023 09:40

Oppklare det som syntes å være et par misforståelser. Selv om vi benytter Telenor sitt nett så har vi helt egen tekniske plattform. Det gir en masse fantastiske muligheter for oss å tilby nye tjenester til kundene våre. WiFi-tale har vært ute for en periode men skal sammen med oppdateringer hos telefon-produsentene være på plass igjen i løpet av kort tid. Når det gjelder data så er det ikke noe manuelt oppsett for det. Verken i Norge eller i utlandet. Det kan være du må søke opp nettverk manuelt for å få den beste dekningen men det er noe annerledes hos oss enn andre. MMS må i en kort overgangsperiode settes opp manuelt (tar 11 sekunder) og gjøres bare en gang når nytt SIM settes opp. Beklager at du ikke har vært fornøyd med oss men alt det overnevnte er som nevnt snart på plass. Thomas // Happybytes

Fenomenal kundeservice.

Omtale av  Egen N

Rask og smidig kundeservice. Chat fungerer utmerket med rask responstid.

Svar fra Happybytes
01.09.2023 10:57

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Gjengen på kundeservice sender en ekstra takk 🙏🏻 Thomas // Happybytes

WIFI tale

Omtale av  Yngve H

Står de har wifi tale og dette stemmer ikke, dårligere dekning. var i kontakt med kundeservice og de svarte ikke på melding da jeg sa at vi kommer til å bytte til ny leverandør.

Svar fra Happybytes
31.08.2023 18:01

Det står ikke noe sted at vi har WiFi-tale. Men det er på vei på plass hos de fleste telefonprodusentene. Vi har full Telenor-dekning men de betyr selvfølgelig ikke nødvendigvis at den er bra hos deg. Vi svarer ellers på alle meldinger så har du sendt det som en epost så sjekk i spam-boksen. Thomas // Happybytes

Beste priser, kundeservice slik den bør være hos alle

Omtale av  Asle B

Har seks abonnement med forskjellig behov. alt fra kun tale/sms til Fri data+. Prisene er bra, og bedre eller lik med de billigste. Bruker Telenors infrastruktur, I tillegg finnes det abonnement for de som ikke bruker data som er svært prisgunstig. Eneste minus nå er at man har gått bort fra at tvillingSIM kun koster for SIM kortet, til å ta betalt pr. mnd.

Svar fra Happybytes
23.08.2023 09:10

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Asle. Takk også for flott omtale, det settes pris på 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk flott service og god forklaring på overføring

Omtale av  Grete

Jeg er superfornøyd altså. Rask og god hjelp med å få mitt nye SIM kort til å fungere. Terningkast 6 :)

Svar fra Happybytes
21.08.2023 08:52

Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding Grete. Alltid hyggelig med fornøyde kunder. Takk også for topp omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

Styr unna

Omtale av  Stefan

Med forlokkende priser, både her hjemme og i utlandet, er det lett å bli fristet til å bytte til Happybytes. Nå har jeg brukt dem i et par måneder, men snart bytter jeg tilbake til Talkmore. Det har vært problemer fra første stund. Da jeg satt inn simkortet, virket ikke mobildata eller mms, etter kontakt med kundeservice fikk jeg oppskrift på hvordan endre oppsettet manuelt. Noe jeg gjorde, og da fungerte det. Siden opplever jeg treghet i både data og anrop, fikk da beskjed om å slå av og på volte. Når jeg gjorde det sluttet nummervisning å virke. Alle innkommende anrop vises som "ukjent". Håpløst! Det er også problemer med å motta sms fra Æ, VY osv. De sier de er kjent med problemet. Videre opplever jeg elendig dekning i utlandet. Har erfart ingen/elendig dekning i Saudi Arabia, Bahrain, Tyskland, Polen, Sverige, osv osv. Dekningen faller ut, plutselig virker ikke mobildata osv. Når det først virker er det supertregt. Dumt - for Happybytes har virkelig gode utenlandspriser sammenlignet med andre operatører. Men hva hjelper det når det ikke virker? Det virker som de kun samarbeider med de minste operatørene i utlandet. Kundeservice svarer raskt riktignok, men ofte til ingen nytte. Synes forøvrig de kunne være litt mindre bråkjekke med svarene de avgir omtalene her. Det er noe som heter ydmykhet, og de burde ikke avfeie faktiske feil og bagatellisere problemer man som kunde erfarer. Har forsøkt både Android og iPhone.

Svar fra Happybytes
18.08.2023 07:21

Beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi er alltid ute etter å løse problemer som oppstår så fort og godt som mulig. En del av det du beskriver er det dessverre vanskelig å forstå hva som kan være årsaken. Thomas // Happybytes

Happybytes har 963 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR