Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
988 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Positiv trend

Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
988 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 988 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
723
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no

Excellent

Omtale av  Anonymous

Very effective. React quickly and solve my problem within an hour. I had terrible experience with previous provider. I can recommend Happybytes as the best provider.

Svar fra Happybytes
22.02.2023 09:26

Thank you for choosing Happybytes and a big thanks for that great feedback and recommendation. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Mikael

Synes Happybytes svarer godt på de spørsmålene jeg har, og det på en hyggelig måte. Har kun gode erfaringer med Happybytes. Gode priser og enkelt. Vil absolutt anbefale andre å ta i bruk!

Svar fra Happybytes
16.02.2023 15:01

Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Mikael 👍🏻 Thomas // Happybytes

Super Kunderservice

Omtale av  Tommy

Har vært i kontakt m kundeservice for å få mobil data til å virke på min nye mobil . Utrolig hjelpsomme , og de loset meg i land . Mobil data virker nå .

Svar fra Happybytes
16.02.2023 13:07

Velkommen til oss og takk for hyggelig omtale Tommy. Thomas // Happybytes

Fin kundeservice

Omtale av  Axel H

Jeg har nettopp bestilt overføring fra OneCall. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice og prosessen så langt. Men nytt abonnement er enda ikke aktivert, så jeg har ingen erfaring med å ha abonnementet. Grunnen til at jeg byttet TIL Happybytes er gunstig pris. Jeg bestilte også bytting en gang for noen år siden, men da ble mitt gamle abonnement deaktivert uten at det nye ble aktivert, og det var ingen som svarte hos Happybytes midt i juli. Etter noen dager gikk jeg tilbake til OneCall. Prøver igjen nå, og stoler på at kundeservice vil være tilgjengelig ma-fr hvis det trengs.

Svar fra Happybytes
16.02.2023 13:07

Velkommen til oss. Thomas // Happybytes

Manuelt dataoppsett og manglende 4g&wifi-tale

Omtale av  Misfornøyd

Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!

Svar fra Happybytes
14.02.2023 16:41

Ja, på noen telefonmodeller er det sånn. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk kundeservice og billig abonnement

Omtale av  Ina R. S

Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:32

Riktig abonnement til riktig bruk er viktig Ina. Da blir det billigst. Flott å høre at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Komplisert oppstart

Omtale av  Lars R. H. O

Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:28

Beklager at du fikk en dårlig start med oss. Håper du gir oss en ny sjanse en annen gang. Thomas // Happybytes

Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR