Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
997 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
997 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 997 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
731
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tipp topp

Omtale av  Heidi

Synes de holder det de lover, enda ikke blitt satt oppnå pris eller solgt på noe tull. Det var ikke akkurat sjeldent i det forrige selskapet keg var hos.

Svar fra Happybytes
13.09.2023 10:56

Topp at du er happy med oss Heidi. Lave priser og billig mobilabonnement er bedre en tull og tøys. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

synes det funker bra

Omtale av  John S

Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:14

Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes

Ikke tilfredsstillende

Omtale av  Fkl

Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:09

Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes

Useriøst

Omtale av  Ole P

De sender simkortet sent, og det tok 10 dager før simkortet ble aktivert. Jeg vil definitivt ikke anbefale det.

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:12

Vi sender SIM-kort stort sett samme dag eller dagen etter en bestilling. Men postgangen er det den er. Av den grunn settes også aktiveringsdato sånn at vi skal være sikker på at du faktisk har mottatt SIM-kortet. Vil du hatt tidligere oppstart hadde det løst seg med kjapp henvendelse til kundeservice. Thomas // Happybytes

Røddig og greit

Omtale av  Martin E. A

Ingen problemer, god kundeservice. Ingenting å utsette

Svar fra Happybytes
08.09.2023 15:41

Hyggelig å høre at du er happy med oss Martin 😃 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skuffet over HappyBytes

Omtale av  Daniel G

Jeg har vært kunde hos HappyBytes i flere måneder og var opprinnelig fornøyd med tjenesten deres. De tilbød rask kundeservice på nett, og de svarte alltid veldig raskt på henvendelser. Dessverre har situasjonen endret seg nylig, da de har gjort det umulig for meg å motta SMS fra flere tjenester som jeg bruker daglig både privat og i jobbsammenheng. Dette inkluderer tjenester som Æ-appen, VY, og programmer knyttet til Banqsoft og Entrust som sender engangskoder på SMS for innlogging. Jeg har klaget flere ganger i løpet av de siste to ukene, men den eneste tilbakemeldingen jeg har fått er: "Det jobbes med saken for å løse dette, foreløpig er det ingen forventet rettetid." Det virker som om dette problemet påvirker alle HappyBytes-kunder, og det har pågått en stund nå. Derfor vil jeg sterkt anbefale å vurdere andre mobiloperatører dersom du er avhengig av SMS for viktige oppgaver. Jeg har nå byttet til ICE i løpet av den første uken i denne måneden på grunn av behovet for å motta disse SMS-ene. Det er viktig å merke seg at HappyBytes har en bindingstid som strekker seg ut over hele den påbegynte måneden. Dette innebærer at du må betale for hele måneden, selv om du avslutter tjenesten midt i måneden. Dette er noe du bør være oppmerksom på hvis du vurderer å bytte.

Svar fra Happybytes
08.09.2023 10:37

Leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Når det gjelder SMS-problematikken du nevner så er det som vår kundeservice sier noe vi jobber med fullt fokus på. Problemer et at flere av appene du nevner har valgt utenlandske underleverandører på SMS-utsendelser som det er svært vanskelig å komme i kontakt med. Noe vi er avhengig av for å få de til å integrere med vår leverandørs plattform. Tror meg, dette er høyt prioritert å få på plass for oss. Betaling og fakturering er helt i tråd med våre vilkår og det samme som hos alle andre mobilselskap. Thomas // Happybytes

Tipp topp kundeservice!

Omtale av  Bendik S

Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!

Svar fra Happybytes
06.09.2023 16:07

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes

Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR