Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Very effective. React quickly and solve my problem within an hour. I had terrible experience with previous provider. I can recommend Happybytes as the best provider.
Thank you for choosing Happybytes and a big thanks for that great feedback and recommendation. Thomas // Happybytes
Synes Happybytes svarer godt på de spørsmålene jeg har, og det på en hyggelig måte. Har kun gode erfaringer med Happybytes. Gode priser og enkelt. Vil absolutt anbefale andre å ta i bruk!
Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Mikael 👍🏻 Thomas // Happybytes
Har vært i kontakt m kundeservice for å få mobil data til å virke på min nye mobil . Utrolig hjelpsomme , og de loset meg i land . Mobil data virker nå .
Velkommen til oss og takk for hyggelig omtale Tommy. Thomas // Happybytes
Jeg har nettopp bestilt overføring fra OneCall. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice og prosessen så langt. Men nytt abonnement er enda ikke aktivert, så jeg har ingen erfaring med å ha abonnementet. Grunnen til at jeg byttet TIL Happybytes er gunstig pris. Jeg bestilte også bytting en gang for noen år siden, men da ble mitt gamle abonnement deaktivert uten at det nye ble aktivert, og det var ingen som svarte hos Happybytes midt i juli. Etter noen dager gikk jeg tilbake til OneCall. Prøver igjen nå, og stoler på at kundeservice vil være tilgjengelig ma-fr hvis det trengs.
Velkommen til oss. Thomas // Happybytes
Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!
Ja, på noen telefonmodeller er det sånn. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.
Riktig abonnement til riktig bruk er viktig Ina. Da blir det billigst. Flott å høre at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.
Beklager at du fikk en dårlig start med oss. Håper du gir oss en ny sjanse en annen gang. Thomas // Happybytes