Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
997 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
997 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 997 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
731
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkel hjelp

Omtale av  Geir

Fikk gode instruksjoner av (anonymisert navn) på Chat til Happybytes. Han sendte meg lett forstålig bruksanvisning på chaten pungt for pungt over manuelt oppsett av mms og mobildata.

Svar fra Happybytes
22.01.2024 11:11

Flott å høre at du fikk god hjelp på kundeservice Geir. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Happybytes anbefales ikke

Omtale av  Stig N

Mislikte Happy(?)bytes fra første stund. Man kan ikke snakke med noen på kundeservice, kun i chat på nett. Og de er utilgjengelige i helgene. Mye svada fra kundeservice. Her er noen punkter som gjør at jeg aldri kommer til å velge dem igjen: 1. Dekning. Man skal liksom ha Telenor-dekning, men jeg opplevde å ha 2 streker der jeg har hatt 4 streker. 2. Samtalekvalitet. Dårlig kvalitet på samtaler til mobiler hos Telia, ICE og Telenor. Kundeservice kom med en dårlig forklaring på at det skulle fikses i løpet av dagen hos Telenor og ICE (skjedde ikke på den uken jeg hadde igjen), Telia i løpet av måneden. Lyden var så grøtete at det ikke var mulig å oppfatte hva som ble sagt. 3. Jeg fikk en forklaring på at en telefon som tidligere har brukt 4G ikke har det. Merkelig at den igjen har 4G etter bytte bort fra Happybytes. 4. Antar at dårlig dekning gjør at min nye telefon (S23) fikk dårligere batterikapasitet. Gikk fra 4d 4t til såvidt over 3 dager uten å bruke telefonen mer enn vanlig. 5. Fikk "advarsel" om lokketilbud etter start av abonnement hos Happybytes. "Kommer mest sannsynlig" til å få det fra forrige mobilleverandør i løpet av en uke eller to. Oppleves som useriøst. Gjør noe med dekningen deres så slipper dere å miste kunder. Jeg anbefaler ingen om å bli kunder hos Happybytes.

Svar fra Happybytes
19.01.2024 13:54

At du velger noe du egentlig misliker gjør jo utgangspunktet litt vrient. Blir et sammensurium at misoppfattelser og påstander som ikke stemmer men uansett dumt vi ikke kunne finne en måte å gjøre deg happy på. Thomas // Happybytes

Prisøkning

Omtale av  Ea

For dårlig at man ikke kan overføre data fra en i familien til en annen.

Svar fra Happybytes
16.01.2024 10:39

Takk for innspill Ea. Thomas // Happybytes

Skuffende

Omtale av  Rudi

En av de billigere men det kommer ikke foruten noen ulemper. Jeg har hatt problemer med at jeg ikke har fått faktura på mail til tross for at jeg har ringt og klaget, og prøvd å få de til å fikse dette. Pga dette må jeg bruke nettsiden eller appen deres for å se fakturaen min for hver måned. Har hatt dette abonnementet i 5 måneder men vurderer å bytte ettersom problemet vedvarer og prisene har økt.

Svar fra Happybytes
15.01.2024 11:04

Vi har ikke hatt noen kjente problemer med å få faktura frem til kunder. Kan det være et problem med "spamfilteret" i epost-løsningen din? Eller sendes det ut Efaktura til alle som har åpnet for det i nettbanken sin og du kan også åpne for avtalegiro. Thomas // Happybytes

Tolmodig

Omtale av  Mathias

Veldig fornøyd med kundeservice, mye god hjelp og tolmodig gjeng. Fant ut av feilen.

Svar fra Happybytes
15.01.2024 09:58

Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Mathias. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrt men bra..

Omtale av  Gunnar

Svak kundeservice. Lang kø, ikke dekning i Sverige, har blitt for grådige med sin siste prisjustering.

Svar fra Happybytes
09.01.2024 10:32

Synd du ikke er fornøyd med oss Gunnar. Kan forsikre deg om at vi at svært god dekning i Sverige så vet ikke hva som ligger til grunn for den påstanden. Ellers så er det slik at alle selskaper må tjene penger. Det er ikke å være grådig. Faktisk er vi veldig mye billigere for over 90% av mobilkundene i Norge. Thomas // Happybytes

Fornøyd :)

Omtale av  Anonym

Oversiktlig og enkel app, raske til å svare på henvendelser og hyggelige konsulenter.

Svar fra Happybytes
08.01.2024 12:08

Takk for at du har valgt Happybytes. Flott å høre at du er happy med oss 👍🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Happybytes har 997 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR